----------Miri szemszöge----------
Mikor Josh közölte velem, hogy még mindig azt a szemét picsát akarja, nyomban nem kaptam levegőt. Mintha millió pici darabra törtem volna össze mint egy üvegpohár. Láttam Josh szemében a komolyságot. Úgy éreztem mintha itt lenne vége az életemnek. Megfogtam a cuccaim és elindultam lefelé.
•○○○•
Amint leértem Mrs.Williams lépett oda hozzám. A könnyeim patakokban folytak. Majd a kedves hölgy kérdő tekintettel szólt hozzám.
- Mi történt fent kicsilány? - kérdezte.
- Nem fontos! - válaszoltam, visszahúzódó hangon és tovább álltam.
•○○○•
Ahogy kiértem a kapun, elkezdtem rohanni a buszmegálló felé, amikor meghallottam a nevem. Szerintetek ki volt az?? Hát persze hogy az a féreg Josh.
- Miri, várj, most hová mész?? - kiáltott utánam Josh.
- Ne közelíts!! - állítottam meg tőlem egy méterrel arréb.
- El fogsz tévedni egyedül!! - igaza volt. Már nem is egyszer tévedtem el náluk. De nem érdekelt csak mentem a fejem után, mint egy kisgyerek.
- HAGYJ BÉKÉN, NE SZÓLJ HOZZÁM, UNDORODOM TŐLED!! - förmegdtem rá. Nagyon mérges voltam.
- Kérlek, beszéljük meg! - szólt utánam.
- Nincs miről beszélnünk.
- Akkor elkisérlek a vonatig.
- De ne szólj hozzám, úgy teszünk, mintha nem is ismernénk egymást. - Josh beleegyezett.
•○○○•
Felszálltunk a buszra és leghátulra ültünk, viszont én az egyik szélére, Josh pedig a másik szélére. Az út csendben telt el. Mikor odaértünk kikisért a vonathoz, de még volt fél óra az indulásig. Josh próbált meggyőzni, hogy beszéljük meg, de nem volt mit beszélni, ha nem szeret, nem szeret. Ez van, ezt dobta a gép.
•○○○•
Indulás előtt elköszöntem tőle és csak ennyit mondott:
- Egy utolsó ölelést nem kapok??
- Dugd fel az ölelésed a seggedbe!! - válaszoltam majd felszálltam a vonatra és elindultam...
Itt van a kövi rész próbáltam izgalmasra csinálni de így sikerült jó olvasást!! Pussz: Niki😉😘✌
YOU ARE READING
Furcsa érzelmek nyomában ✔
RomanceMirjana Swell vagyok egy átlagosnak vehető 16 éves lány. Váll alattig érő, göndör rozsdavörös hajam van. Körülbelül 180 cm magas lehetek ezért sosem voltam híres a pasik körében, mert mindeggyiknél magasabb vagyok. Jah, és ne is beszéljünk a fogszab...