Part 5

7 0 0
                                    

Amint hazaértem könnyek gyűltek a szemembe. Legnagyobb szerencsémre nem volt otthon senki, így berohantam a szobámba és nyugottan ki tudtam sírni magam.

•○○○•

Egy teljes héten keresztül be voltam zárkózva, max 2x ettem, alig ittam, csak sírtam és sírtam. Mikor nagy nehezen kivánszorogtam a szobámból, első dolgom volt, hogy belenézzek a tükörbe, de amit láttam az kész KATASZTRÓFA volt. Zsíros haj, táskás szemek és még bűzlöttem is. Szuper. Anya egész héten nagyon nem is szólt hozzám, mert tudta, hogy semmi értelme nincs, mivel nem válaszoltam volna a magambaroskadástól. Miután otthagytam a tükröt, anya odajött és megölelt. Tudta, hogy ez kell nekem, egy anyai nyugtató ölelés.

Annyira jó, hogy itt van velem anya!

•○○○•

Lassan kezdtem összeszedni magam. Befestettem a hajam kékre, amitől kicsit féltem, de kiderült, hogy nagyon jól áll. Új stílusom is lett, kicsit olyan repperes, de nekem nagyon tetszik. Szóval lassan eltelt a szakítás óta két hét, én pedig tökéletesen éreztem magam mindaddig, ameddig meg nem láttam egy posztot a facebookon. Abban a "bizonyos" posztban az állt, hogy Josh és az a nagy ribanc újra együtt vannak. El sem hiszem, hogy ez megtörtént, ezért úgy döntöttem, átmegyek a legjobb barátnőmhöz Laurenhez, de elötte dobtam neki egy üzit.

Me: Szia csaj!😘

Lau: Hello grl!✌😙

Me: Otthon vagy??

Lau: Tudod hogy én mindig.😂😋

Me: Jah, jogos! Te kis "mindig otthon ülök, mert nincs magánéletem és csak a laptopot nyomkodom csaj".😂

Lau: Ez azért csúnya volt!!😒

Me: Bocsii, tudod hogy szeretlek!😘💕

Lau: Hogyne tudnám, teee bolooond.✌💕

Me: Vágysz a társaságomra??😏

Lau: Tudod, hogy igen!!😍

Me: Akkor fél óra és ott vagyok!😙

Lau: Rendben, várlak pussz! 😘💕

Me: Pussz.💕

Majd azzal a lendülettel el is indultam a házuk felé.

•○○○•

Becsöngettem és Lauren anyukája, Mrs.Collins nyitott ajtót. Felmentem a lány szobájába és megint úgy találtam, hogy azt a fránya laptopot nyomkodta. Csendben benyitottam, majd egy hatalmas lendülettel ráugrottam Laura.

- Csáó csaj! - kiáltottam nagy ölelések közepette.

- Annyira hiányoztál! - mondta, majdnem sírva.

- Te is nekem.

- Mi volt veled?? Két teljes hétig semmi életjelet nem adtál, pedig egy csomó üzit írtam.

- Sza... szakítottunk Josh-val. - majd megint nekiálltam sírni.

- Jézusom csajszi, annyira sajnálom!! De mi oka volt erre?? - kérdezte.

- A...az a kurva ribanc Rosalie!! - üvöltottem sírva. Majd elmeséltem Launak mindent...

Jeee itt a kövi rész!! Tudom kicsit késve, de nagyon el vagyok havazva mostanában mindennel a suli miatt. Annyira jó, hogy olvassátok a storymat. Ez annyira jól esik, hogy érdekel titeket amit írok. Véleményt kérek, a kritikákat is jól bírom! Köszönöm szépen nektek. Jó olvasást sietek a kövi résszel! Puszii: Nikii 😘✌

Furcsa érzelmek nyomában ✔Where stories live. Discover now