Bölüm 3~Esas Kız-Esas Oğlan

86 10 7
                                    

Multi Can evet yeni bir karakter girdi diyelim ama Canı seviceksiniz bence çünkü Alperen Duymaz yani❤️❤️
Hepinize merhaba evet sonunda geldim büyümüşüz ya çok sevindim okuduktan sonra beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ve tabi arkadaşlarınızada önerebilirsiniz. Nasıl devam etmem gerektiğiyle ilgili fikirde verebilirsiniz.
İyi okumalar🌸

Su Yılmaz
Evet şuan napıyorum nerdeyiz bilmek istersiniz dimi aradan koskoca 10 yıl geçti herşey çok değişti büyüdük olgunlaştık peki o günden sonra ne oldu...
Tabiki şerefsizin teki olan babacığımız bize yüklü bir miktar para bırakmıştı İstanbulda o parayla yaşıyacağımızı düşünüyordu ama tabiki öyle olmadı Hava ile uzun uzun konuştuk 9 yaşındaydık ne yapabilirdik ki ama bir şekilde başardık evimizde yıllardır çalışan Emine Teyzeyi zorda olsa ikna ettik tüm planımızı ona anlattık herşeyimizi onla paylaştık küçüklüğümüzden beri bu böyleydi zaten, şerefsiz babam her hafta para göndermeye başlamıştı ona mecbur kalmaktan nefret ediyordum ama 18 yaşıma girince herşey değişicekti buna emindim işte genel olarak böyleydim hırslı ve azimli ama taşındıktan sonra değiştiğimi fark ettim.
Annem öldükten 3 hafta sonra taşındık İzmire hayallerimdeki şehre orda güzel bir ev tutmuştuk, bize artık Emine Teyze bakıyordu İlkokulu,Ortaokulu ve Liseyi bitirmiştik Havayla  her zaman birlikteydik ama her zaman farklıydık ve soğuktuk. Ortaokula başladığımdan beri herşey daha da kötüleşti diyebilirim herkes benden korkuyor ve çekiniyordu benim tek arkadaşımda kulaklığımdı bana o kulaklığı Ateş almıştı ve birde kolyemiz vardı o kolye hala boynumdaydı içinde ikimizin bir fotoğrafı vardı tabi aynı kolye ondada vardı ama eminim çoktan atmıştır beni bile unutmuştur.
18. Yaş günümüzde Emine teyzeyi kaybettik o öleli 3 ay oldu onun acısı hala kalbimde artık bize yol göstericek hiçkimse kalmamıştı kendi kaderimizi kendimiz çizicektik Emine Teyze'nin ölümü Havayı çok da rahatsız etmedi bence artık gece baya baya geç geliyordu ben diyim gece 3 siz diyin sabah 5  peki şuan napıyoruz tabiki üniversiteye gidiyoruz Hava herşeyi unuttu çok ukala bir kız oldu beni bile dinlemiyordu tek derdi "popi" olmaktı ben kendi halimdeydim yine derslerimde iyiydi tabi Hava için aynı şeyi söyleyemem dersleri berbat gidiyordu habire kopya çekmeye çalışıyordu artık fazla uzaktık sanki kimsem yoktu.Hava babamın parasını yemeğe devam ediyordu bende okuldan aldığımız parayla idare ediyordum tabi birde annemin bize kalan mirası vardı ben bir şekilde bulmuştum bunu ama Havaya söylememiştim çünkü söylesem direk o parayıda alırdı elimden böyle birşeye izin vermezdim şimdilik okul normal ilerliyordu okul çıkışı bazen kafeye giderdim Hava zaten direk arkadaşlarıyla eğlenmeye kaçardı.
Kafede otururken Ateşi düşünürdüm acaba şuan napıyor? Kız arkadaşı varmı? Hala beni hatırlıyormu? Beni seviyormu?  Bu düşüncelere dalıp giderdim tabi yanıma Can gelene kadar ondan bahsetmedim tabi ben size bu okula geldiğimden beri beni en iyi anlayan tek kişi oydu,hatta beni tek anlayan kişiydi onu hep arkadaşım olarak gördüm hep çok sevdim sırdaşımdı Ateşide birtek o biliyordu.
Ama şimdi duyduklarınıza şaşırabilirsiniz çünkü ben Can'ın benden hoşlandığını düşünüyorum "aaa ne garip her hikayede olan şey esas oğlan kaybolur biri çıkar esas kızın karşısına sonra onlar sevgili olur esas oğlan bunu bir şekilde öğrenir ve onları ayırır sonra esas kızla kavuşurlar" ama tabiki durum böyle değil ben Can'dan hoşlanmıyorum o benim onu arkadaşı olarak gördüğümü biliyor.
Onla konuşurken zamanın nasıl geçtiğini yine anlayamadım tabi geç oldu ben gidiyim diyip uzaklaştım o da bana istersen ben seni bırakabilirim diye bir teklifte bulundu nazikçe reddedip sahile gittim kafa dinlemeye ihtiyacım vardı kendimi sorgulamam lazımdı ama olmuyordu hayatımda hiçbir şey olmuyordu her şey çok stabildi, o güne kadar

Ateş Mertoğlu
Evet gençler özledinizmi beni ben sizi özledim valla ama en çok Su yu özledim birtanemi özledim o günden sonra bana ne olduğunu merak ediyormusunuz acaba...
Babam bize sahip çıktı bizi daha çok sevdi İlkokulu,Ortaokulu ve Liseyi İstanbulda tamamladık ama Üniversite için Toprak da bende İzmiri istiyorduk ve olduda babamıda ikna edip İzmire taşındık ama İzmire geçmeden önce lise yıllarımdan bahsetmek isterim,feci bir araba meraklısı oldum ama beklediğiniz gibi çapkın olmadım Su hiçbir zaman aklımdan çıkmadı ne Su aklımdan ne de o kolye boynumdan asla çıkmadı belki Su çıkarmıştır acaba şuan nerde yaşıyor,sevgilisi varmı ama eminim bir gün onu bulucam o benim ilk ve tek aşkım olucak.
Evet lisem sadece araba merakıyla geçti ama Toprak tam tersiydi tek ilgisi kızlardı başka hiçbir şeyle ilgilenmiyordu Havayı unutmuştu sanırım,gerçi onlar hiçbir zaman benle Su gibi olmadı birbirlerine hediyeler almadılar ama biz öylemiydik ya birtanem benim çok özledim onu  neyse gelelim İzmir anılarına acaba hiç gelmesemiydim yoksa çok daha öncemi gelseydim kararsızdım ama iyiki gelmişim be...

Evet heyecanlı bırakmak istedim bence güzel oldu,hoşuma gitti acaba bir sonraki bölümde neler olucak Merak etmeyin Can çok sinir bozucu biri olmıcak her hikayede esas kızın yanındaki çocuk sinir bozucudur ama ben bu hikayenin farklı olmasınını istiyorum umarım beğenmişsinizdir
Görüşürüz💕

Sol yanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin