Capitolul XI

164 13 3
                                    

Au trecut deja 6 zile de la accident, nu m.am mai consumat. Nu merita, chiar daca inima mea era franta, nu vroian sa arat asta.

Rose a planuit asta,  nu stiu dece, nu stiu cum, dar ia reusit, zilele astea  nimeni de aici nu aflase nimic din ce s-a intamplat.Nu aveau curajul sa intrebe. Stiam doar eu retardata de  Rose si... ratatul de Ryder.

El a incercat sa vorbeasca cu mine, dar nu o sa ii mai mearga. Am vazut.M-a durut.S-a terminat.

Uram tot ce se intampla Rose era mereu cu zambetul pe buze, nu ii pasa ca sa bagat peste o relatie. M-ai ales relatia mea. Dupa atatea zile de tortura m-am dus la ea in camera.

- Iti convine ce ai facut nu? tip la ea.

- hey heyyy se ciocane la usa,  n-ai putin respect?

- Pentru tine niciodata!!!

- Da ce ai patit draga? Nu e nimic in neregula din cate stiu eu, spune razand batjocoritor.

- Ai mare grija tarfo! Te ai bagat in relatia mea, nu stiu cum dar prostul ti-a cazut in plasa. Dar, daca te prind ca faci ceva prietenilor mei, iti jur ca nu iesi vie din casa asta.

-All, off ma ameninti? Nu ma sperii.Eu cu Ryder ne intelegem foarte bine zilele astea, chiar foarte bine.Apropo,  singura tarfa din incapere esti tu!

- Scuza-ma dar numele meu nu e Rose.

Am iesit din incaperea aia,  in care nici nu puteai respira, mirosul de alcool si fumul de tigara te sufocau la propriu.

Dar nu era gata. Trebuia sa il fac sa regrete si pe el.

Am intrat in camera lui, el statea in pat. Cu o sticla de wisky in mana debea inceputa, cand m-a vazut a aruncato pe jos si a venit spre mine. S-a apropriat de mine sa ma sarute, tanjeam dupa buzele lui. Dar nu aveam de gand sa il iert.

- Nu iti ajunge tarfa aia?

- All..

- NU!! ascultama bine si taci. Sa terminat. Nu mai vreau sa te vad,  nu te mai suport. Esti.....esti cosmarul meu, mi-ai stricat viata....hmmm am crezut ca o sa pot avea incredere in tine....  dar mi-ai reamintit ca dragostea e o porcarie. Dupa vacanta asta nu mai vreau sa te vad. Pleci nu imi pasa unde.Nu inteleg,  dece mi.ai facut asta? Nu imi pasa de tine. 

Tip cat pot de tare

Muschii lui erau incordati la maxim.Am iesit din  camera, altfel regretam daca mai stateam.

Vacanta frumoasa??? Da de unde! Cosmarul meu...si ce e cel mai rau e ca se intampla in viata reala.

Am plecat in camera la mine unde am inceput sa plang in hohote. Laura statea langa mine. Nu putea sa imi fca nimic, nu vroiam sa faca nimic. Asta era soarta mea. Sa mor din depresie...de prea mult plans.... nu imi pasa...doar sa mor.

Ziua a trecut cat se poate de incet, uram asta.Am iesit pe balcon sa ma odihnesc... stiam ca in stanga mea se afla celalalt balcon. Al lui Ryder.

Am iesit afara sperand ca el sa nu fie acolo, dar se pare ca norocul nu tine de loc cu mine.

Era inconjurat de zeci de pachete goale de tigari, inima mi se opri in loc, el nu fumeaza...

Stiu ca din cauza mea face asta. Dar nu eu sunt aia care si-a traso cu toate nesuferitele.

M-am asezat intrun colt admirand stelele...singurul lucru frumos din zilele astea...erau singurele care ma faceau sa ma simt mai bine.

Picatura cu picatura incepu sa cada din cer. Desigur.  se pare ca nici de ele nu o sa mai am parte...halal karma.

Mission life: Love.(PAAUZAAA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum