#3 Prima zi de scoala .

31 3 0
                                    

Sunt trezita de razele soarelui care imi mingâie fața. Era ora 6 asa ca mai aveam timp . Nici nu observasem cum adormisem .Mam dus la baie sa fac un dus racoritor de vara . Iar apoi mam spalat pe fata si pe dinti . Am plecat la mine in camera. Si cum nu avem uniforme la scoala puteam sa imbrac orice .

Mi-am luat niste pantaloni scurti , un tricou alb cu desen cactus,o camasa deschisa  , un chipiu,  si niste ghete albe care se potriveau perfect . 

Mam dus iarasi la baie dar de data asta ca sa ma machiez si sa imi prind parul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Mam dus iarasi la baie dar de data asta ca sa ma machiez si sa imi prind parul. Pentru ca aratam ca un monstru marin sau exact ca bufnita aia de pe net .

Ok, mi-am indreptat parul cu placa si lam lasat dat drumul pe spate , apoi mi-am facut un machiaj cit mai simplu  ca sa para cit mai natural

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ok, mi-am indreptat parul cu placa si lam lasat dat drumul pe spate , apoi mi-am facut un machiaj cit mai simplu  ca sa para cit mai natural . Nu vreau sa par o vrajitoare cu 1 tona de machiaj pe fata . Dupa ce am terminat mi-am luat ghiozdanul si m-am pornit sa maninc repede ceva . Mama im-i pregatise blinele cu nutela si banana . Yummy . Am mincat si miam luat un mar verde si mam pornit spre scoala.

Incepusem sa simt ceva in burta gen fluturi . Simteam ca am sa explodez de frica .

Ajunsesem . Huh . Intrasem in clasa si ma asezasem in ultima banca care era singura libera . Linga o fata si un baiat . Fata avea parul brunet, scurt si pina la umeri . Purta brecheturi (nu am idee cum se scrie) si parea foarte  timida . Mam apropiat de banca sa ma asez , si ii fugeau ochii in toate partile , apoi sa prefacut ca isi scotoceste ceva prin geanta . Ciudat . Iar baiatul parea un pusti de 10 ani . Avea parul ciufulit si ronțăia un creion .

Eu in gindul meu *E bun ?Cum ti se pare la gust? Are aroma de lamiie ? *

Unii nu au trecut peste perioada asta .

Mam asezat pe scaun si brusc toti au inceput a ride inafara de fata de linga mine care cred ca o cheama Sarah si inca vreocitiva din clasa . Bine eu eram unica care nu intelegea ce se intimpla . Cred .

Am inceput sa ma uit la mine,  poate am uitat sa imi incalt incaltamintea , sau aveam ceva pe fata .

Apoi sa apropiat de mine 1 fata si din urma ei inca 2 care o copiau ... erau gen clonele ei . Avea date genele cu 100 de starturi de rimel iar buzele ii sclipeau de parca o fi cazut cu fata in sclipici . Hainele erau de firma de la unele din cele mai populare magazine .

Ea : iata-asa pe cine avem noi aici ? Esti noua nu ?

Eu : salut , da mam mutat din alt oras si a trebuit sa schimb scoala ,apropo eu ma numesc Andreea .

Ea : tea intrebat cineva cum te cheama ??

Eu : nu...nu...dar am vrut sa par mai politicoasa .

Ea: vei parea mai politicoasa atunci cind vei pleca din scoala MEA , inapoi de unde ai venit , ai inteles ?

Emma si Madalina : Sofia de ce nu te ei de alt cineva ? Iate de noi ? Nu o atinge pe ea .

Sofia : opaa , iatale si pe micutele curajoase,  salvatoare de pisici . Ne mai vedem .

Apoi Sofia plecase inapoi cu clonele ei Jesica si Ambar la locurile lor.

Iar Emma si Madalina asa cred ca le cheama . Mau apucat de.mina si mau tras pina in baie .

Emma : daca nu ai obsevat teai asezat pe o guma de mestecat . Baiatul de linga tine a lipito pe scaunul tau special , mereu face glume seci pe altii .Apropo il cheama Adrien . E un copilaros . Iar fata de linga tine e sarah, e ce mai timida fata de pe planeta .

Madalina : Iar fata aia fitoasa e makenzie , cea mai falsa si populara fata din scoala .

Noi suntem Madalina si Emma cred ca sumtem cele mai normale , poate un pic nebune .

Eu : salut eu sunt ...

Emma : da am auzit, esti  Andreea . :)

Eu : da :) . Ma bucur sa va cunosc .

Madalina : si noi , dar acum hai sa te ajutam sa scoti guma aia .

A fost cam greu dar pina la urma am scoso .

Eu : mersi mult sunteti cele mai bune .
Eram gen :

Iata si capitolul 3

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iata si capitolul 3 . Multumesc mult ca cititi aceasta carte , ma scuzati pentru greseli dar unele cuvinte le mai corecteaza telefonul . Votati va rog mult capitolul si adaugatio in biblioteca , promit ca pe parcurs va fi mai interesanta . Scrieti in comentarii daca va place cartea sau scrieti idei pentru urmatoarele capitole . Poate am sa le folosesc .

*Va pup*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 16, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnalul unei adolescente🔥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum