Derdim çok fazlaydı ama derdimi paylaşacak kimsem yoktu ben yalnız bir insandım. Ne yapacaktım Allahım sen bana yardım eyle yüce Rabbim dedim. Hemen yattım.
Kalkınca hemen elimi yüzümü yıkayıp buz dolabında kahvaltı türü bişeyler yedikten sonra bisiklete binip hemen sessizce çıktım evden. Sokaklar sessiz sakindi ve yolda bir kız 17-18 yaşlarında benimle aynı yaşıt yürüyor ve arkasında da iki tane erkek vardı. Supelendirici ve yemen sert bir şekilde fren sıktım.
Azıcık geriden takip ediyordum. Sokakta kimseler yoktu ve bu iki erkeğin kızı takip etmesi şüphe uyandırdı. Kız o kadar hızlı yürüyordu ki erkekler yetişmek için arada küçük küçük koşuyorlar di . Kız durağa gelince adamlar kıza bulaşmaya başladılar. Şimdi yardım etsem şüphe uyanacakti etmesem kızı çok rahatsız edeceklerdi. İç sesim "yardım et lan yazık günah mal deynegi sana yapılsa böyle şeyler üzülmezmisin" dedi. İç sesim haklıydı. İlk olarak iki erkek vardı işim zordu ama yapmalıyım işte. Hemen Bisikletten fırladım ve direk bitanesi ne sorgusuz sualsiz yapıştırdım. 1 veya 2 metre ileri gidip düştü. Direk öbür erkeğe yapıştırdım ve karşılık verdi. Salladığı yumruk burnuma gelmişti ve ben yere uçtum. Aya kalktığımda burnumu elledim kaniyordu birden sinirlenince adam neye uğradığını şaşırdı. Suratına bir anda tekme attım yere düştü. Ve öbür arkadaşı tabanları yağla di kaçmıştı. Kız teşekkür edip hemen arkasına bakmadan oradan uzaklaştı. Tekme attığım adam hala yerden kalmamıştı.
"Öldün mü lan" dedim. Korkmuştum hemde baya korkmuştum. Bi baktım ki adam yerde cansız yatıyor.
Bi anda aklıma kaçmak geldi ama yapamazdım. Kaçsamda Allah görüp duyup biliyor du. Bir anda aklıma ambulansı aramak geldi ve öyle yaptım. Sonra polis geldi."Olaya şahit olan kim" dedi.
Bende.
"Olaya şahit değilde olaya dahil oldum komiserim" deyince soluğu karakolda almak düştü.Eeee napalim anne sözü dinlemezsen komiser sözü dinlemen gerekir. 😄Ne oldu bitti anlattım. Ve komiser amca başladı anlatmaya.
"Bak evlat iyi düşünmüşsün ama dalaşman iyi olmadı"
Bayağı nasihat ettikten sonra beni serbest bıraktı. Afffff be ne korkmuştum ama. Ulan komiser abide bayağı geç salmisti işlerimde kaldı hemen bisiklete atlayıp eve gittim.Annem burnumda sargı dudağım patlak görünce bağırdı."Oğul sana kim vurdu yavrum sana kim kıydı canım kuzum sana vuranın elleri kırılsın" demez mi
"Anne sakin ol dedim Bisikletten düştüm ne vurması ne kırması"
"Sus yalan konuşma Bisikletten düşen essek tekmu yemişemi döner"
"Anne kaldırıma çarptım dalmışım bir anda kendimi boşlukta buldum ve pat küt yuvarlandım bu" annem pek inanmadı ama demeliydim olanları anlatsaydim kesin bu sefer bir iki terlikte ondan yerdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlık Ve Hayat Mucadelesi
Historia CortaKendi hayatını yoluna sokmaya çalışan 18 yaşlarında bir genç... Karşısına bir kız çıkar ve o genç o gördüğü kızı helal bir şekilde sever... okuyalım ve görelim. İyi okumalar