Tobys dagbok #9

15 1 3
                                    

PANIIIK!!! Vad ska jag göra? Jag måste flytta! Nu! Men vart? Island! Island! Vänta,vänta nej det kan jag inte göra...det är nog isit där. Herregud, jag vet inte vad jag ska ta vägen! Jag är inte utbildad i att ta hand om såna här situationer. J-jag är mållös, och det är inte på ett bra sätt. Kära dagbok, jag ska förklara allt. Du kommer ihåg Alec va? Min ex-kompis. Jag skulle jobba med honom i ett spanska arbete.  I början brydde jag mig knappt, jag menar: det är ett spanska, arbete vad kan hända? Alec tyckte att vi skulle plugga hemma hos honom..visst det är väll lugnt tänkte jag, men jag var inte berädd på den chock jag skulle uppleva. Vi pratade, skrev och gjorde alla andra saker man brukar göra när man pluggar tills han plötsligt fick för sig att han skulle baka. Helt seriöst, BAKA? Jag började redan då se vart detta var påväg. Jag hade ju ändå lagt märke till alla hintar han gett. När vi börjat baka kastade han mjöl på mig, tack för den! Sen lutade han sig mot mig och kysste mig. Han kysste mig! Jag har aldrig känt mig så förvirrad i hela mitt liv! Allt kändes bara fel! Sorry Alec, men jag är inte gay! Vad ska jag göra nu? Jag kan inte fortsätta jobba med honom. Jag måste prata med honom... men vad ska jag säga?

Kära dagbok...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora