Mete

6.5K 405 62
                                    

 Evet biliyorum yb geç gel- Tamam coook gecikti ama aklıma birşey gelmediği için yazamadım. Özür dilerim böcüklerimm...

Bu sabah bir ilk yaşayarak çok erken kalkmıştım. Nedenini bilmiyorum
demezsiniz herhalde?

  Tabiki İstanbul'a gidecek olmamız. Allah'tan tek dostum olan Yeşim'de gelecekti. Aslına bakarsanız gelecek mi gelmeyecek mi onunda bilmiyorum ama Aslı Teyze ve Haluk Amca kesin izin verirlerdi.(Yeşim'in annesi ve babası)

  Aşağıdan konuşma sesleri geliyordu. Kimdi ki acaba diye düşünerek üzerimi giyindim. Aşağı indiğimde annemle babamı gördüm ve hemen

"Günaydın herkese." dedim

"Günaydın"

"Günaydın"

Kahvaltı hazır olduğu için direk masaya oturdum. Kahvaltı etmeye başladık. Acikmistim. Tam bir şeyleri tabağına koyacakken Yeşim aradı.

"Efendim Yeşim?"

"Böcüğüm"

"Benim işte Böcüğün."

"Ha tmm o zaman"

"Kızım söylesene ne diyeceksen sabahın köründe"

"Ha ben onu unutmusum."

"Evet"

"Annemler izin verdiiiiii."

"Ayyyyy!! Gerçekten mi?"

"Ewet böcüğüm ewet."

"Ee bu çok güzel.

"Öyle"

"Ee sen ne zaman gelicen?"

"Okullara daha bir buçuk ay var bir ay sonra felan gelirim anca böceğim."

"Tamam buda iyi"

"O zaman bugün sen gidiyorsun?"

"Ewet"

"Gitmeden önce beni göçen herhalde"

"Hı hı tabi. Imm sen bize gelsene bir kaç şey kaldı onları bavullara koyarız."

"Tmm geldim bile."

Telefonu kapatıp annemlere döndüm.

"Yeşim'de İstanbul a gelicek."

"Oylemi çok güzel"

"Ewet öyle annecim."

Kahvaltımı edip odama gittim bir tek kıyafetleri yerleştirmek kalmıştı. Giymediklerimi götürmeyecektim.

Kıyafetleri gardiroptan çıkardım ve bir kaçını kenara birkaçını da bavula attım.

Bir yarım saat sonrada zaten Yeşim gelmişti.

...

"Ya kızım bu hiç güzel değil ama"

Neresi güzel değildi ki? Altı üstü normal bir erkek tişört üydü.

"Hayır çok güzel bak."deyip üzerime tuttum ama inatla beğenmiyordu.

"deyip üzerime tuttum ama inatla beğenmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ya sizce nasıl? Bence süperdi.

"Naptın sen Yeşim! En sevdiğim tişörtüm mahvoldu!! Yeşiiimmm!!!"

  Tişört ü alıp makasla yirtmiştı.bittin Yeşim. Ben o tşörte 250 lira verdim dimi?

  Şu anda ne mi yapıyoruz. Yeşim evin içinde dört nala koşuyor bende onu kovalıyorum. Bende Alyaysam onunda bir gün en sevdiği şeyini yırtarım.

Ya yırtılmıyorsa?

Sananeeee!!! Yaaa benim en sevdiğim elbisem gituiii! Sen ne diyon iç ses AA!!

İyi be sustuk.

At gibi koşuyordu at. Boşuna dört nala koşuyor demedik. Aha bittin şimdi.

"Ahaaa şimdi napican Yesimmm!!"

"Ya tmm altı üstü bir tane tişörtün gitti ölmezsin demi "

"...."konuşmak yerine ona yaklaşıyordum."

"Ya kızım seri katil gibi ne yaklaşıyor Sun ya"

Geri geri gitti veeee halıya takıldı.

"Yeşiimm"

Gözlerim kapalı duruyordum.

"Çok tşk ederim Mete. Ama Alya beni öldürmeden önce ben kaçar. Bb hoşgeldin bu arada."

  Ne Mete mi dedi o? Benmi yanlış anladım. Nolur yanlış anlim.

Mete? Sizce Mete kim???

ATAHAN KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin