Silah

53 8 5
                                    

Gözlerimin önünde bana doğrultulmuş olan silahı fark ettiğimde zaman yavaşladı. Maskesini çıkardığında yüzünün olmadığını gördüm. Sadece beyaz bir duvar vardı sanki. Ve kırmızı bir x işareti... Ne ile çizildiği sorusu kafamda dolaşırken maskeyi yere attı. Silahın emniyetini açıp tetiği yavaşça çekmeye başladı. Konuşamıyordum. Ne zamandır? Kolumu uzattım ve elimi çevirdim. Tetiği çekmeye devam ediyordu. Elimi ters yönde çevirdim ve yüzümü kapattım. Diğer elimi de yüzüme getirdim. Karanlık... O da böyle mi görüyordu acaba? Ellerimi çektiğimde hâlâ hiçbir şey görmüyordum. Ama hissedebiliyordum. Sağ elimde bir şey hissettim. Bir silah? Biraz ileride nefes alma sesleri duyuyordum. Ben de alıyor muydum? Elimi yüzüme getirdim. Bir şey vardı. Onu çıkardım. Maskeydi. Onu yere attığımda önümde duranın nefes alış verişleri hızlandı. Silahın emniyetini açtım ve yavaşça tetiği çekmeye başladım. Hareket etti. Ama ses çıkarmıyordu. Elimin yanımda onun elini hissedebiliyordum. Elini aralıklı süreyle iki kere çevirdi. Ardından çekti. Ben hâlâ tetiği çekiyordum. Neden? Ellerinin yüzüne değdiğini hissettiğim anda bir boşluğa düştüm. Elimde ne bir silah ne de yanımda bir maske vardı. Tek olan siyahtı. Karanlıktan kurtulduğumda bir şey gördüm. Gözlerimin önünde bana doğrultulmuş olan silahı fark ettiğimde zaman yavaşladı...

Kısa HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin