*Sandras Perspektiv*
"Godmorgon" Skriker jag samtidigt som jag går in i huset.
"Käften" Hör jag en sur Sodapop skrika tillbaka. Ett högt skratt lämnar mig.
"Hej Johnny" Säger jag och slänger mig i soffan bredvid honom.
"Hej Sandra" Säger han med ett sömnigt leende.Johnny och Ponyboy är min närmaste vänner.
Jag och Ponyboy har varit vänner sen vi föddes i princip.
Johnny lärde jag känna för ungefär 12 år sedan, för då flyttade han in granne med mig och Dally. Hans familj är den värsta någonsin."Vad vill du göra idag?" Frågar jag samtidigt som Pony kommer in i rummet.
"Kan vi inte bara chilla idag?" Frågar han.
"Tyst Pony, jag frågade Johnny" Säger jag och han himlar med ögonen.
"Jag vet inte, vi kan väl bara chilla" Säger Johnny. Jag nickar."Vart är Rebecca?" Frågar Sodapop när han kommer in i rummet.
"Det vill du veta va" Svarar jag kaxigt samtidigt som jag vickar på ögonbrynen.
"Du är precis som din bror" Säger han och jag ler nöjt.
"Men hon är hos någon kille" Säger jag tillslut.
"Aha, vem då?" Frågar Soda samtidigt som han spänner käkarna. Han är så svartsjuk.
"Sin kusin" Svarar jag och han avslappnar lite.Trevligt. TACK FÖR 48 LÄSNINGAR <333
Sandra - helloadeleitsmemm
Rebecca - teamgunnarsen
YOU ARE READING
Me & You
FanfictionSvensk berättelse om The Outsiders wiho. Alla karaktärer tillhör S.E Hinton, förutom mina :)