Cześć tu Nico... Nico di Angelo... Zastanawialiście się kiedyś co by było gdyby? Ja tak. Co by było, gdybym nie posłuchał się tego gostka z blond sianem na głowie i wykonał skok... Mój ostatni...
Moje życie ma wiele luk, wiele ran... Zbyt wiele na kogoś, kto ma piętnaście lat. Dlaczego go posłuchałem? Mogłem to zakończyć... Mogłem rozwiać się w cień i tam zostać... Być kolejną zbłąkaną duszą... Lub być znowu z Biancą...
Może tego nie chciałem... Może chciałem znaleźć swoje miejsce... Wśród ludzi, którzy mnie rozumieją... Pośród Reyny... Jesona... Hazel... I tego natrętnego dzieciaka od Apolla, który mi truł o jakiś „Zaleceniach lekarza"... Tak Will o tobie mowa.
Byłeś taki dziwny, inny, zupełnie nie taki jak ja. Ty pomagałeś ludziom, a ja... Mnie unikali jak sucharów Valdeza... Lecz ty nie... Często mnie to zastanawia... Co ty we mnie zobaczyłeś... Kolejnego pacjenta potrzebującego pomocy? Może zobaczyłeś tego dziesięciolatka, który kochał „Magię i Mity"? A może... Zobaczyłeś, że ja też jestem człowiekiem? (No pół człowiekiem, ale to nie istotne) A może tak naprawdę miałeś pociąg do gotów? Nigdy tego nie zrozumiem. Lecz wiedz... Każda sekunda, którą razem spędzamy, jest kroplą którą wypełnia moje serce radością. Każde czułe słowo... Najchętniej zapisałbym w notesie „czułe słowa Willa wobec mnie"... Każde „zalecenie lekarza" daje mi poczucie, że coś dla kogoś znaczę.
I nie myśl sobie, że te wszystkie kąśliwe uwagi, sarkazmy oraz droczenia się z Tobą, nic dla mnie nie znaczą. Wręcz przeciwnie. Kocham to jak ty na mnie wrzeszczysz że jestem nie odpowiedzialny, wtedy słodko marszczysz nosek... Jak taki króliczek... Kocham to, że jak kichnę to od razu przybiegasz i się mną zajmiesz. Kocham to, że na „zalecenie lekarza" nie mam już nic do gadania, wtedy robisz się taki władczy... Choć wcale na takiego nie wyglądasz... Kocham twoje ciepłe dłonie, kocham twoją burzę blond loków, kocham w tobie wszystko... Po prostu... Kocham cię...
-Awwww.... Czekaj... Czy on mnie nazwał natrętnym dzieciakiem?! NICO!?
-I weź tu bądź romantyczny...
Tak wiem krótki... ale to mój pierwszy oneshot więc proszę o wyrozumiałość.... jak się spodoba to... może chcielibyście coś podobnego ( może rozmowę) z innymi postaciami, lub znowu Solangelo...
Może to będą takie podziękowania...
JESTEŚCIE NAJLEPSI PO PROSTU LOV LOV LOV I JESZCZE RAZ LOV!!!!!!!!!11!11!!!! DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ!
Właśnie teraz czytacie 100 rozdział...
CZYTASZ
Percy Jackson Talks
RandomTalksy, memy, preferencje... WSZYSTKO 10 Sierpnia 2017 ~ 86 miejsce w rankingu Fanfiction 18 sierpnia 2017 ~ 81 miejsce w rankingu Losowo 18 sierpnia 2017 16:01? ~ 71 miejsce w rankingu losowo 25 sierpnia 2017 ~ 56 miejsce w rankingu losowo 4 wrześn...