4.

323 8 4
                                    

Omlouvám se všem, ale tamta část se nějak pomazilay tady je
nová.

Píl píp píp

Zapípal budík. Jak já ho nenávidím.

Když jsem budík vypla, šla jsem jsem ke se své šatní skříní a vytáhla z ní normální tričko​ krátkým rukávem v červené barvě bez potisku, a k tomu černý jeansy. Když jsem se oblíkla vyrazila jsem si udělat higienu a trochu se namalovat.

Z koupelny jsem se vrátila zpátky do pokoje a vzala si černou mikinu přes hlavu. A vydala jsem se do kuchyně...

,,Dobré ránko mami." Řekla jsem mamce a koukla se do ledničky, že které jsem si vytáhla borůvkový jogurt.

,,Dobré. Vem si k tomu rohlík." Řekla mi mamka. Jen jsem kývla.

,,Dneska mám volno, co si zajít někam na oběd? Vyzvednu tě u školy." Řekla mamka.

,,Tak jo." Odpověděla jsem jí.

Když jsem dojedla jogurt, kelímek jsem hodila do plastu a lžičku do dřezu.

,,Ahoj mami." Zakřičela jsem. Ozvalo se mi odněkuď z prvního patra ahoj.

Vzala jsem si svojí koženou bundu. A vydala jsem se do školy.

Do mobilu jsem si dala sluchátka a ty zandala do uší a začala jsem si pouštět různé písničky.

Když jsem byla u školy někdo mě chytil za rameno a přetočil tak aby na mě viděl.

,,Jeni, křičím na tebe a ty vůbec nereaguješ." Řekla uraženě Lotta vedla mě k lavičce kde byli ostatní.

,,Ahoj Jeni." Řekli všichni sborově. Všimla jsem si že tu není Cameron. Proč ho pořád řeším?

,,Ahoj všichni." Řekla jsem a usmála jsem se.

,,Jo, asi bych vás měl seznámit." Řekl Shawn, vedle kterého seděla hnědovláska.

,,Jeni, toto je má přítelkyně Lucy. Lucy, toto je naše kamarádka Jeni. Přistěhovala se sem." Představil nás Shawn.

,,Těší mě." Usmála jsem se a podala jí ruku hnědovlásce co nese jméno Lucy.

,,Mě taktéž." Odpověděla mi a taky se usmála.

,,No myslím že já už půjdu do třídy." Řekla jsem a vydala jsem se do školy.

,,Já jdu taky, čaute lidi." Řekla jim Lotta a mávla na ně rukou a doběhla mě.

,,Dneska píšeme z Chemie. Vůbec jsem se neučila. Naštěstí jí máme 3. Hodinu." Řekla Lotta.

,,Jo já vím. Včera jsem se na ní učila. Není to tak těžký." Řekla jsem jí a přitom se na ní koukla. Koukala na mě docela nevěřícně.

,,Co je?" Zeptala jsem se jí když jsme byli u skříněk.

,,Ty jsi řekla že to je lehký? Musíš mi to vysvětlit." Šeptla mi Lotta a vydali jsme se do třídy.

Hned jak jsm usedli tak zazvonilo a do třídy vešla učitelka na matiku, nechci jako nic říkat ale matika mi docela jde. Počítání, vzorečky a úlohy to je moje, ale geometrie není moje moc silná stránka.

,,Napište si do sešitu tyto vzorečky které vám napíšu na tabuli, a nezapomeňte na datum a nadpis který nese název Vzorečky." Řekla nám učitelka a napsala na tabuli pět vzorečků.

Měla jsem je hotové za deset minut. Pár lidí už to mělo taky hotový, ale ti zbylý si s tím lámali hlavu, jako třeba Lotta.

Tak jsem si s ní vyměnila sešit a všechno jsem jí vypočítala, protože nám učitelka oznámila že máme posledních deset minut.  A vzhledem k tomu že Lotta měla jenom jeden hotový, tak to nebylo moc dobrý.

Bad Boy Good Girl -Cameron Dallas-Kde žijí příběhy. Začni objevovat