Toby's dagbok #3

37 1 2
                                    

Hej... eller tja bror...eller nått sånt. Jag tänkte nu när dagböcker faktiskt börjar bli en grej tänkte jag testa. Jag heter Toby. Jag går andra året på high school i Zion. Jag dejtar en sjukt snygg cheerleader. Ehhm... jag spelar basket? Äsch vem försöker jag lura egentligen? Ingen kommer ändå läsa den här dagboken. Skolan börjar snart och jag är sjukt förvirrad. Hur gör man rätt egentligen? Jag har nog bara två alternativ. Antingen kan jag gå tillbaka till böge...eller jag menar Alec och leva ett eländigt liv som loser. Eller så kan jag dejta en sjukt snygg tjej, va kaptenen över basketlaget, hänga med coola killarna men vara tvungen att tracka ner på losers ( nördar o shit) och kasta dom i sjön under resten av året. Och med losers menar jag sånna som Alec. Sen har vi dehär med dejtandet. Santana är sjukt snygg och så men båda vi två vet att hon egentligen inte bryr sig. Det enda vi gör är typ att hångla och sånt, ja du fattar vad jag menar. Santana går alltid från kille till kille. Men tänk om hon gör slut. Vad gör jag då? Jag skulle förlora sjukt med status och va tvungen att själv bli slängd i sjön. Fast vänta lite. Santana bästis Brittany då? Hon är populär. Dessutom har jag hört att hon är lika smart som en kratta så hon lär väl inte vara så svår att få....eller?

Lite kort kapitel idag hehe

Kära dagbok...Onde histórias criam vida. Descubra agora