Brittany's dagbok #14

16 1 1
                                    

Jag är förvirrad, mer en jag brukar. Jace gjorde slut med mig idag. Det var nog bäst så, det ända han gjorde var att kalla mig korkad. Bara för att jag inte kan mer en halva alfabetet och tycker att frukost och middag är samma sak betyder det inte att jag är korkad! Varför kallar alla mig det! Det är faktiskt mobbning och jag tänker inte acceptera det! Först blev jag ledsen men sen kom jag på att jag alltid kommer ha Santana... och min katt. Men Santana vågar inte komma ut ur garderoben. För mig är det inget problem eftersom alla redan tycker att jag är korkad kommer ingen lyckas med att få mig att känna mig konstig men Santana är så... perfekt! Ingen har något att förolämpa henne med så detta skulle bli den perfekta hat-punkten. Jag frågade henne en gång varför vi inte kunde vara tillsammans men hon svarade att hon inte kan gå ur garderoben inför alla andra, då frågade jag henne om det var ett monster i garderoben men då förklarade hon för mig vad det betydde. Hon är den enda som faktiskt får mig att känna mig smart, jag vill verkligen vara med henne. Men hur ska jag övertala henne? Och hur ska jag kunna klara spanska uppgiften själv? Alla dessa frågor göt mig galen....eller hungrig? Snart är Cheerias uttagningarna igång och jag kan inte vänta! Jippi!

Kära dagbok...Where stories live. Discover now