V şimdiden Jungkook'u özlemişti. Jungkook'un sıcak V'yi hoş karşılayan atmosferini çok özlemişti. Bunlar V'ye fazlası ile huzur veriyordu.
Jungkook trene bindiği andan itibaren V onun hakkında düşünmeyi durduramıyordu. Kanepeye oturdu ve bir anlığına bugünü düşündü.
Jungkook her açıdan çok güzeldi. Onun sesi, onun gözleri, onun attığı mesajlar V'yi gülümsetme konusunda hiçbir zaman başarısız olmamıştı.
V televizyonu açtı.
"Neredeyse 1 saat önce Daegu yakınlarında bir tren kaza yaptı. İçeride yaklaşık 45 kişi vardı. Polis henüz bir açıklama yapmadı fakat dedikodular tren kabininde bir terörist olduğu hakkında."
"Daegu yakınlarında olan tren kazası hakkında elimize geçen her bilgiyi en kısa zamanda size aktaracağız."
Tren kazaları gün geçtikçe artıyordu. V iç çekti ve Jungkook'a mesaj attı.
"Güvenli bir şekilde vardın mı? ;)"
Ancak yazdığı mesajların hiçbirinden bir cevap alamadı.
Onu aramayı denedi fakat hatta bir sorun vardı.
Televizyonu yeniden açtı.
"Daegu yakınlarındaki tren kazasında cesetler bulundu. Bazı insanlar bu kazadan kurtulmuş fakat ağır yaralar almış gibi gözüküyor. Aynı zamanda trenin yakınında bir erkek cüzdanı bulundu. Eğer bu kişiyi tanıyorsanız lütfen polis ile bağlantıya geçiniz."
Televizyon da cüzdanın içinden çıkan kimlik kartı gösterildi.
V gördüğü şeye inanmadı.
Jeon Jungkook
Kimlik kartında Jeon Jungkook yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cuts • vkook 《TR》
Fanfiction"siktir, yanlış numara" all rights belong to / @-svshiroll