Když jsem si dodělala úkoly a na zítra se trochu něco naučila.
Šla jsem se převléknout protože jdu k mamce do práce. Asi jsem se ještě nezmínila co mamka dělá za práci, mamka pracuje v kanceláři a dělá nějáký ty 'kraviny' kterým stejně nerozumím.Vzala jsem si černý jeany, červený pletený svetřík a k tomu tmavě zelený kožený kabátek. A k tomu jsem si vzala šálu s černými kazačakmi.
,,Mami už jsem připravená." Zakřičela jsem na mamku sedící na gauči když jsem scházela ze schodů.
,,Nemusíš křičet zlatíčko. A sluší ti to Jeny." Řekla mamka a usmála se.
,,Děkuju, ty taky nejsi k zahození." Odpověděla jsem jí a společně jsme se zasmáli.
,,No děkuju, ale teď vyrážíme." Řekla mamka se smíchem.
,,Já si ještě vezmu sušenku." Řekla jsem.
,,Čekám u auta." Řekla mamka a zamkni dveře.
---
,,Takže tady pracuješ?" Zeptala jsem se a koukla na obrovskou stavbu s minimálně patnácti patry.
,,Jo, tady pracuju. A pozor ať ti tam nevlétne moucha." Řekla a zasmála se, protože jsem měla pusu otevřenou dokořan.
,,Tak jdeme." Řekla a vyrazily do budovy.
,,Wow, no mami musím tě pochválit. Vybrala jsi si dobře." Řekla jsem a šla se posadit do židle.
,,Ano s prací jsem tu spokojená. Zachvíli by měl přijít šéf." Řekla a taktéž se posadila do židle a začla dělat papíry.
-----Po 20ti minutách-----
Ťuk ťuk ozvalo se.
,,Dále." Odpověděla mamka.
,,Á, dobrý den paní White. Koukám že jste si sebou vzala společnici. Předpokládám že dceru." Řekl asi její šéf.
,,Ano, to je moje dcera, Jeny představ se." Řekla mi mamka. Postavila jsem se a natáhla pravou ruku k pánovi.
,,Dobrý den. Já jsem Jenifer White. Těší mě." Usmála jsem se.
,,Ahoj Jenifer. Já jsem Gregory Dallas. Taktéž mě těší." Řekl, počkat, počkat, Dallas to jsem někde slyšela, ale nemůžu si vzpomenout. Někdy bych si měla nafackovat za svou paměť.
(P.a. Nwm jak se jmenuje Cameronův otec, a tak jsem si vymyslela jméno),,Jenifer, sice jsem nevěděl že tu budeš, ale stejně. Mám tu sebou syna, tak se můžete jít seznámit." Řekl, jen jsem kývla a vyrazily jsme.
,,Tvoje mamka je velmi pracovitá." Řekl po chvilce ticha.
,,Je strašně ráda že si našla tuto práci. Měla to posledních pár měsíců těžké." Řekl jsem a koukla na něj.
,,Aha. No a jsme tady." Řekla a otevřel dveře. Když jsem vešla dovnitř asi jsem dostala srdeční zástavu.
,,Camerone, toto je Jenifer White, jedné spolupracovnice dcera. Jenifer, toto je Cameron Dallas můj syn." Představil nás já jsem jen káyvla a s Cameronem jsem si podala ruku.
ČTEŠ
Bad Boy Good Girl -Cameron Dallas-
FanfictionJenifer White je 16ti letá dívka. Cameron Dallas je 17ti letý chlapec. Co se stane jednoho osudného dne? To se dozvíte v příběhu. KNIHA JE FANTAZIÍ AUTORKY!