aşk çok boş ama var olan

171 11 6
                                    

Ona aşık olmamıştım sadece değerliydi olması gerektiğinden daha değerli. Beni karanlıktan kurtarmaya çalışan tek kişiydi belkide. Onu kıskanıyorum başka kızlarla olması beni deli ediyor ve bende acı çekmeye karar veriyorum. Kötü insan olmak veya herkesin gözünde sadist, mazoşist olmak güzel birşey değil ama başka insanlara göre bence hayat yaşamak için fazla sadist. Aşkın izi olmazdı biliyordum. Yine de bir şekilde engel olabilseydim keşke, beni üzmekten başka bir işe yaramıyacak sevgiden kendimi alıkoyabilseydim. Kalbim söz dinlemiyordu. Her gün biraz daha öldürüyordu beni ama işte engel olamıyordum olmak istemiyordum. Onun yanında üzülüyordum aslında acı çekmekle üzülmenin fazla bir farkı yok. Mehmet'e anlam veremiyordum. Kıvanç onun arkadaşıydı ve bana bu kadar yakın davranması bana garip geliyor. Sonunda eve gelmiştik hiç birşey söylemeden odama çıktım çok yorgundum. Üstümü değiştirmeden yatağıma girdim. Olanları biraz düşündükten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım. Sabah alarmın cırtlak sesiyle kalktım lanet okulumu bir kaç gündür asıyordum ve gitmem gerekiyordu. Soğuk bir duş aldıktan sonra siyah kot şortumu ve kırmızı büstiyerimi üstüme geçirdikten sonra arabama atladım. Okula geldiğimde derse bir saat olduğunu gördüm. İki bina arasındaki banka oturup sigara yaktım. Arkadan tanıdık bir ses "bu işi fazla abartmıyorum musun?" dediğinde irkildim. Arkama dönmemle şoka girdim. Evet okulun takıntılı aynı zamanda havalı nerdeyse okuldaki bütün kızlarla yatmış olan egoist erkeği Pamir Güney gözlerimi devirerek" hangi işten bahsediyorsun?" diye sordum. "Ağır başlılık , sigara, jilet , Kıvanç " sinirlenmiştim özelliklede Kıvançın adı geçince çileden çıkmıştım. Birden soluğu yanında aldım ve suratına şiddetli bir tokat attım. Şaşırmış olmalı ki birden sendeledi. Suratından çıkan ses çok hoştu. Sırıttı "benden kolay kolay kurtulamıycaksın bebeğim" dedi. Kafaya pek takmamıştım. Canım çok sıkılmıştı ve derse giresim yoktu ama ders Coğrafya olduğu için mecburdum lanet olsun ki Pamir yanıma oturdu ve omuzuma ufak bir öpücük kondurdu "gece sendeyim bebek diyince" saçmalama dermişçesine bakış attım. Daha sonra yanımdan kalktı bende dersten sıkıldığım için biraz uyumaya karar verdim ve gözlerimi kapadım. Uyandığımda kimse yoktu bir kişi hariç Kıvanç! Ahh... lanet olsun ne oluyor ? "Herkes nerde sen neden buradasın?"diye sordum.
"Okul bitti okulda tekiz benden korkmana gerek yok sana zarar vermem sadece seni bir konuda uyarmak istedim Aylin."
"Ne konuda." dedim.
"Pamirle fazla yakınsın bakıyorum yoksa onunla.... beraber misiniz?" dedi. Şaşırmıştım bana bunu neden sormuştu ki.
"Hayır o benim hiç birşeyim değil sadece bildiğin gibi bu okuldaki bütün kızlarla yattı ve benle beraber olmak istedi ona bu fırsatı tanımadığım için böyle dayranıyor. Ve... bence bunu düşünmenin çok saçma."dedim gözlerimi devirerek kısa ve net cevap vermişti."Tamam görüşürüz."diyip arkasını döndü ve yürümeye başladı "Değerlisin.....hala" diyince şaşırdım kısık sesle söylemişti ama sesi yankılandığı için duymuştum. Hızla kapıyı arkasından çarpınca ufak çaplı bir çığlık attım. Kapı tekrar açılınca Kıvancın geri döndüğünü düşünmüştüm ama başımın salak belası gelmişti Pamir" ne var?" diye sordum güldü ve "aşkınıza hayranım... mazoşist ve aynı zamanda sadist bir kız okulun eziğine aşık olur kız o kadar aşıktır ki kimseyle beraber olmaz ama trajediye bakın ki oğlan kızı sevmiyordur başkasına aşıktır" dedi gözlerini devirerek ve sözüne devam etti " sana gerçekten değer vermeyen birine bu kadar bağlanma biraz etrafına bak neyse gelme nedenim bu değil doğum günü partime davet etmeye geldim eminim çok seveceksin bol kanlı" dedi güldüm kısa bir cevapla "en sevdiğim" dedim ve orta parmak çıkardım.Eve doğru yürümeye başladım.Eve geldiğimde kimse yoktu bende odama çıkıp biraz uzandım ve uyuya kalmıştım.Sabah biraz erken kalkmıştım okula erken gitmeyi çok severdim ama bu sefer niyetim farklıydı. Banyoma geçip biraz takılmak istemiştim. Banyo dolabımdaki peçeteye sarılı jiletler bana el sallıyınca bir tanesini aldım ve küveti buz gibi suyla doldurdum.

sadist hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin