" Hazar gidelim !" dedim göz yaşlarımın arasından . O kadar çok kenetlemiştim ki parmaklarımı parmaklarına , çekiştirmekten yorgun düşmüştü bedenim .
Çırpınışlarım adeta kanadı kırılmış bir kelebek misaliydi zaman durmuş , boğazımda kocaman bir yumru yer etmişti .
" Dur güzelim bu ne acele , daha arkadaşa ayar verecektik " dedi en yaşlı olanları , sarı dişlerini göstererek sırıttı iğrenerek baktım ona .
" Hazar dinleme onları gidelim !" diyip son kez şansımı deneyerek yağmurdan yüzüme yapışmış saçlarımı ellimin tersiyle itelemeye çalıştım .
" Dur , sakin ol Başak !" dedi Hazar , sinirden vücudu kaskatı kesilmişti hissedebiliyordum herşeyi .
Hazar ani bir hamleyle elini elimden çekip beni sertçe itti. İtmenin etkisiyle sendeledim yere düşecekken elimle ateşin olduğu yere tutundum ve elimide yaktım ama bu şu an umrumda bile değildi .
Bu gece Hazarla sözleşmiştik parkta bulaşacaktık ama yağmur şiddetini arttırdığında yağmurun dinmesi için kuytu bir köşeye gitmiştik .
Bu adamların bize musallat olacağını nerden bilebilirdik ki .
" Hazar, beni seviyorsan gidelim lütfen " diyip elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim . Dudaklarımın arasın süzülen damla o tuzlu tadı bana hissettirmişti.
" Başak sana dur dedim !"diye kükrediğinde hıçkırdım ve ağlamam dahada şiddetlendi.
Genç olanı Hazarı iteklediğinde , Hazar ona yumruğunu atmıştı artık yapacağım bir şey kalmamıştı.
Hazar , genç olanla boğuşurken , sakkallı adamın ona doğru elinde bıçakla adımladığını farkında bile değildi.
Hamle yapıp sakallı adamı durdurmak istemiştim ama saçıma asılan el ve yüzüme yediğim tokat bunlara mani oldu .
" Bırak ! Allahın cezası bırak " diye bağırdım ama o beni dinlemeyip beni yerde sürükleyip saçımı çekiyordu .
Hazar bağıramamla beraber bana dönerken gözlerindeki ateş kıvılcımını bizzat gördüm . Şu anda canımın acısı umrumda bile değildi .
Gözüm , Hazara vurmak için elinde sandalyeyle gelen adama takıldı tam bağıracakken herşey için çok geçti .
Hazar yediği darbe ile sarsılırken artık kahramanlık sırası bende idi .
Saçımı çeken adamın elini ısıramla adamın bağırıp elini çekmesi bir oldu bana öfke ile bakarken yerde sürünerek kalkmaya çalıştım.
Ellerim soyulurken acıyı bir kez daha hissettim hızla yerden kalkarken adamın bana doğru yaklaştığını gördüm.
Bu sırada ise Hazar sakallı ve genç adamla dövüşüyordu.
Kaçmak için depara kalkarken adam bana çelme takıp yere düşürmüştu acıyla inlerken üzerime oturup tokat attı .
Onu itip kurtulmak isterken kafamı yere çarptım elimi kafama götürdüğümde dikkati dağılmış olacak ki onu üstümden itip bacak arasına tekme attım.
Bu sefer o acıyla inlerken , Hazar sakkallı adamın elindeki çakıyı fark etmiş ona engel olmak istiyordu.
Yerde gördüğüm içki şişesini hırsla yerden alıp peşimdeki zombinin kafasına indirdim . O bayılırken Hazara doğru koştum .
Genç olanı iyice dövmüştü ama bayılmamıştı ayağa kalkmaya çalışıyordu hızla oraya doğru koşup botumun ucunu çenesine geçirdim .
" Geber pislik !" diye bağırdım ve tekrar çenesine botumun ucuyla vurdum . Çenesinden kan boynuna doğru süzülürken bir an olsun ona acımamıştım hatta öldürmek istemiştim .
Hazar hala bıçak darbesine engel olmaya çalışırken elininde akan kanı görmüştüm. İçim sızlarken bu adrenalinin bir an önce bitmesini istiyordum.
Yüzüme yapışan sarı saçlarımı iteledim nerden gelmişti bu iğrenç şey başımıza .
" Yeter artık durun !" diye bağırdım ve her şey o an oldu .
Bıçak kime saplandı göremezken ikisininde durduğunu fark ettim .
Yere düşmelerini izlerken kalbim teklemişti.Herşey ağır çekim haline dönerken oraya nasıl koştuğumu ve yere çöktüğümü hatırlamıyordum.
Onları titrek ellerimle ayırırken gördüklerimle boğazımda kocaman bir yumru meydana geldi .
Dizlerimin üstünde gök yüzüne bakarken yaşlar ve yağmur damlaları yüzümden süzülüyordu.
" Hazar !" diye ellerimi açıp bağırdım o ölmüş olamazdı beni bırakamazdı .
--------------
" Başak !" diye hastenede oturduğum koridora Gizem girdi oda ağlıyordu benim gibi .
Önce yüzümdeki beş parmak izine sonra ise soyuk avuçlarıma ve dizleri yırtılmış pantolunuma baktı .
" Hadi söyle ölmedi de " diye bağırıp duvara tekme attı.
" B-bilmiyorum " diye kekeledim ağlamalarımın arasından.
" D-doktorlar a-ameliyata aldı o-onu " diye kekeledim . Gizem gelip bana sıkıca sarıldı.
" Abime birşey olmayacak inan bana " dedi aklım ne kadar inanmak istesede kalbim bir türlü inanmıyordu.
Ayağa kalktım ve tedirgince yürümeye başladım. Içimde ki boşluk sessizliğin derinlerine kucak açarken ameliyattan çıkan doktorun yanına koştum .
" O iyi değil mi ?" diye sordu Gizem , konuşmak için sesimiz arıyordum . Bu sessizlik neyin nesiydi ki ? Niye susuyordu doktor.
" Niye konuşmuyor sunuz?" diye sordum , soyuk avuç içlerime daha çok tırnaklarımı geçirirken .
" Elimizden gelen her şeyi yaptık ama bıçak akciğerlerine zarar vermişti üzgünüm , başınız sağ olsun "
Gizemin çığlığı hastenin kuytularını doldururken , ne kadar yanlız olduğumu bir kez daha hissettim .
Bölüm Sonu ....
Çok değişik bir kurguyla tekrar karşınızdayım . 2 aydır üstün de çalışıyorum . Başlama tarihinizi buraya not bırakırsanız sevinirim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ege Sevdalısı.
Fiksi Remaja6 Bölümlük Bir Hikaye Sevdiği adamın ölümünden sonra , kendini her gün Ege denizin de bulan bir kız . " Beni Izmirden, Ege denizinden koparamazsınız, anlayın artık bunu " ×××××××× Onunla her gün elele tutuşarak gelirdik buraya, izlerdik denizi saat...