ΞΕΡΩ ΞΈΡΩ ΕΙΜΑΙ ΈΝΑΣ ΑΠΑΊΣΙΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΊ ΝΑ ΒΑΛΕΙΝΠΑΡΤ ΠΡΙΝ 3 ΜΈΡΕΣ..Αλλά με αγαπάτε και θα με συνχωρεσετε..Έτσι?
ΕΤΣΙ?
Για να σας αποζημειωσω θα βάλω ένα μεγάλο παρτ..το σωσα? εε? εε?
--------
Alexandra's POV
ξέρετε κάτι?
δεν αξίζει να ασχοληθώ άλλο και ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΩ..μα καλα τι σκεφτόμουν?
Είναι ο Μάριος και ειμαι η Αλεξάνδρα..
Είναι ο Ποιο δημοφιλης-bad boy-player του σχολείου και ειμαι η πιο αντικοινωνική χωρίς ζωή και φίλους κοπέλα εκεί..
δεν εχω καμία ελπίδα..καλύτερα να το αποδεκτω και να αλλάξω..πραγματικά να αλλάξω..σαν να μην έγινε ποτέ..
ξεκλείδωμα την πόρτα του δωματίου μου και συνηδειτοποιω ότι έχει ήδη βραδιάσει..πάω κάτω στην κουζίνα σαν ράκος με την κουβέρτα γύρω μου και τα μάτια μου κατακόκκινα από το κλάμα..
ξερω τραγικό..έπρεπε να είχα "φτιαχτει" κάπως άλλα δεν βαριέσαι..
Όπως κατέβαινα τις σκάλες τα παιδια που ήταν στον καναπέ του σαλονιού κατευθείαν γύρισαν να με κοιτάξουν..γουρλωσαν τα μάτια τους και η Ιωάννα έτρεξε στο μέρος μου..
Ι-τι έπαθες ρε? είπε ανυσιχη και απλά την εσφιξα στην αγκαλιά μου..δεν έχω καμία όρεξη να μιλήσω γι αυτο.. Drama queen το ξέρω αλλά έτσι όπως μου μιλούσε με έκανε να νομίζω ότι..οτι πφφ μαλακιες..
βγηκα από την αγκαλιά της και κοίταξα τον Μάριο με ένα διαπεραστικό βλέμμα..αυτος με κοιταξε με απορια και στεναχωρια?
Α-τίποτα σοβαρό..είπα και μπηκα στη κουζινα..ηπια λιγο νερο και πηγα παλι πανω στο δωμάτιο μου και η Ιωάννα με ακολούθησε..
Μόλις μπήκαμε και κλείσαμε την πόρτα με ρώτησε..
Ι-λοιπον πες τώρα..Είμαστε οι δύο μας και σε ξέρω καλα..δεν κάνεις για το τίποτα ετσι, λοιπον πες μου..τι εγινε..
είπε και πριν προλάβω να απαντήσω χτύπησε κουδούνι..γουατ? Είναι 11 το βράδυ..άκουσα την πόρτα να ανοίγει και να κλείνει και κάποιους να ανεβαίνουν πάνω..και φιλία? ανοιξα την πορτα μου και είδα τον Μάριο με μια μισοντημενη κοπέλα που μπήκαν στο δωμάτιο του ενώ φιλιοντουσαν... και απλά ξανά μπηκα μέσα και έπεσα πάνω στο κρεβάτι και άρχισα να ξανακλαιω..
Ι-μη μου πεις ότι..
γύρισα και έκατσα καθιστή πάνω στο κρεβάτι και η ιων δίπλα μου
YOU ARE READING
Ο ηλίθιος κολλητός του αδερφού μου
Teen FictionΑ-μου την σπαει τοσο πολυ! νομιζει οτι ειναι καποιος.. Ι-να δεις που στο τέλος θα παιχτεί κάτι.. Α-ναι καλα θα θελε.. Ι-κι όμως..Ποτέ δεν ξέρεις είπε και πραγματικά με έβαλε σε σκέψεις..μωρέ λες? μπαα μπα ούτε καν τι λέω τρελάθηκα? καλύτερα μονη μου