Evet yeni bölüm sonunda geldi umarım beğenirsiniz ve güzel kapak yapan biriniz varsa bana kapak yaparsanız çok mutlu olurum😄 Keyifli okumalar💕
Su Yılmaz
Evet artık gerçekler gün yüzüne çıkıyor bu okuldaki her şeyi sizde bilin artık,öğrenin,insanların benden neden korktuğunu.
Okulun çatısında yalnız başıma oturuyorum aklımda değişik çok değişik düşünceler ne yapmam lazım bilmiyorum ama artık sıkıldım bu okuldaki olaylardan.Eskiden böyle değildim ben güçlüydüm en azından daha güçlüydüm şimdi ise yoruldum git gide güçsüzleşiyorum yoruluyorum bir şeyler ya ortaya çıkıcak ya da benimle birlikte mezara gidicek ya ben rahatlıcam ya da ben ölücem.
Artık herkesin benden korkmasını istemiyorum,belkide onlar benim çok güçlü cesur olduğumu düşünüyorlar ama ruhum öylemi bilmiyorum bedenim yorgun geçmişimi özledim sadece, dört elementi özledim,ruhumun özgür olmasını özledim,mutlu olmayı gülmeyi birinin beni öpmesini seni seviyorum demesin annemi özledim ben çocuk olmayı özledim.
Kendimi toparlamam lazımdı bu hayata yenik düşemezdim İstanbul beni bir kere yenmişti ama artık yenme sırası bendeydi hemde sadece İstanbulu değil tüm dünyayı yenme sırası bendeydi artık...
Cesaretimi topladım ve müdürün odasına doğru yöneldim tüm okula bir duyuru yapmam gerekiyordu herkesin arka bahçede toplanmasını anons ettim ve bahçeye doğru yürümeye başladım herkes buradaydı herkes beni dinlicekti havada dahil herkesin arasından geçip merdivenlerde durdum biraz korkuyordum insanların benim hakkımda her şeyi öğrenmesinden korkuyordum ama içime gelen o cesareti kıramazdım kendimi toparladım ve başladım.
Neden dedim,diyebildim sadece sonra devam ettim neden bu kadar korkaksınız ya da neden benden bu kadar korkuyorsunuz dışardan o kadar mı kötü gözüküyorum dedim ve tarzımı tamamen değiştirerek başka cümlelere atladım.Beni bilen bilir uzun yıllardır burdayım çoğunuz kim olduğumu biliyor ama geçmişim kimse bilmiyor sanki bir sır dimi Hava,tabiki hanım kızımız hiçbir şey demedi devam ettim ben Su,Su Yılmaz çok güzel eğlenceli bir hayatım vardı çok iyi dostluklarım vardı,çocukluk aşkım vardı dört elementim vardı tabi bir zamanlar,küçüktüm 9 yaşındaydım hayatımdaki en değerli insanın öl... ve son bir elin benim ağzımı kapaması ve beni çekiştirip okulun deposuna sokması.
Gözlerimi açtığımda karşımda iki mavi göz vardı beni seyrediyordu o maviliğin içinde kaybolmak istiyordu insan sadece bakmak istiyordu saatlerce bakabilirdim ben o mavi gözlere çünkü değer verdiğim birine aitti o gözler Ateşe. Bir zamanlar sevdiğim birine çocukluk aşkıma.Yine kendi düşüncelerimden ayrıldım ve yerde yattığımı anladım, bırak beni napıyosun sen diye bağırdım.Su dedi o an kalbim yerinden çıkıcaktı gözlerim kocaman açılmıştı sanki böyle yüzyıllardır ona hasret kalmışım gibi,arkadamdan konuşmaya başladı özledim ah bu kelime öldürdü beni işte öldüm o an eridim bittim ama tabi hemen yenilemem yani, Oo Ateş bey özlemeyide biliyormuş,ben neler çektim biliyormusun sen ya neler yaşadım neler hissettim hepsini kalbimde sakladım Ateş hepsini, o kalbimin bir kısmındada sen vardın biliyormusun bazen hatırlatıyordun kendini ben burdayım diye ama bunların ne önemi var dimi sen şimdi bana özledim diyorsun her şey düzeliyor ne güzel,hayat sana güzel gez eğlen toz özledim de kim bilir daha kimlere dedin b... ve dudaklarımda bir baskı allahım noluyor fazla ekşın oldu ama dimi kızlar yani sizin yakışıklı prensiniz beni öpüyor zaten yan bakanı döverim gerçi neden döviyim benim neyimki, evet neyim dedim ve ittirdim onu hiç bozmadı kendini kulağıma eğildi önce kokladı kokumu içine çekti belki huzur buldu sonra benden başka birinin yanında ağladınmı diye sordu. Bu soruyu beklemiyordum şaşırdım ne cevap versem bilemedim,ki cevap vermeme gerek kalmadı çünkü deponun kapısı açıldı gelen Can dı Can diye sarıldım boynuna Ateş kuduruyordu biliyordum ama banane,Can hemen bana hadi gidelim dedi tabiki kabul ettim ve kapıdan çıkarken Hayır dedim Ateş anlamıştı bence neye hayır dediğimi.
Evet şimdi bunları unutun ve size bu okuldan bahsediyim biraz sizde fikir sahibi olun benim hakkımda.
Bu okul diğer okullardan biraz farklı her hafta çeşitli oyunlar oynanır,iki grup olur ve birbirlerine görev verirler kaybeden kazananın her istediğini yapar ben şu ana kadar hiç kaybetmedim yanımda hep Can vardı bana yapamayacağım dediğimde hep o destek oldu uzun haftalardır Havayla yarışıyorum ve tabiki haftalardır kaybediyor en sonunda pes etti ve çekildi şuan yeni rakibimi arıyorum,gerçi aramıyorum rakibim olmak isteyen o kadar çok kişi var ki,umrumdamı hayır çünkü şu ana kadar beni yenen kimse çıkmadı.
Şuan tek istediğim sadece biraz uyumak ve dinlenmekti bugün beni baya yormuştu baya şaşırtmıştı,heyecanlandırmıştı, hemen arabama bindim ve eve sürmeye başladım tahmin edin noldu bence ufak ufak fikirleriniz vardır tabiki Ateşi gördüm allahım bu çocuk beni delirticek ışıklarda yan tarafımda durdu ve Selam dedi töbe töbe ya.Sen benimi takip ediyorsun dedim hemen tabi dururmu atladı lafa lan evime gidiyorum sakin sana zarar vermem dedi.Bir şey demedim demek istemedim çünkü yorgundum ama sanki yorgunluk yerini git gide hırsa dönüşüyordu.Işık yandığı gibi fırladım ama yok resmen takip ediyordu beni ,aldırış etmeden evin önüne geldim,yok artık Ateş yan evdemi oturuyordu olamaz olamazdı,kısa bir süreliğine göz göze geldik ve göz kırpıp eve girdi şuan aşırı sinirliydim ve bu siniri bir şekilde atmam lazımdı hızlıca eve girdim spor kıyafetlerimi giydim ve sitenin spor salonuna gittim biraz stres atmam lazımdı sonuçta dimi bende insanım.Burası iyiydi ya en azından Ateş yoktu ve hırsım yerini tekrar yorgunluğa bırakıyordu ben hızlıca vururken sol taraftan bir kafa fırladı.Yeter ama dimi yeter yani ne olduğunu anladınız zaten Ateş bey tabiki.Kızlar siz şimdi onu özlediniz tabi ama üzgünüm onun konuşmasına müsadece edemiceğim bir sonraki bölümde artık.Bana merhaba asi kız dedi ve kocaman gülümsedi allahım ölüyorum sana geliyorum imdatt şöyle gülmese baya tipsiz aslında şimdi allah çarpcak valla tamam yalan ama olsun. Ben içimden yine böyle konuşuyorum tabi Ateş atladı yarın için heyecanlımısın diye ben şok yarın ne olucakki diye sordum,ee o da bana kalsın dimi Su'cum dedi ukala beyimiz.Geldiğime pişman oldum be diyip uzaklaştım, yarın ne olucağını gerçekten merak ediyordum içimde garip bir his vardı belki kalbim ilk defa mutluydu huzurluydu ama içindeki küçücük bir parça kapkaraydı o parçayı ya ben söküp atıcaktım yada biri orayı iyileştiricekti bilmiyordum belkide artık yalnız olmadığımı hissediyordum bilmiyorum ama iyi şeyler olucak gibiydi hissediyordum.
Sabah erken kalktım "normalde asla kalkmam" rutin işleri hallettim ve üzerimi giyindim.İçimde dünki iyi şeyler hala duruyordu bu sefer yanılmak istemiyordum iyi olmak istiyordum,okulun önüne geldiğimde herkes bana bakıyordu o sırada Canı gördü gözlerim ve hemen yanına gittim ben noluyo demeden o bana yeni rakibimin Ateş olduğunu söyledi ve beni kantine çekip konuşmaya başladı.
Bak Su biliyorum o Ateş senin sevdiğin Ateş ama şuan rakibin ve onu yenmen lazım,oyun bugün oynanıcak ilk görevi o vericek sen yapıcaksın ama Ateş'den normal bir görev beklemiyorum kesinlikle senin kaybediceğin bir şey söylicek hazırlıklı ve cesur ol sana güveniyorum dedi ve uzaklaştı.
Yine yalnız kaldım kendi düşüncelerimle,ne yaptırabilirdiki geçmişimi sorgulayamazdı heralde yapamazdı bunu bana yapmamalıydı.
Anons sesiyle birlikte çatıya çıktım oyunlarımız hep burda oluyordu,normalde şuan rahat rahat girmem gerekirken stresliydim bilmiyordum,Ateş beni görünce yanıma yaklaştı ve bugün iki görevin var asi kız dedi.
Ne iki görevmi ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk allahım sen koru be,ne dedim sadece tekrar yaklaşıp noldu korktunmu dedi ukala tabi pislik,senden korkan senin gibi olsun be diyip uzaklaştım ve görevimi beklemeye başladım bir kaç grup stresli bir şekilde bekliyordu.Ateşin sesi duyuldu ve başladı konuşmaya evet Su bugün iki görevin var ve cezan baya ağır olucak.Önce ön grupların birinden bir çocuk seçti ve onu panoya yasladı bana da üç tane uzun sivri sopa verdi ne yapıcağımı zaten anlamıştım ve verdiği gibi birini attım çocuğun tam kafasının üstünde durdu aşırı stresliydim çok korkuyordum ama yapmam lazımdı hiç beklemeden ve düşünmeden ikinciyide attım tam boynunun yanında durdu şuan Ateşin yüz ifadesini görmeniz lazım hem şaşkın hem sinirli. Ve üç işte bu iki parmağının arası yes be şimdi konuşma sırası bendeydi arkadan Ateşe acıyan bakışlar atıldığına emindim ona yaklaşıp çok basitti ama bu dedim o dururmu o zaman ikinci göreve geçelim Su hanım dedi ve önce bana yaklaştı bence bunu başaramıcaksın dedi sonra diğer grupların önüne geçip Suyun benle bir hafta boyunca sevgili olmasını istiyorum.
Oha ama dimi yok artık Ateşle sevgili olmak olamazdı yapamazdım elim ayağım kitlendi,kalbim sıkıştı yine iki yol iki seçenek vardı önümde.Sinirli bir şekilde Ateşin yanına giderek cezam ne dedim herkes şok bu görevi yapıcağımı zannediyordu herkes ama yapmıcaktım Ateşin artık onu unuttuğumu anlaması gerekiyordu.Ateş bey sinirinden burnundan soluyordu resmen bana yaklaşıp bu boşluktan atlayabilicekmisin Su hanım aşağıda seni kocaman bir örtü bekliyor merak etme ölmezsin dedi.İnsanlar bize bakıyordu hepsi şaşkındı benim bu cezayı yapamıcağımı zannediyordu ama öyle olmıcaktı ben Su,Su yılmaz bu görevi yapıcaktım boşluğa arkamı döndüm,gözlerimi kapattım sonrası büyük bir boşluk ve karanlık...1395 kelimelik bir bölüm oldu bence güzel oldu,ilk defa bu kadar uzun bir bölüm yazdım ama sanki böyle daha güzel oluyor sizde fikir verirseniz sevinirim hepinizi seviyorum
Görüşürüz🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım
Genç KurguKüçükken oynanan tatlı oyunlar,masum sevgiler artık o kadar tatlı ve masum değil