Fridas dagbok #11

25 2 3
                                    

Å herregud! Jag visste det, jag visste det! Santana är förälskad i Brittany! Dom flesta har ju någon gång skämtat om det men ingen trodde ju att det faktiskt va sant! Det är därför Santana är en sån jävla player, hon har ALDRIG känt något för en kille på riktigt. Fast vänta lite... om hon är tillsammans med Toby men ändå träffar Brittany borde det räknas som otrohet... jag måste berätta för Toby med desamma! Stop, stop jag vet vad du kommer säga, skvallerbytta bing bong osv.. men nej! Bara för att jag inte kan hålla en hemlighet mer en 2 timmar och mår bra av att exposa folk inför hundratals personer betyder det inte att jag är en skvallerbytta... eller? Men tänk om han inte tror mig, jag måste ha bevis! Nu vet jag! Jag ska ju börja i Cheerias och då kommer jag bli automatiskt bästis med Santana! Jag kommer då låtsas va bästis med henne när jag egentligen bara försöker komma närmare sanningen som jag sedan ska visa Toby. Perfekt! Först behöver jag bara bli antagen i Cheerias... men det blir väl inte så svårt. Som Santana sa, så snygg som jag är blir det hur enkelt som helst. Fridas superduper perfekta plan är nu igång!

Förlåt för mycket förvirring men försöker så gott jag kan Hahha

Kära dagbok...Where stories live. Discover now