Part 6

5 0 0
                                    

-A... az a kurva ribanc Rosalie!! - üvöltöttem sírva. Majd mindent elmeséltem Launak...

-Jajj Miri... én annyira sajnálom... nem gondoltam volna... - Lau egyszerűen nem tudott szóhoz jutni.

-Semmi baj, ez nem a te sarad... én sajnálom, hogy a nyakadba akasztottam ezt az egészet.

-Ne sajnálkozz van így is elég bajod. - majd megölelt.

❤♡♡♡❤

Mikor hazaértem anya nem volt otthon, biztos Jacksonnal mentek el vásárolni, ezért felmentem a szobámba és bekapcsoltam a facebookot. Amint beléptem azonnal feljött egy csomó jelölés. Megnyitottam és nem hittem a szememnek. Josh bejelölt (mert ugye töröltem) és hirtelen azt sem tudtam mit is csináljak most vele. Megnyitottam a chatet is és az engedélykéréseknél ott volt a neve. Nem akartam hinni a szememnek. Mit akar ez tölem már megint?
Félve nyitottam meg az üzenetet.

Josh: Ne haragudj, beszélhetnénk? Múltkor annyira gyorsan elrohantál, nem is hagytad, hogy megmagyarázzam a dolgokat.

Egyszerűen fogalmam nem volt, hogy hogyan is reagáljak erre az üzenetre. A történtek után volt képe írni nekem, azért, hogy beszéljük meg ezt az egészet? Chh... Pofám leszakad esküszöm...

❤♡♡♡❤

Kis hezitálás után válaszoltam.

Me: Nincs miről beszélni!

Pár másodperc után meg is érkezett a válasz. Jajj de jo...

Josh: Nézd.. Az ami történt, az nem az volt aminek látszott. Hidd el én nem úgy akartam.

Me: Aha, értem. Szóval te most hülyének nézel. Annyira röhelyes vagy Josh, hogy az már művészet. Látom képben voltál mint a mona liza (írói szemszög: bocsi fogalmam nincs, hogy kell írni a mona lizat xdd😂😂) és nem fogtad fel azzal a parányi agyaddal, hogy soha többet nem akarlak látni, sőt még hallani sem rólad aranyom. Vili? Legyél boldog a kis ribancoddal. Na szevasz.

Josh: Akkor nem is zaklatlak tovább. Szia.😭

Majd kikapcsoltam a netet. Egyszerűen nem hiszem el, hogy volt pofája írni nekem.
Még zsörtölődtem egy kicsit utána lementem kajálni, mert már nagyon korgott a gyomrom.
A konyhába érve szélesre tártam a hűtőt, de gondoltam, hogy inkább pizzát ennék, ezért rendeltem is egyet. Mikor megjött, ledőltem a dobozzal a kanapéra, kivettem belőle egy nagy szeletet és elkezdtem szörfözni a csatornák között. Mikor végre találtam egy rendes filmet, megcsörrent a telefonom.

Me: Szia Lisa.

Lisa: Szia csillag! Mizujs? Mi a helyzet Josh-val?

Szent isten, már ő is ezt kérdezi? Nem hiszem el, nem akarok megint sírni.

Me: Nem akarok beszélni róla.

Majd rányomtam a telefont. Tudom, kicsit bunkó voltam, de elegem volt az ilyesfajta kérdésekből.
Miután megettem a pizzám ránéztem az órára. Fél 11. Kikapcsoltam a tévét, felmentem, lezuhanyoztam, fogatmostam, majd elfeküdtem a puha ágyamon és rögtön elnyomott az álom.

Sziasztok!! Itt a kövi rész. És milliószor bocsánatot szeretnék kérni, hogy ennyit csúsztam vele, csak épp sulit váltok és semmi időm nincs kb. semmire. Még a barátaimat is elhanyagoltam miatta. De mostmár próbálok többet foglalkozni vele. Jó olvasást!!
Puszii: Niksa😘😊

Ui.: Bármilyen kritikát vagy segítséget elfogadok és örülnék, ha véleményt mondanátok róla, hogy érdemes-e folytatnom! Köszönöm!!

Furcsa érzelmek nyomában ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora