Korku ve Çocuk

24 1 0
                                    

  "kaçıyor yakalayın" diye ses geldi ve arkama dönüp baktığımda bir çocuk adamlardan kaçıyordu.
   Neden kaçtığını ve neden kovalandigini anlayamadım azıcık daha yaklaştığında yüzünü seçebiliyordum.Elinde iki tane ekmekle hızla kaçmaya çalışıyordu.
Olduğum yerde bekledim azıcık daha yaklaştığında ona doğru koştum.Kolundan yakaladım ve çocuk bana yalvarıyordu.

  "Abi lütfen beni bırak lütfen gideyim"derken adamlar geldi yanıma.

Elimden çekip aldı çocuğu ve yere savurdu.

Ekmekler bi yana çocuk bir yana savruldu.Ben dondum kaldım yerimde.Kendime geldiğimde çocuğu aldım arkama ve korumaya çalıştım.Adam bağırdı.

  "Sen kimsin lan o çocuğu koruyorsun dedi"

Kan beynime sıçradı sinirlendim ve bende adama.

  "asıl sen kimsin küçücük çocuktan ne istiyorsunuz"dedim.
Adamda.

  "o çocuk hırsız ekmeğimi çaldı sen hırsızları ne koruyorsun işime karışma"

Delirdim içimden ateşler yandı kulaklarımdan dumanlar çıktı sandim.Arkamda çocuk nasıl korkudan titriyordu bir bilseniz.Büyük olsam parçalardim ama değildim konusarak halletmem gerekiyordu. Sakinleştim ve.

   "abi bu çocuk para deil ekmek çalmış neden " diye sordum.

Yere baktı utanmış olmalı baktığımda anladım.
Cebimde yol param vardı.Cocukla güzelce konuştum ve ekmekleri adama verdim.

  Çocuğun elinden tuttum ve en yakındaki bakkala gittik.İki tane ekmek alıp çocuğa verdim.
Kusuruma bakmayın çocuk nasıl biri anlatmayı unuttum.

9veya 10 yaşlarında erkek üstü başı toz duman halindeydi.Yüzu siyah kirlenmiş küçük boylu ve çok tatlı bi çocuktu.ismini sorduğumda Mehmet olduğunu söyledi.

   Mehmet'i ev dedikleri harabe bir yere getirdim ve içim parçalandı o manzarayı görünce.
    Mehmet;
  "Abi çok teşekkürler senin sayende bugün yemeğimi yiyecem" dedi.
Saat 17.00 di şaşırdım şimdiye kadar açmış çocuk dedim içimden ve ona.

  "Afiyet olsun kardeşim " dedim.

  Başını oksadiktan sonra hızlıca yürüdüm.Eve geldiğimde çok yorgundum ve üzgündum direk üstümü değiştirdim ve her zaman ki gibi köşeme geçtim. Ve Kuran'ı Kerimi alıp ezberimi tekrar ettikten sonra alarmı mi kurup yattım.

Yalnızlık Ve Hayat MucadelesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin