Acısız Bir Gün

82 6 2
                                    

Kıvanç Pamir'i bırakmıştı. Adamları Pamir'i evine götürdüklerini söylemişlerdi. Bende orda fazla kalmak istemedim. O yüzden Kıvanç'a gitmek istediğimi söyledim. O da pek itiraz etmedive elime bir telefon tutuşturup adamlarına beni götürmelerini söyledi. Yolculuk çok sakindi. Pamir'in evine gittim ve direkt odasına girdim. Uyuduğunu görünce bende yanına kıvrıldım. Sabah erken kalkıp gitmek istemiştim. Ama Pamir kafasını göğsüme yaslamıştı ve kalkmamı engelliyordu.
"Pamir kafanı göğsümden çeksen?"
"Ahh... afedersin. Harika bir kokun vardı ve nasıl olduysa orda uyuya-"
"Şşş tamam. Kötü birşey demedim." Pamir ne kadar sert bir adam olsada benim karşımda küçük bir çocuktan farkı yoktu. Bazen kendini aşan laflar ettiği doğru ancak bu onu değiştirmez.
"Bugün neler yapmak istersin ufaklık" dedi saçımı kulağımın arkasına itip yüzümü ortaya çıkartırken.
"Biraz eğlence ikimizede iyi gelebilir." diyip gülümsedim. Pamirle beraber birşeyler yapmak iyi olabilirdi.
" Hiç bilardo oynadın mı?" diye sordu aniden.
"Çok eskiden babamla oynamıştık." dedim yüzüm düşerken.
" Eminim benimlede oynamak istiyceksin. Hatta kazanan için ödülde koyarız"
"Evet eğlenceli olacak"deyip göz kırptım. Altından kalkıp üzerimizde düzelttim. Banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Dün gecenin izlerine bakıp sırıttım. O kadar rahatlatıcıydı ki.
" Yarım saattir içeride ne yapıyorsun Derin?"
ses vermedim çünkü tepkisini merak ediyordum. "Düşündüğüm şeyi yapmıyorsundur umarım. Ahhh . Tanrım . Bütün jiletlerimi saklamam gerekiyor" deyip güldü. Bende kapıyı açtım.
"Küçük bir çocuk değilim ben sadece oyun oynamak hoşuma gidiyor o kadar"
"Biliyorum hani şu kanlı oyunlar" derken sesini tehlikeli yapmaya çalıştı. Bu haline güldüm. Çok şekerdi.
"Kıvanç Gündoğdu'ya bulaşan ben değilim koca adam" dedim ve mutfağa geçtim.
"Peşimden gelmek zorunda mısın?"dedim
" Burası benim evim ufaklık. İstediğim yere giderim."dedi ve arkamdan sarıldı. Ona aldırmadan bardağa su doldurup içtim.
"Bana bu kadar yakın davranma Pamir. Sakın bağlanma. Beni biliyorsun her an gidebilirim."
"Biliyorum Derin umarım beni bırakıp gitmezssin"
"Ben en iyisi üzerimizde değiştiriyim" dedim konuyu değiştirmek istiyordum. Konuştukça batmak tam da benim yaptığım şeydi. Bana verdiği odada hazırlandım ve yanına indim.
"Ben hazırım istersen benim arabamla gidelim arabaya binip son ses müzik açtım. CRAZY İN LOVE çalarken arabanın hızını daha da artırdım. Pamir'e kaçamak bir bakış attım. Sıkıca tutunduğunu görmek kahkaha atmama sebep oldu.
" Rahatla Pamir bugün seni öldürmeyi düşünmüyorum." dedim. Gülüşümün arasından biraz yavaşlayıp AVM'nin otoparkına doğru sürdüm. Nefes alış verişini duyuyordum. Boş bir yer bulup arabamı park ettim. İnerken deri eteğimi zorlasamda umursamadım.
"Önce ne yapmak istersin"diye sordu. O sırada asansöre doğru yürüyorduk.
"Oyalama beni oyunu oynayıp gidelim. İnsanların bakışları beni rahatsız ediyor."
Gerçektende öyleydi kollarıma ve bacaklarıma bakmaları beni çileden çıkarıyordu. Evet kendimi kesiyorum size neyani?
"Bakire misin?"diye sorduğunda kızardığımı hissettim cevap vermedim.
"Anladım kazanan için ödül ne olacak"
diye sordu düşünüyormuş gibi yaptım.
"Ben kazanırsam beni deşersin ve sen kazanırsan-"
"Hayır senin canının yanması hoşuma gitmiyor."dedi.
Kulağına uzanıp "canım acımıyor" diye fısıldadım. Geri çekildiğimde yüzüne bakmadım çünkü en üst kata gelmiştik. Birden elimi tuttu.
"Bu ödül kanlı olmıycak. Belki de olacak . Bana cevap vermediğini o soru"
Aklımı kurcaladım. Şu bekaret mevzusu. Elimi hemen çektim ondan" çok adisin" dedim
"Öyleyim" dedi
"İstediğin şeyi almak için çok erken bebeğim beklemen gerekiyor." dedim. " peki ben kazanırsam"
" O zaman tatlı bir öpücük vereceğim"dedim.
Beni beklemem için bir köşeye bıraktı. Karşıdaki bir grup taş çocuk beni kesiyordu. Onlara sert bakışlar gönderdim. Bide aşağı bakıyorlar utanmadan. En sonunda biri dayanamayıp yanıma geldi ve elini saçımdan geçirdi.
"Çok seksi görünüyorsun bebeğim. Bu gece müsait misin?"
diye sordu. Sarı saçları şapkasının önünde ve yukarı kalkıktı. Mavi gözleri onu çok şeker yapıyordu.
Üzerindeki siyah giysiler benimle uyumlu kılıyordu onu. Elimi yanağına koydum.
"Ben fahişe olmıycak kadar mazoşistim" yanımıza gelen Pamir kolumdan tutup başka tarafa çekti.
"Bela mı istiyorsun? Seni şurada becerirler ve arkama bile bakmadan giderim"
deyince umursamaz yüz ifademi takındım. Annem ölmeden önce birşeyler söylerdi aynen bakardım ona " Hadi başlayalım" deyip masayı gösterdim. Bilardo için hazır değildim. Yani uzun zaman olmuştu oynamayalı. Son vuruş kimin kazansığını belirliycekti. Sıra bendeydi telefonum titreyince bıraktım ve telefonun tuş kilidini açtım



ARKADAŞLAR YORUMLAR İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DAHA FAZLA BEĞENİ VE YORUM BEKLİYORUM BÖLÜMLERİ ELİMDEN GELDİĞİNCE UZATMAYA VE GÜZEL YAZMAYA ÇALIŞIYORUM İYİ OKUMALAR❤❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sadist hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin