6.

18 11 0
                                    


Buğlem'den

Bu nasıl olurdu ya resmen ne olursa ben açılacağım diyor. Eğer böyle bir şey yaparsa tüm her şey ortaya çıkar. Kimse de affetmez de beni ne Sare ne Ilgın ne de Taner ben hiç birini kaybetmek istemiyorum. Sare'ye karşı içimde önceden nefret,kin,kıskançlık yoktu ama Taner'e ben aşık oldum deyince her şey bir anda değişti.

Üç seneden beri sevdiğim adamı kardeşim dediğim insan nasıl oda sever aklım bir türlü almıyor . Belkide Taner'i sevdiğimi en baştan söyleseydim hiç böyle olmayacaktı. Sare'ye karşı bende böyle olmak istemezdim. Ama söz konusu sevdiğim adamsa her şeyi yaparım. Bu yüzden Taner'in böyle bir şey yapmasını durdurmalıyım.

Nasıl ama nasıl diye beynimi kemirip dururken çoktan otobüsten inmiş eve doğru yol alıyordum. Aklıma bir plan gelince hemen Ilgın'ı aradım .

"Alo Ilgın."dedim Ilgın telefonu açınca

"Efendim Buğlem ?" Dedi soru sorarcasına ah! Tabi ya evden sinirlenip çekip gitmiştim .

"Düşündüm de size bir özür borçluyum sanırım aniden sinirlenip size bir şey demeden çekip gittim evden, kırılmadınız inşallah. Yani bir anda ne diyeceğimi bilemediğim için eve gitmek istedim." Dedim aslında bir şeyler söyleyebilirdim ama onlara böyle tepki vermesem şüphelenebilirlerdi.

"Yok biraz fazla tepki verdin gibi geldi bana ama bu konuda sen haklısın kırılmadık ve özür dilemesi gereken varsa biziz ben kendi adıma senden özür dilerim bende eve geldim Sare yanımda değil. " dediğinde Ilgın içimden ne kadar da saf diye geçirdim . Ama Sare'nim evde olması daha çok işime yarayacaktı.

"Ee tamam canım o zaman ben Sare'yide ararım ama bundan önemli bir işimiz var ." Dediğimde

"Yoksa Sare'nin doğum günü partisi mi ?"diye Ilgın heyecanlı bir şekilde sordu

"Evet,evet onun için diyorum ki bir yer tutup orda mı kutlasak bir kaç kişiyi çağırıp fazla kalabalık olmadan hallederiz." Dedim

"Ay valla ne güzel olur bende ne zamandır düşünüyordum ama bir türlü konu açılmıyordu. " deyince Ilgın

"Tamam o zaman ben araştırıp ayarlarım bir yer sana da haber veririm ." Deyip telefonu kapattım ve Taner'e mesaj yazmaya başladım .

"Sare'nin doğum gününü kutlayamayız ne yazık ki çünkü yarın Sare ve ailesi babaannesinin yanına gidiyorlar en az bir hafta burda yoklar." Diye yazıp yolladım. Pek te uzun bir vakit geçmeden Taner geri mesaj attı.

"Ben böyle işin neyse,illa doğum günü olmasına gerek yok sende sağol."yazmıştı sanırım Sare ile konuşmayı göze almış bulunmakta ama bilmiyor ki buna asla izin vermeyeceğim benim olacaksın Taner sadece benim...

2 Gün Sonra

Taner'den;

Aşk sende o kadar güzel yakışıyor ki Sare,ama senin yokluğun çok canımı acıtıyor be ! Nasıl benden çok nefret edersin bir türlü anlamıyorum. Belki önceden bir kaç hata yapmış olabilirim her insanın yaptığı gibi ama seni severken hiç hata yapmadım ben sadece seni sevdim. En güzel en temiz duygularımla sevdim.

Seni görünce pır pır atan kalbim karşılıklı atsın o kadar çok isterdim ki , hayatımda hiç bir kız tarafından reddedilmiş bir insan değilim. Ama sende her şey farklı neden nefret ediyorsun ah! bir çözebilsem inan benden nefret etmesen çoktan karşına çıkardım ama, gururum hep durdu beni bir türlü geçemedim önüne ve hala geçmişte değilim.

Bazen iyi ki Buğlem var diyorum bazen kızıyorum belki Hakan araya sokmasaydı her şey çözülecekti ama şimdi kendi beynimi kemirip durmaktan başka bir halta yaramıyorum . Telefonuma gelen mesaj sesi ile hayal hanemden ayrılıp mesaja tıkladım. Mesaj Hakan'dandı

"Taner bugün okuldan bir kaç kişiyi doğum günü partisine çağırıldığını duydum." Mesajı okumamla acaba Sare'nin doğum günü partisi mi diye aklımdan geçirdim . Ama Buğlem'in söylediğine göre babaannesine gideceklerdi. Telefonu elime alıp Hakan'a kimin doğum günü partisiymiş diye araştır diyecekken ikinci bir mesaj geldi

"Sare'nin doğum günü partisi."

Nasıl olurdu ya ben her şeyi ayarlayayım sonra babaannesine gidecek diye iptal edeyim sonra aslında gitmediğini ve doğum gününü kutlayacaklarını öğreneyim aklasığacak şey değil belki de hayatı en baştan yaptım Buğlem'e güvenerek Hakan can yoldaşım olduğu için onun sözüne güvenerek Buğlem'e de güvenmiştim. Ama bunun hesapını soracaktım elbet ama ondan önce başka bir işim vardı şu an Hakan'ın yolladığı adrese baktıktan sonra motorsiklete atlayıp yola çıktım.

Yolda büyük bir süratle giderken telefonumun çalmasıyla biraz yavaşlayıp telefonu açtım arayan babamdı

"Efendim baba"dedim

"Oğlum hastaneye gel."dediğinde babam durdum. Yine annemi bu sefer hastaneye kaldırmışlardı sanırım

"Yine annemi hastaneye mi kaldırdılar?" Diye sorunca

"Evet Taner hastanedeyiz annen yine bayıldı ." Dediğinde hızlıca telefonu kapatıp hastaneye gitmeye başladım. Annem de kalp yetmezliği vardı. Bu yüzden sürekli bayılıyordu. Sare işine gelinecek olursa daha sonraya kalmıştı. Ama elbet çıkacaktım karşısına ne pahasına olursa olsun. Buğlem'e ise hesabını ayrı soracaktım.

Buğlem'den;

Doğum günü partisi için tüm hazırlıkları yapmıştık. Fazla kalabalık değildik Taner ve arkadaşlarının muhatabı olmadığı okuldan bir kaç kişiyi de çağırmıştık. Birde ortaokuldan bir kaç arkadaşlarımızı, telefonuma gelen mesajla hemen kızların yanından kalkıp lavaboya gideceğimi söyleyip yanlarından ayrıldım.

Gelen mesaj Taner'dendi mesaja hızlıca tıkladım.

"Bunun hesabını vereceksin merak etme." yazıyordu mesajda sanırım doğum günü partisini duymuştu bilerek özenle seçmiştim oysa ki insanları ama lanet olsun ki beyfendi öğrenmiş, ve öğrendiyse eğer buraya gelir miydi acaba

"Neyin hesabından bahsediyorsun ?" Yazıp yolladım çok geçmeden cevap geldi

"Anlamamazlıktan gelme , Sare'nin hiç bir yere gitmediğini biliyorum . Hadi şimdi de uydur bir yalan istersen he !Ne dersin ?" Yazmıştı şimdi kafayı yiyeceğim bal gibi de öğrenmişti işte şimdi olayı bir şekilde kıvırmam gerekiyordu. Yoksa bu defa kaçışım yoktu sanırım hızlıca klavyedeki tuşlara basmaya başladım.

"Sare'nin ailesi süpriz yapmak istemiş. Onlar hazırlamış bizim de bugün haberimiz oldu. Bizde gidecekler diye biliyorduk telaştan haber veremedim Tanercim." yazıp yolladım. Ve lavabodan çıkıp kızların yanına döndüm. Çünkü biraz daha lavaboda kalırsam kuyuya düştüğümü falan sanacaklardı.

Ben kızların yanına döndüğümde pastayı getiriyorlardı ve bir yandan da herkes hep bir ağızdan iyi ki doğdun Sare deyip elleriyle ritim tutuyorlardı. Bende ortama ayak uydurup iyi ki doğdun Sare! demeye başladım .

Pasta kısmından sonra herkes tek tek hediyelerini vermeye başladı. Bende sıraya geçip Sare'ye aldığım hediyeyi verdim. Hediyem ise Sare'nin çok beğendi bir çanta vardı. Ama mağazalar da bitmişti. Bende sipariş ettirip getirttim. Şaşıracağına kesinlikle emindim.

"Iyi ki doğdun Sarecim nice mutlu bizli senelere canım." Deyip hediyesini verip sarıldım .

"Teşekkürler beni çok mutlu ettiniz."Deyip Sare bir daha içten bir şekilde beni kucakladı.

Daha sonra kimi dans ediyor kimisi oturmuş konuşuyorlardı. Ben de kimsenin olmadığı bir yere oturup telefonumu elime aldım. Mesaj kutusunda mesajı görmemle hemen açtım. Mesaj Taner'dendi

" Ne olduğu umrumda değil artık senle konuşmamıza gerek yok artık geri cevap yazma zaten yazsan da ulaşamaşsın neyse sen bu mesajı okurken ben çoktan hattı kırmış olacağım. "

Mesajı inanamayıp üç kere daha okuduktan sonra tam ağzımı açıp küfür edecekken Ilgın yanıma geldi. Hem Taner'e hem Ilgın'a içimden bir küfür savurduktan sonra

"Ne yapıyorsun Buğlem burda tek başına gergin görünüyorsun hem noldu?" diye sorunca Ilgın gayet sakinmişim gibi davranmaya çalışarak

"Hiçç nolsun ki işte annem mesaj atmış fazla geç kalma diye de ondan sinir oldum biraz." deyip

BALAKLAVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin