Κεφάλαιο 12ο

694 53 17
                                    

το επομενο πρωι ξύπνησα απο *τυμπανα αγωνιας και σπαστικος τηλεθεατης απο τηλεπαιχνιδι που κανει μεγαλυτερη παυση για να ανακοινωσει τον νικητη και απο τη μπακατελα μου οταν παει να συνδεθει στο γιουτιουμπ* νεοκ από ΤΟΝ ΦΑΚΙΝΓΚ ΉΛΙΟ ΠΟΥ ΣΤΑΒΩΝΕ ΤΑ ΑΘΏΑ Μ ΜΑΤΆΚΙΑ ΞΎΠΝΗΣΑ...ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΆΝΟΙΞΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ..ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΣ..

ααα Γεια σου Μάριε..ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΈΤΕ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΑΝΟΙ...

ΜΙΣΌ...
.
.
.
.
.
.
.
.
ΤΙΙΙΙ

οκκ πάω λίγο μέσα να ξυπνήσω και ερχουμαι..ουφ πάλι καλα βλέπω όνειρο γιατί μόλις με κοιτάει με το αγουροξυπνημενο του ύφος και..

ΏΠΑ ΜΙΣΟ....Δεν είναι όνειρο ετσι?

Α-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΤΊ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΊ ΑΥΤΟΣ ΕΔΏ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΠΛΏΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΑΧΑΝΆ ΤΟΥ ΚΆΠΟΥ ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΚΟΝΤΆ ΜΟΥ?

Μ-ηρέμησε μικρό μου και μην κάνεις ετσι ξερω οτι το σοκ να ξυπνάς δίπλα σε έναν τέτοιον είναι δύσκολο να το διαχειριστούν οι ορμόνες σου και..

Α-ωωω απλα σκάσε και πες μου τι σκατα θες ΕΣΥ ΕΔΩ..

Μ-ωω τίποτα σπουδεο απλα χθες βράδυ κοιμηθηκα στο δωμάτιο του Σπύρου και όταν γύρισαν με την Ιωάννα ήθελαν να κοιμηθούν και ναι να μην ειμαι η κρατάω το φανάρι..και από το να τη βγάλω στον καναπέ σε προτίμησα τυχερουλα

ωω που ειναι εκεινη η ηλεκτρονική μυγοσκοτοστρα που ειχε η μαμα μου καπου εδω..αααα να τη..

Σηκώθηκα και την αρπαξα..στιθηκα αλα τσακι τσαν(να ναι καλα βοηθησε) και με κοιτάει 'ριλλυ νιγκα ποσά ψυχολογικα εχεις και συ'

Α-μην με κοιτάς έτσι παλιανωμαλη καμπια..έχω ηλεκτρική μυγοσκοτοστρα και δεν φοβάμαι να τη χρησιμοποιήσω..

Μ-ριλαξ..Δεν έχω σκοπό να σε βιασω ακόμα..είπε με αυτή τη φουλ σέξυ βραχνή πρωινή φωνούλα του και τεντωθηκε..

Εγώ κατέβασα τα όπλα και πηγα στο μπάνιο..

τι έχω παθει γαμω? Γιατί τον σκευτομαι συνεχεια? Αφού πάντα μου έσπαγε τα νεύρα..τι φάση τελευτεα...

τεσπα..

μπήκα και εκανατα απαραίτητα και μετά ένα ντουζ..

έβαλα την πετσετα μου και χμμ..σύμφωνα με τους υπολογισμους μου το πορνοδιαστροφικο σκουλήκι του σατανά θα χει πάει στη κουζίνα να φάει..

όποτε άρχισα να τρέχω σα το διάολο που μπήκε καταλαθως σε εκκλησία και μπηκα στο δωμάτιο μου..έκλεισα την πόρτα γρήγορα και γύρισα να πάω να ντυθώ..

Ο ηλίθιος κολλητός του αδερφού μουWhere stories live. Discover now