Hep beraber bi kafede buluştuk. Çaylar gelirken biz fikir üretmeye çalışıyorduk ki bir anda Ali bağırdı.
"Olum buldum lan"
Yusuf.
"Ne bağırıyon odumu patlattın"
Harbiden de Ali çok bağirmisti. Başladı anlatmaya.
"Kardolar biz o çocuk için çare aramıyormuyuz.
Hep bir ağızdan
"Evet" dedik."O zaman herkes iş bulacak ve Mehmet'in ailesinin evini adam etmeye çalışacaz"
Çok mantikli fikirdi benim kafama yattı. Hesabı ödedikten sonra hep beraber kalktık. Herkes dağıldı. He size şu 3'luyu anlatmadım. Yusuf,Ali,Melih onlar benim kardeşimdir. Her işimizi beraber hallederiz. İşte o günde bana yardım için gelmişlerdi. Allah razı olsun kardeşlerimden. Hemen eve gittim ailemi özlemiştim. Evin kapısını açınca annemin yemek kokusu burnumu gıdikladi. Hemen selam verdim. Ve odama geçtim. Yarın kuran ezberimi babama okumak için tekrar ettim. 1 saat geçmişti babama okudum babam.
"Afferim Mehmet bi dahakine yavaş okuyacan""Tmm baba" dedikten sonra tam odama geçecektim ki kapı çaldı. Açtım ve kapının önünde bir koli vardı. Direk hızlıca assagi indim kim bıraktı diye ama görünürde kimse yoktu. Annem.
"Kim geldi Mehmet""Yanlış çalmışlar kapıyı anne" dedikten sonra hızlıca koliyi alıp odama geçtim.
Kafamda bir sürü soru vardı. Koliyi açtım içinde 1 tane Mavi 2 tanede Yeşil renkte hediye paketleri vardı. Bide not vardı. Hemen paketleri açtım birinde kordonu mavi bir saate çıktı bi tanede bisiklet eldiveni çıktı yeşilli falan en sonuncudan mavi cüzdan çıktı. Hepsini bir kenara koydum ve notu aldım içinde şöyle yazıyordu.
"Iyiki doğdun kardeşim. İyiki varsın senle tanıştığımızdan beri çok mutluyuz ve Allah bu mutluluğumuzu daim eylesin kardeşim. Yazan
Melih,Yusuf,Ali"Allaaaaah tamamen unutmuşum bu gün benim doğum günümdü ama annemle babam kutlamamişti. Azıcık üzüldüm . Ama geçmişti.
Annem bağırdı.
"Mehmet yemek hazır babanı da çağır gel"Hemen babamı çağırdım ve yemeğe geçtik. Nasıl aciktiysam sofrada ne var ne yok süpürdüm. Anneme ellerine sağlık dedikten sonra odama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlık Ve Hayat Mucadelesi
Short StoryKendi hayatını yoluna sokmaya çalışan 18 yaşlarında bir genç... Karşısına bir kız çıkar ve o genç o gördüğü kızı helal bir şekilde sever... okuyalım ve görelim. İyi okumalar