Es gulēju saldā miegā, līdz izdzirdēju klauvēšanos. Ieskatījos pulkstenī. Bija 2:30. Biju nogulējusi tikai 2 stundas.
"Kas tas diez varētu būt?" Pie sevis nodomāju.
Negribīgi izkāpu no gultas uz aizstreipuļoju līdz durvīm. Brīdi nogaidīju, bet klauvēšana nenorimās. Bailīgi paskatījos pa actiņu. Neatpazinu, kas tas ir. Piesardzīgi pavēru durvis. Persona, kas visticamāk bija vīriešu kārtas pārstāvis, pasniedza man aploksni. Es to paņēmu. Gribēju jau pajautāt, kas viņš ir, bet, kad palūkojos uz augšu, tur neviena nebija. Aizvēru durvis un kārtīgi aizslēdzu tās.
Uzmanīgi atplēsu aploksni. Tur bija zīmīte uz kuras bija rakstīts:
Ierodies centrālajā parkā. Gaidīšu 12:00 pie Lielā ozola.
Tavs bralis xx
P.S. Ja neatnāksi, aiziešu tev pakaļ, bet tad mēs neiesim uz parku...
Ak, dievs! Ko lai es daru? Es nevēlos ar viņu satikties. Kad man bija 16 gadi, viņa cilvēki mani aizveda prom no mana tēva un pateica viņam, ka esmu mirusi. Atgriezties es ar nevarēju Viņš man piedraudēja.
Pamodos no tā, ka manā sējā spīdēja spoža gaisma. Paskatījos pulkstenī bija 11:30. Pag, kāpēc es atrodos viesistabā? Ieraudzīju zīmīti un atcerējos par tikšanos. Izlecu no dīvāna. Ātri uzvilku baltu croptopu un melnus legingus. Uzmaukusi kedas devos ārā. Līdz parkam bija 15 minūtes, ko iet. Sāku grauzt līdzi paņemto ābolu. Atcerejos, ka neizmazgāju zobus un nesasukāju matus. Drošvien izskatos pēc staigājoša putnubiedēkļa. Pašlaik mani tas neuztrauca. Iespējams labāk būtu bijis paņemt līdz vēl kādu cilvēku, lai justos drošāk, bet vienīgais cilvēks, ko šeit pazinu bija Lizija un pat viņa nezina par manu pagātni. Tāpēc man nebija izvēles, tikai kā doties vienai.
Nonākot pie parka, dziļi ieelpoju. Pulkstens bija 11:57. Aizgāju līdz ozolam un apsēdos zālītē, atspiežot muguru pret tā vareno stumbru. Uz dažām sekundēm noliecu galvu un atvilku elpu. Tad, kad, pacēlu raudzījos uz taciņu. Un tur jau viņš nāca...
___________________________________
Hey! Pašlaik, iespējams, nevar īsti saprast, kas notiek, bet es cenšos.
Droši varat dot padomus.Pagaidām viss Jūsu Kalippo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cilvēks, kuru ienīstu
Fiksi RemajaElēna ir beidzot samierinājusies, ka nesatiks savu tēvu. Bet, tad viņas labākā draudzene aizvelk viņu uz grupas "Demons" koncertu un jau atkal viņas priekšā stāv Viņš...