Ahogy a konyha felé mentem egyre lassabbá váltak a lépteim. Megálltam az ajtó előtt, sóhajtottam egyet néma kiáltás gyanánt. Mégis hogyan nézzek a szemébe, mintha mise történt volna?
-Tch...kölyök gyere már be.
-Basszus.
Suttogtam egy két szív kihagyás mellett amint meghallottam Rivaille hangját.
-Jó reggelt mindenkinek.
Köszöntem belépve a konyhába, Erwin ezredes, Rivaille, Mike és Hanji voltak jelen. Erwin a megszokott nyugodtságával érdeklődött egészen addig míg Hanji nem célozgatott a nyakamat körül ölelő kendőre.
-Pápaszem! Elég azt csináld amihez értesz.
Csattan fel Levi, Erwin csak csendben méregetett amitől kicsit zavarba jöttem. Hanji még mindig nevetett.
-Jaj Levi tudtam én, hogy a te műved.
Mutogatott felém Hanji, Erwin megköszörülte a torkát.
-Mégis micsoda Hanji?
Kérdezte Erwin most már tényleg kíváncsian.
-Ó a csak Levi papás-mamást játszott Amyvel!
-Tch pápaszem..
Csapot Rivaille az asztalra,de a folytatás előtt közbe szóltam és átkaroltam Hanjit
-A kísérletekkel kellene foglalkozni nem Hanji?
Az osztagvezető hároméves gyermeki mosollyal és csillogó szemekkel nézett rám.
-Amy amíg odaérünk mindenről részletesen tájékoztatlak. Pá pá, Levi ezt be fejezzük. Erwin ezredes.
Rivaille gyilkos tekintette eléggé megborzongatott, szalutáltam gyorsan és követtem Hanjit, aki hatalmas elmesélésbe kezdett. Az ezredest és a hadnagyot pedig ott hagytuk a konyhába.
-Levi figyelj nem szabhatom meg mit csinálj, de...
-Erwin ebben az ügyben Jean Kirsteint kellene megkérdezned ha megérkezik az újoncok között és nem engem.
Vágott bele a hadnagy, az ezredes sóhajtott majd elgondolkodva nézett.
-Kirstein?
-Igen az unokatestvére.
Erwin megköszörülte a torkát, a továbbiakban csak a belső és külső ügyekről beszéltek.
***
-Nem sokára ott vagyunk Amy.
-Hanji mond csak valamit érnek ezek a kísérletek?
Eléggé elkomolyodott Hanji ami meglepett, mármint az, hogy képes ilyenre.
-Muszáj próbálkoznunk az emberiségért. A baj az, hogy olyanok mint az emberek.
-Tessék?
-Úgy értem, hogy mindegyik más és más, nem igazán lehetne egy kalap alá venni .
-Ühüm...értem. Nagyon szenvedélyes vagy mi Hanji?
Mosolyogtam mire huncutúl rám nézett.
-Bizony az vagyok és Levi milyen?
-Hanji teljesen félre érted a dolgot hiszen mi nem...
-Ne szégyenlősködj Amy nincs baj tudod Levi elég tapasztalt sok mindenben. Nem baj ha kiélvezed a helyzetet.
Micsoda Rivaillenak tehát mindegy lenne hogy kivel ?
-Ezt mégis, hogy érted Hanji?
-Egyszer együtt voltunk beosztva és annyira felmérgeltem, hogy kínjába inkább megcsókolt. Úgy le sokkolt, hogy két napig kerültem a visszatérésünk után. Persze akkor tudtam meg, hogy épp valami kapcsolata van, tehát nem agyaltam többet rajta.
YOU ARE READING
A hadnagy szíve
FanfictionAmy Kirstein 18 éves, aki Rivaille Ackerman hadnagy keze alá kerül. Isten útjai pedig kifürkészhetetlenek, senki sem tudhatja miként alakulnak majd a dolgok.