Κεφαλαιο 7ο

587 55 2
                                    

Α-είναι αλλα δεν νομίζω να σε νοιάζει..
ειπα και με κοίταξε κάπως..Τελικά ειπε:

Μ-φυσικά και δεν με νοιάζει..

Α-interesting

Μ-πολυυ

πήγα πάνω και ντύθηκα φόρεσα ενα κολαν και ενα τοπακι και τα nike μου.. κατέβηκα κάτω και εφυγα..πήγα σπίτι του Άρη και χτυπησα κουδούνι..άνοιξε ο ίδιος και γω τον χαιρετησα..

μπενω μέσα χαλαρά και αυτό λέει

Αρ-πώς και από δω?

Α-κανόνια το απόγευμα να βγει η ιων με τον αδερφό μου..αν και δεν το ξέρουν ακόμα..θα ναι έκπληξη..

Αρ-τέλεια..ελπίζω να τα βρουνν

Α-Εσύ τελικά τι εγινε με τη κοπέλα?

Αρ-εμμ βασικά τα φτιάξαμε..

Α-τελεια ρε ποτέ ποια είναι ξερνα τα ολαααα..

μιλάγαμε τελως πάντως μέχρι που ήρθε η ώρα να φύγω μετά από αρκετες ώρες..η ώρα ήταν ήδη 6 το απόγευμα και πηγα σπίτι..Ο αδερφός μ ήταν έτοιμος να φύγει και γω εκανα την ανηξερη..χμμ αύριο έχει να μου πει πολλά η Ιωάννα....

πάω και βλέπω μια ταινία στο λάπτοπ, ύστερα κάθομαι στο κινητό και σκριλαρω στο φβ και στο ινστα ώσπου μ πήρε ο ύπνος..

Την άλλη μέρα με ξυπνησε ο σπαστικό ήχος του ξυπνητηριού..πάτησα αναβολή καμία 5άρια φορές..τραγικό ξέρω αλλά δεν μπορούσα..Τάλως πάντων αποφασισα να σηκωθώ και πηγα στο μπάνιο..έκανε τα απαραιτητα και χτενισα τα μαλλιά μου..ύστερα ήρθε πάλι στο δωμάτιο μου και φορεσα ενα αντιντας κολλαν και μια κολλητή μπλούζα ως τα όρια του αφαλου..μιας και σημερα εχουμε γυμναστικη..καυεβηκα κατω και καλημερησα τους γονεις μου και τον αδερφό μου..Τον οποίο κοίταξα εξεταστικά..έκατσα για πρωινό και όταν τελείωσα πηρα την τσάντα μου κινητό λευτα και κλειδιά και εφυγα με τον αδερφό μου για το σχολείο..

στον δρόμο δεν είπαμε τίποτα μιας και δεν θέλω να μου κάνει ΣΠΟΙΛΕΡ και να τα πει όλα η Ιωάννα..φτάσαμε έξω από το σχολείο και μπήκαμε μέσα..Εκεί βρήκα την Ιωάννα που έτρεξε και με αγκάλιασε..

Ι-εισαι η καλύτερη..χάρη σε σένα τώρα τα εχουμεεε..

Α-ομγγ πλακα κανεις..πες τα ολααα..

Μου διηγήθηκε ΤΟ έγινε την προηγούμενη μέρα και μόλις τελείωσε μου ήρθε φλασια

Α-ρε χαίρομαι..να σου πω θες να πάμε στον λυκειάρχη να του πούμε να σε αλλαξει τμήμα και να σε φέρει στο δικό μου?

Ι-τελεια ιδέα παμε!!!

μπαίνουμε μέσα στο σχολείο και πάμε προς το γραφείο του διευθυντή..χτυπάμε και αφού μας δώσει την άδεια μπαίνουμε μέσα..

Δ-λοιπόν τι θα θελατε;;

Ι-κύριε στο τμήμα μου δεν περνάω καθόλου καλά και ειμαι χωριστά από την κολλητη μου..θα μπορούσα να αλλάξω τάξη και να πάω στο Α'1?

Δ-εμμ ναι βεβεα και από σήμερα κιόλας μιας και δεν έχει αρχίσει η μέρα..θα μιλήσω εγώ με τους υπόλοιπους καθηγητές..

Α-τελεια ευχαριστούμε

βγαίνουμε από το σχολείο και περιμένουμε να χτυπήσει για πρωτή ωρα...μιλάμε λίγο μέχρι που χτυπάει..καθόμαστε στις πίσω πίσω τριάδες και αφού τελειώσει η προσευχή μπαίνουμε μέσα..

στην τάξη τελικα η Ιωάννα πάει και κάθετε με τον αδερφό μου και γω μένω λίγο μαλακας..τι φάση? Για αυτό ήρθε?

Μ-τι λες ρε μάγκα και γω που θα κάτσω?

Σ-με την αδερφή μου..

Μ-ούτε καν όμως..

Σ-δεν έχεις άλλη επιλογή δεν υπάρχει πουθενά άλλη άδεια θέση..Τελικά ερχετε και κάθετε δίπλα μου και η ιωαννα με τον σπυρο πισω μαε..και τότε μπαίνει η καθηγήτρια κάνουμε μάθημα και βαριόμουν..κοιταξα τον μαριο και αυτος κοιμοταν..ναι οκ σε 5' χτυπάει υπομονή θα αντέξεις..Μετά γυμναστική έχεις..σιγά..είπα στον εαυτό μου προσπαθώντας να με καθυσιχασω..χτυπάει και βγαίνουμε έξω..λεμε διάφορα με την Ιωάννα μέχρι που ξαναχτυπαει για τη δεύτερη ώρα..
Πάμε στο γυμναστήριο και περιμένουμε τον καθηγητή..ήρθε και μας έβαλε να κάνουμε ασκήσεις...Μετά τα κορίτσια παιζανε βολευ και τα αγόρια Ποδόσφαιρο...Εγώ δεν έπαιζα τίποτα μαζί με την Ιωάννα και απλά κοιτάζαμε τα αγόρια..σε κάποια φάση ο αδερφός μου έβαλε ένα γκολ και κοίταξε και έδειξε την ιων..ααωω τι κιουτ..Εγω ειπα ότι  παω τουαλέτα και σηκώθηκα..Έτσι όπως πηγενα προς τα εκεί ένα χέρι με σταμάτησε από το μπράτσο..Εγώ γύρισα και..

Αυτό ηταν και το παρτ 7..αν σας άρεσε Κάντε αστεράκι και γραψτε μου στα κομμ αν θελετε να το συνεχίσω η οχι..see ya🍟💘

Ο ηλίθιος κολλητός του αδερφού μουWhere stories live. Discover now