Hey...stiu ca e prea tărziu..dar va promit că o să mai pun un capitol Duminicaa :D P.S. Ma scuzați de greseli.
Ok.. oficial azi e cea mai ciudata zi de pana acum. Băieții petrec majoritatea timpului la noi acasă, nu că m-ar deranja ,chiar îmi face plăcere sa ii văd des.
Astăzi vor să facă pizza , păcat că in loc ca faina să se afle in aluat ,se găseste in capul lui Ryder.
In bucătarie este al treilea război mondial, ingredientele pluteau in aer ca si cum gravitația nu ar exista.
Ryder era alb din cap până in picioare si suc de roșii se intindea pe tricoul lui care din alb devenise roșu. Zack era ud tot și avea un ou spart in cap , părul stătând in toate direcțiile. Iar Justin era cel mai murdar , măncarea era asezată pe el in așa fel încat doar ochi verzi se mai vedeau.
Am început sa răd în hohote de scena care aparea in fata mea, intr-un moment de neatenție măinile lui mă cuprinseră ridicăndumă si infiltranduma in bataia cu mancare.
Am luat un ou si am aruncat in Ryder fiind ca m-a bagat in nebuniia asta, acesta a aterizat direct pe spatele lui, s-a intors cu fața afișand un zambet pervers dupa care a inceput să mă fugarească in toată casa.
Urme albe se aflau pe podea ,perdele chiar și pereti.
-Lasa-ma!!!
- Cine te-a pus sa ma lovesti?
-Nimeni!
- Păi atunci??!! ....O sa platesti!!
Am fugit la etajul unu unde m-am ascuns in dressing.
- Unde esti All!!!!
- Nu stiuu .
- Degeaba te ascunzi!!!! o sa te gasesc!!
Zis și făcut.
Sunt asaltata de două măini care mă cuprind aruncăndumă in pat ,măinile lui erau plasate in dreapta si în stănga mea.
Il văd asteptănd un răspuns din partea mea, ochii lui erau unii care cereau...nu m-am putut abține.
Am dat ușor din cap in semn afirmativ, sărutările lui erau pline de dorință ,erau dulci si firave, i-am răspuns la sărut acesta schitănd un mic zămbet in timpul acestuia.
Măinile mele erau asezate pe spatele lui musculos , cine ar fii zis ca mi-ar lipsii atat de mult atingerile lui? Acum trei luni nimeni .
Tresăream la atingerile lui firave si calme , adoram cum corpul lui fierbinte facea contact cu al meu .
Degetul lui mare imi măngăia obrazul , cealalta mana o avea plasată pe piciorul meu pe care il masa usor .
Am incercat sa ii dau jos tricoul plin de suc de rosii, dar in acel moment Justin intră in camera țipănd căt poate el de tare:
-E GATAA PIZAAA!!!! HAIDETI NEBUNATICILOR!!
Ryder nu se misca din ipostaza în care stăteam. Am incercat sa il dau de pe mine,dar el nu se oprea din a mă săruta pe gat
-Ryy haide sa mergem!
-nu vreauu
- Te roogg ! spun eu miorlăindu-mă.
- Pentru tine iubire hai că te las!!
S-a ridicat de pe mine ,dupa care m-a prins de încheietură luăndu-mă in cărcă ca un copil mic.
Am intrat în bucătarie care inca nu luase foc. Masa era plină cu tavi de pizza , ne am asezat la masă fiecare luănduși portia sa , Justin a mancat si portia lui si trei sferturi din a mea .
Mă mir cum poate să aibă acel fizic de invidiat.
Sunetul melodiei de la telefon întrerupse zgomotul provocat de țipetele noastre, Zack se ridica de la masa si răspunde la telefon.
- Da? ....bine.....Desigur ca venim!! ne vedem diseara.
- Ce se intampla? Intreb curioasa.
- Diseară suntem invitati la petrecerea unui amic...dar..
- Dar ce? intrebăm in cor toti..
- E departe..la Gagstone
- -Nu e nici o problema am o căsuta pe acolo. Spune Ryder entuziasmat
- Ok deci mergem să ne pregatim? Intreabă Justin înfulecănd ultima bucata de pizza.
-Venim la 18:00 să va luăm e bine?
- Ok ,spune Laura.
Ryder mă sărută scurt pe buze,dupa care urca in mașină și pleacă spre casa lor.
Am urcat în cameră și am facut un duș fierbinte. Am ales o pereche de colanti din piele cu o bluză alba din dantelă asortata cu un colier din diamante primit de ziua mea. Am luat o pereche de tocuri cu ștrasuri argintii si un plic tot argintiu.
Era 17:15 asa că am hotărăt sa imi intind parul si sa fac unduleuri usoare care să pună în evidența vărfurile lilla.
Băieții veniseră , Ryder veni la mine si dupa un sărut dulce imi sopti: "Arati....mrrr.." puteam sa spun la fel despre el, nu stiu cum dar ne potrivisem de minune ținuta mea cu tricoul alb si geaca lui de piele.
Am urcat in mașina Laurei împreuna cu Ry si Justin , Zack si Laura au mers cu masina lui.
Dupa o oră de mers in care am stat pe pieptul lui Ryder am ajums la destinație.Petrecerea se ținea într-un club foarte luxos .
Exact de la intrare puteai simți mirosul puternic de alcool si tutun care îmbiba tot barul, am intrat si ne-am asezat la o masă care se pare că era rezervată anume pentru noi.
Am comandat căte o tequila de fiecare ,eu dand-o pe a mea de o data peste cap, nu a fost destul de puternică incăt să mă îmbete,deci, am hotarat să ma opresc căci trebuia să fie cineva treaz care să nimerească portiera de la masină.
L-am luat pe Ryder de braț si l-am dus pe ringul de dans.
Ryder era tipul de baiat care putea sa bea 20 chaturi si tot nu nu se imbata,cel mai rău ametea putin.
M-a inconjurat cu brațele lui puternice lipindu-ma de el . Corpurile noastre se miscau pe ritmul muzicii fără a da importanță celor din jur .Mizica fu intrerupta de catre o bataie într-e doua grupe diferite, Ry se duse să îi desparta dar din nefericire primi o lovitura puternică in maxilar.
Furios s-a dus si i-a înapoiat lovitura.
Am zis ca e destul si am hotărat că e timpul sa plecam. Ryder a fost de acord cu ideea așa că am plecat spre casa lui,care nu arăta deloc a " casuța cum a spus el. Era mai degraba o super villa cu piscina.
Am intrat in casă unde Laura si Zack au primit o cameră ,si se pare că chiar le convinea.
Si eu cu Ryder una ,am intrat in cameră unde am incercat sa ii curat lovitura de la buză
- Auu
-Nu te mai smiorcăi!! Fii bărbat!
-Ehh lasă că iti arăt eu căt de bărbat sunt!!
In acel moment s-a năpustit asupra mea aruncăndu-mă pe patul cu baldachin . Buzele lui fierbinți imi alintau pielea făcăndu-mă să tresar la fiecare miscare pe care o facea.
Mi-am incolăcit picioarele în jurul lui reusind să ii dau tricoul jos ,după care am luat eu controlul ,pozitionandu-ma aspra lui.....
Sper să vă placă!! :D
CITEȘTI
Mission life: Love.(PAAUZAAA)
RomanceViata e un drum nu tocmai placut,plin de reusite si esecuri,suisuri si coborasuri.Vita mea ia o intorsatura de 180° atunci cand reapare el, dilema vietii mele.De atunci drumul meu trece de la lin la abrupt. Aceasta este o poveste ce evidentiaza iu...