Yürürken gözlerimi etrafa diktim. Tam benlikti. Spor salonu yerine buraya gelmeyi tercih ederim. Terden ıslanmış hava atan erkekler yerine elinde ve yüzünde kan olan karizmalardan daha çok hoşlanırdım sanırım.
"Kıvanç burası o kadar güzel ki. Bu davetini neye borçluyum?"
"Saf arkadaşına" deyip yerde yatan , ağzı gözü dağılmış Pamir'i gösterdi. Onu umursamıyormuş gibi gibi yaptım ama o güzel yüzünün dağıtılmış olması içimi yaktı. İyi olmayan bir histi. İşkence defa acıdan zevk almadığımız hissettim. "Pamir'in doğum gününün bu kadar kanlı olacağını düşünmemiştin değil mi Derin?" deyip sırıttı.
"Baksana yakışıklı. Sen kendini ne sanıyorsun sen kendini ne sanıyorsun? Bana zarar vereceğini mi düşünüyorsun? Ahh... Cidden şaka yapıyor olmalısın. Senden korkacağımı filan mı sandın."
deyip arkamı dönüp bir adım atmıştım ki koluma parmaklarını gömüp vucüdüna yapışmama neden oldu. Bu durum hiçte iç açıcı değildi.
"Çağla bizi böyle görürse kırılabilir."
"Çağla şu an evinde ona yolladığım adamın altında muhtemelen. Başka bir sorun var mı?"
Bu çocuk tam bir kaçık. Bana böyle davranması yapmacık geliyor.
" Seninle beraber yapacağımız şeyleri düşündükçe seviniyorum. Bir elma ile tanıştık sayılır. Kutsal ya da lanetli bir elma. Zaman gösterecek bunu."diyerek dudağımın kenarına öpücük kondurdu. Kendimi ondan ayırıp yanda bulunan kirli aynada kendime baktım. Kıvançla eğlenmek nasıl olurdu acaba? İstediğim tek şey bana zarar vermesi olduğu için iyi geçinecektik.
"Kıvanç. Senden birşey istiyeceğim."
- ne olduğuna bağlı
"Buraya istesiğim zaman gelebilir miyim?" dediğimde kahkaha attı.
"Zamanın çoğunu burda geçireceksiniz zaten ufaklık."
"Güzel"dedim ve elime keskin bir jilet parçası aldım.
-İstersen bırak ben halledeyim. deyince gülümsedim ve onun eline verdim. Daha önceden çizdiğim kolumu baştan aşağı derince çizdi. Kan damlalarım yeri yağmur yağarcasına ıslatıyordu. Eline uzun iğneden biraz kalın bir alet aldı. Dudaklarıma doğru eğildi. Baş parmağı ve işaret parmağı arasına alt dudağımı alarak elindekini dudağımın alt kısmından üst kısmına doğru bastırdı iğnenin ucunu görebiliyordum. Harika hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadist hayaller
Teen FictionBen aslında masum küçük bir kızdım. Hiçkimseye zararım Yokken herkes bana zarar verdi. Yavaş yavaş öldüm. Sonra da ruhum çürüdü. Küçükken biri bana zarar verdiğinde acıdan ağlardım, şikayet ederdim. Biri zarar gördüğünde gene ağlardım, korkardım. Am...