×3.kapitola×

2 0 0
                                    

Nadechl se.
,,Vím, že jsme se strašně dlouho neviděli, ale musím ti říct něco, co v sobě dusím všechny ty roky," odmlčel se.
,,Tak to řekni," řekla jsem, byla jsem tak napjatá. Napadla mě jedna věc, co by mohl říct, ale to je absurdní.
,,Víš, já tě," najednou se ozval nějaký zvuk, který ho přerušil. Otočili jsme se na místo, odkud vyšel. Stála tam partička kluků. Poznávala jsem je. Byl mezi nimi i Logan, můj bývalý kluk. Jakmile nás uviděl, rozběhl se za námi.
,,Problém," šeptla jsem na Andyho, když se Logan blížil. Andrew se na mě nechápavě podíval.
,,Ale, ale, koho to tu máme. Mojí malou Kath," přilezl ke mně Logan a chytil rukou okolo pasu.
,,Logane, pusť mě! Už spolu nechodíme," křičela jsem na něj a snažila se vymanit z jeho silného sevření.
,,Jsi mě vyměnila za tohodle...ubožáka?" chytl mě pevněji a sjel si Andrewa pohledem od hlavy až k patě. Bylo vidět, že to v Andym dost vře.
,,Ach, Kath. Pořád nechápu, proč jsi mi dala kopačky, byli jsme tak dokonalý pár," začal se ke mně přibližovat hlavou. Chtěl mě políbit.
,,Nech mě být! Bil jsi mě, to si nepamatuješ?" křičela jsem se slzami v očích, ale on stejně nepřestal. To už Andymu ruply nervy. Chytil mého bývalého pod krkem a zvedl ho nad zem.
,,Poslyš, frajere, nech Kath bejt, jinak budeš mít problém se mnou a to fakt nechceš," syčel na Logana Andrew.
,,A co udeláš?" řekl přidušeně, ale zároveň dost provokativně. To neměl dělat. Andy natáhl pravou ruku a vrazil Loganovi pěstí tak silně, že spadl k zemi a z hlavy mu začala téct krev. Ihned k němu přiběhli jeho poskoci.
,,Pojď, Kath, jdeme odsud," chytila jsem Andyho za ruku a on mě odváděl pryč z tohoto místa.

You Should Be Here | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat