Part 2

14 0 0
                                    

Egyik reggel nagyon korán keltem mert át kellett mennem Josh-hoz. Sajnos nem túl közel lakik hozzánk.

Teljesen kómás voltam, majd meghallottam, hogy csipogott a messengerem. Josh volt az. Cuki kis Jóreggelt  üzit kaptam tőle.

Nagyon imádom.

Elkezdtem készülődni mert egy óra múlva indult a vonatom. Kifésültem hosszú, göndör hajamból a kócokat és felvettem szokásos fekete pólóm, szűk farmerem és egy párducmintás cipőt.

Bemutatkozik egyedi stílusom... haha.

Majd elindultam az állomásra. Megvettem a jegyet és boldogan közölték, hogy újfent késik a vonat.

Mikor felszálltam és elindultunk végig arra gondoltam, milyen jó lesz a szerelmemmel, majd abban a pillanatban elvesztem a táj szépségében.

•○○○•

Fél óra múlva a vonat megérkezett és már a távolból láttam Josh szőke haját.

Amint leszálltam a vonatról, odarohantam hozzá, átöleltem és megcsókoltam. De ez a csók most más volt. Mintha azt mondaná "szivem beszélnünk kell valami nagyon fontosról". Megijedtem egy percre mert fogalmam sem volt róla, hogy mi lehet olyan 'fontos'.

•○○○•

Mikor elindultunk, megcsörrent a telefonom. Elisa volt az a nővérem.

- Szia Lisa! - köszöntem cukin.

- Szia Csillag! - Lisa mindig így becéz.

- Miért hívtál? - kérdeztem elmélkedve.

- Megkérdezni, hogy merre vagy.

- Akkor kérdezd. - mondtam majd elnevettem magam.

- Hű, de vicces vagy hugi! - viszonozta a viccelődésem.

- Na szóval, épp megyek Josh-hoz mivel megbeszéltük, hogy két napot ott leszek nála.

- Jólvan Csillag akkor nem is zavarlak, majd hívsz ha valami FONTOSAT akarsz mondomi!! - na már megint az a szó 'fontos' brrr...... még a hideg is kiráz tőle.

- Rendben, légy jó pusszancs. -köszöntem el majd leraktam a telefont.

•○○○•

Lassacskán megérkeztünk, majd felvittem a cuccom és letettem az ágy mellé. Lementem a konyhába, majd Mrs.Williams odalépett hozzám.

- Szia Mirikém! - köszönt fülig érő mosollyal.

- Csókolom! - viszonoztam kedvességét.

- Hogy vagy kicsi lány?

- Jól vagyok köszönöm! - válaszoltam boldogan.

- Rendben drágám, érezd otthon magad! - mondta kedvesen.

•○○○•

Mindenki olyan aranyos velem.

Felmentünk a fiú szobájába és leültünk az ágyra, majd eszembe jutott, hogy mi lehet olyan extra FONTOS.

Sziasztok!! Megjöttem a második résszel! Valamivel hosszabb lett mint az első rész!! Jó olvasást! Puszii: Niki 😘

Furcsa érzelmek nyomában ✔Where stories live. Discover now