6.

272 9 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila díky mému budíku, otočila jsem se a narazila omylem do Camerona.

,,Promiň." Omluvila jsem se mu a nahla se vypnout budík.

,,Já nechci do školy." Zabručel Cameron do polštáře.

,,Musíš, já nevím jak domů a do školy." Řekla jsem.

,,A k tomu nemám co na sebe a žádný učení." Dodala jsem.

,,Super." Řekl Cameron který se posadil a koukl na mě.

,,Ještě jednou ti děkuju. Ale proč si to udělal?" Zeptala jsem se ho.

,,Tak já tě tam příště nechám jestli chceš. Ale ten chlap co tě chtěl znásilnit tak z celého srdce nenávidím ale proč to už vědět nemusíš." Odpověděl mi.

,,Žádně příště nebude. Snad" To snad jsem si potichu řekla sobě.

,,A už pojď." Řekl, a vyšel z pokoje, já ho následovala, podle toho kam mířil jsem si řekla že se jdeme nasnídat....

,,Co si dáš?" Zeptal se.

,,Nech to na mě." Došla k němu a odstrčila ho od kuchyňské linky.

Řekla jsem si že udělám palačinky, snad mu budou chutnat, a já je dlouho neměla.

Když jsem je dodělala, dala jsem je na stůl, Cameron ještě připravil talíře a příbory a ostatní věci.

,,Dobrou chuť." Řekla jsem.

,,Dobrou chuť." Řekl Cameron.

,,No, takhle dobrý palačinky jsem dlouho neměl." Mrkl na mě Cameron.

,,Děkuju." Řekla jsem.

,,Tak jedem." Řekl.

,,Jedem?" Zeptala jsem se.

,,Jo jedem, problém?" Zeptal se.

,,A na čem asi?" Zasmála jsem se.

,,Autem." Odpoveděl.

,,Máš auto?" Zeptala jsem se, byla jsem překvapená.

,,Jo a dělej." Řekl, a vyrazily jsme.

Mamka byla v práci, tak jsem si nachystala učení a převlékla se.

,,Jedem?" Zeptal se.

,,Jedem." Usmála jsem se na něj.

Vystoupily jsme před budovou školy, a vešly jsme do ní.

,,Wow, Cemron si našel společníci na noc." Řekl někdo, já se to pokusila ignorovat, ale Cameron? O tom se to říct nedalo, ihned přešel k tomu klukovi a dal mu pěstí. Někdy si říkám proč ne?

Když se ozval někdo další, což znělo nějak takhle objednávám si tě na dnešek

Tak jsem to taky nevydržela a předběhla Camerona a šla k tomu klukovi.

,,Za prví, nic jsem s nim neměla. A za druhý nejsem žádný zboží či co!" Křikla jsem po něm a kopla ho někam asi si domyslíte...

Když jsem svojí práci odvedla vydala jsem se do třídy.

,,Jeny, máš co vysvětlovat! Jsi nová a už tu randíš s Cameron, vždyť víš jakej je hajzl." Řekla Lotta když jsem usedla do lavice.

,,Hlavně pomalu." Řekla jsem jí zatáhla jí na chodbu aby nás nikdo neslyšel a vše jsem jí řekla, od toho jak jsem šla od ní domů až do této chvíle, když jsem dovyprávěla svůj 'příběh' řekla.

,,Měla by jsi jít na policii." Řekla mi.

,,To ne, co bych jim asi tak říkala?" Zeptala jsem se jí.

,,Pravdu, že by?" Odpověděla mi.

,,Možná, ještě si to rozmyslím." Řekla jsem.

,,A jako že tě nějákej chlap znásilní ti je úplně ukradený a ty to nechceš dát na policii? Jsi normální jako začínam o tom dost uvažovat!" Křikla na mě Lotta.

,,Zachovej chladnou hlavu a nemusí to vědět celá škola." Šeptla jsem jí.
Ale v ten moment zazvonilo na první hodinu.

,,Konečně venku." Řekla Emma co šla se mnou a Lottou.

,,To jo." Řekla Charlotta a společně jsme se zasmáli.

Sedli jsme si společně na lavičku byly tam všichni až na Shawna.

,,Kde je Shawn?" Zeptala jsem se.

,,Nevíš? Lucy ho přistihla když se líbal se Zorou." Odpověděl mi Sammy.

,,Aha, to je mi líto." Řekla jsem.

,,Ale je na něj naštvaná, ona ví že Zora je kráva, a že na pár kluků má zálusk, ale všichni víme že to bylo tak že Lucy přišla do školy a před dveřmi stála Zora a šel okolo ní Shawn a tak si ho k sobě přitáhla a políbila ho." Řekla Emma. Jen jsem chápavě kývla.

,,Měli jste vidět její tvář Shawn byl na ní dost naštvanej a tak jí prostě jednu vrazil." Dodal Sammy. Všichni se zasmáli, jsem ráda že jsem se chytla takovýhle party.

,,Tak já půjdu domů." Řekla jsem a rozloučila se s nima.

,,Ahoj." Řekli sborově, jen jsem zamávala a vydala se domů.

,,Konečně doma." Řekla jsem si a z ledničky vytáhla něco k jídlu. Rozhodla jsem se že dneska už budu jen koukat na filmy a podobný věci.

Když jsem dojedla vydala jsem se do pokoje vzala notebook a pustila tam Harryho Pottera já ten seriál úplně zbožňuju, když jsem byla malá myslela jsem si že ty bradavice existujou a ve když mi bylo dvanáct čekala jsem že mi dojde dopis...

Pustila jsem si Tajemnou komnatu a vzala si mobil a u toho prohlížela soc.sítě.

Vzhledem k tomu že Harry Potter není krátkej tak když jsem se dokoukala šla se umýt a udělat vše potřebné, ještě si připravila do školy a šla jsem spát...

Kdo nečekal že bude kapitola? Mám chvilku čas takže jsem udělala vážně krátkou kapitolu.

Jestli se vám kniha líbí nezapomeňte dávat votes a nějákej ten komentík potěší.

Užívejte prázdnin dokuď je čas!

Bad Boy Good Girl -Cameron Dallas-Kde žijí příběhy. Začni objevovat