Çok kalp kırdım ben zamanında çok üzdüm insanları belki benim yüzümden mahvoldu hayatları,yıkıldılar çok acı çektiler belki ama ben onların acılarıyla daha da fazla acı çektim,hissizleştim bu yüzden.Yüzleşmem gerek evet kendimi affettirmem gerek.
Ateş Mertoğlu
Evet biliyorum çok özlediniz beni dimi tabiki özlemişsinizdir ama meraklısınızdır bir yandanda hemen merakınızı gideriyorum şuan üstümde yatan bir Su var tabiki herkes bize bakıyor ben dururmuyum hemen hepiniz çıkın diye bağırdım Su hala üstündeki şoku atlatamamış gözleri kapalı üstümde yatıyordu allahım fazla güzel demez olaydım bunların hepsini dışımdan söylemişim ve Su hanım hemen üstümden kalktı naptın sen be ben atlıcaktım ölücektim belki de kurtulucaktım savaşmıcaktım artık bu hayatla neden ya neden diyerek ağlıyordu.Utandım kendimden utandım hızlıca sarıldım ona kendini bana teslim etti ve ağladı saatlerce,saatlerce orda öylece durduk kıpırdamadık omzu omzumda kokusu burnumda elleri elimde dıruyor öylece hiçbir şey demiyor gözyaşları durdu artık çünkü akıcak gözyaşı kalmadı, emin olun şuan ondan çok ben üzülüyorum benide ağlattı zaten onunla bende ağladım saatlerce onun kalbinin paramparça oluşu benimde kalbimi parçalıyordu içim yanıyordu bu hayatta en çok değer verdiğim insan yanımda acı çekiyordu.
Bu mükemmel manzarayı ben bozdum ve Suyun karşısına geçtim ve özür dilerim hayatımın hatasını yaptım evet üzgünsün ama emin ol ben senden daha üzgünüm affet beni Su,çocukluğumu öldürme benim sen benim çocukluğumsun herşeyimsin,evet hayatımın hatasını yaptım sana söylemeyerek ama pişmanım köpek gibi pişmanım be üzgünüm,diyebildim.
Kafasını kaldırdı yüzüme baktı,baktı ve ağzından çıkan bir kelime oldu "özledim"
Allahım atın beni denizlere,göllere,çöllere gerçi çöl olmasın ölürüm orda ama olsun be olsun özlemiş beni bitanem beni özlemiş resmen.
O kelimeden sonra bakmaya devam ettik birbirimize baktık,baktım sanırım böyle yıllarca durabilirdim.Evet yine garip bir şey oldu kalktı bir anda noldu dedim gitmem lazım artık dedi ve arkasını döndü bana noluyordu neden gidiyordu şimdi ama gidemezdi izin veremezdim.Çektim bir anda kendime ve dudaklarını dudaklarıma bastırdım işte benim hayatım,canım,dünyam en sevdiğim insan,
kaçmıyordu belki şimdi hissediyordum onu korkuyordu ama korkusuzca karşılık veriyordu.Hellö özledinizmi beni evet bayadır bölüm atamıyorum ama tatildeydim o yüzden atamadım bu bölüm biraz aceleyle yazıldı inşallah bir sonraki bölüm bomba gibi gelicek
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım
Teen FictionKüçükken oynanan tatlı oyunlar,masum sevgiler artık o kadar tatlı ve masum değil