Bölüm 4~Cesur kız

68 9 3
                                    

Hepinize merhaba arkadaşlar okunma sayımız baya artmış çok mutlu oldum sadece yorumlar ve voteler çok az sınır koyabilirim belki bu bölüm ama emin değilim siz yinede beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar🌸

Su Yılmaz
Yine sıradan bir okul gününe uyandım Hava hala uyanmamıştı belliydi zaten bu saatte kalksa ben bile ölürdüm hızlıca banyoya ilerledim günlük rutin işlerimi hallettim ve üzerimi giyindim.

Yanıma tabiki kulaklığımı aldım ve arabama binip okula doğru sürmeye başladım yaklaşık 15 dakika sonra okula gelmiştim hızlıca kantine gidip kahvemi aldım ve yudumlamaya başladım tam o sırada Havayı gördüm hangi ara gelmişti bu kız buraya biraz ya...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanıma tabiki kulaklığımı aldım ve arabama binip okula doğru sürmeye başladım yaklaşık 15 dakika sonra okula gelmiştim hızlıca kantine gidip kahvemi aldım ve yudumlamaya başladım tam o sırada Havayı gördüm hangi ara gelmişti bu kız buraya biraz yaklaşıp neler söylediğini dinledim karşısında iki çocuk vardı biri sarışın biri esmer Hava onların iyice dibine girerek bana bakın bize asla bulaşmayın yoksa kötü... olur diyemedi çünkü direk lafa daldım olmaz tatlım olmaz dedim Hava bana yine o iğrenç bakışını atarak sen karışma dedi bende ama karıştım yapıcak bişey yok dedim bana tam elini kaldırıp tokat atıcakken elini havada yakaladım ve ona istersen çıkışta bekle mezarlıkta işlerimiz olabilir dedim herkes bu dediğimi yanlış anlamıştı eminim ama Hava ne demek istediğimi çok iyi biliyordu.Senden nefret ediyorum diyerek yanımdan uzaklaştı bende arkasından bende seni çok seviyorum dedim,arkamı döndüğümde iki çocukta bana tip tip bakıyordu ama sarışın olan bir kolyeme bir kulaklığıma çeviriyordu mavi gözlerini,pek umursamayarak onlara yaklaştım ve mavi çocuğun kolyesini gördüm benimkine benziyordu ama uç kısmı tişörtünün içindeydi değişik dedim içimden sonra bu gruba cidden bulaşmayın fazla gereksizler diyip ordan uzaklaştım.

Ateş Mertoğlu
Okulun ilk günü fazla garipti ukala bir kız bize meydan okuyordu allahım tam bir ergen,Toprak bey pek takmayarak gözünü kızlara daldırıyordu bu o kızın iyice sinirini bozuyordu ama yanına o kız gelince iyice değişti yüzü morardı filan kızın dedikleride değişikti mezarlık filan lan öldürücekmiydi acaba yok be saçmalama Ateş dedim ama tam o anda gözüm diğer kızın kulaklığına ve kolyesine takıldı o kulaklığın aynısını Su ya ben almıştım boynundaki kolye benim kolyeme çok benziyordu ben yine dalıp gitmişken kızın bana baktığını farkettim ve bakışlarımı kızın üzerinden çektim kız bize bu gruba cidden bulaşmayın fazla gereksizler diyip yanımızdan uzaklaştı baya güzeldi ama benim aklımda da kalbimde de Su vardı.
Tekrardan kendime gelip Toprak beyle kantine yürüdük insanların bizim hakkımızda konuştuğunu emindim hatta tam karşımda iki kız var Toprak zaten onlarla baya kesişmişti ama benim ilgimi çok çekmemişti gözüm onların yan masasında duran bugün ki cesur kıza kaydı o kızların dediklerini dinliyordu sonra o kızların yanına doğru ilerledi ve birşeyler diyip uzaklaştı ama kızların yanına ilerlediğinde kızların gözündeki korkuyu anlatamam size, zaten "cesur kızın" dediklerini hemen başlarıyla onayladılar.

Su Yılmaz
Evet o çocukların yanından gittikten sonra tekrar kantine geri dönüp kahvemi içmeye devam ettim ama o sırada yan masadaki iki kızın yeni çocuklar hakkında konuştuklarını duydum kızların yanlarına doğru ilerlemeye başladım onların o korkularını hissediyordum iyice diplerine girerek onlara bana şu yeni gelen çocukların adını kodunu herşeyini bulun yarın elimde olsun dedim ve uzaklaştım.
Sonunda dersler bitmişti notlarımı almıştım sarı olan çocukla hep aynı derslere denk gelmiştik ama hiç konuşmamıştık okuldan çıkınca hızlıca eve gidip kendimi yatağa attım ve uyuyakaldım
Evet nedense burada bırakmak istedim bir sonraki bölümde herşey ortaya çıkıcak ama pek güzel olmamış olabilir çünkü uykum var ama yinede lütfen beğenin ve yorum yapın sınır koymuyorum ama gören okuyan herkesin beğenmesini istiyorum 
İyi geceler🤗

Sol yanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin