REALISATION

2.9K 205 18
                                    

Shivaay and Anika both go from there. The very day Shivaay keeps busy Anika either arranging in any of Shivaay-Tania's so called wedding or romancing Tania infront of Anika.

Anika was busy either taunting them both in her mind or making arrangements.

People in the house were tensed as if what has happened to Shivaay. The person who was so much in love with Anika till yesterday now wants to marry a girl. Everyone shooted him with their question so he explained them all about his plan and Anika's stupidity. Everyone got angry on her stupidity but later said that they are with him in this plan.

AT THAT NIGHT

Anika completed all her arrangements and went to her room. She sat in her bed a took out her mangalsutra and saw her engagement ring. She picked out some of their photos and began caressing them all. A lone tear escaped from her eyes.

Anika's POV

Main itna dukhi kyun ho rahi hoon ? Main toh yahi chahati na !! Ki Shivaay apne life main khus rahein. Apne life main aage badhe toh accha hai naa. Par pata nai kyun mujhe thik nai lag raha hai ? Kya ho raha hai mujhe ? Nai nai yeh galat hai . Main kamjor nai ban sakti. Apne Shivaay ke liye. Apne bacche keliye. Mujhe apne emotions pe kabu rakhna hoga. No I can't do that.

Saying this she sleeps.

THE NEXT MORNING

The wedding time arrives.

Tania and Shivaay were talking.

Tania: Shivaay main tumse shaadi nai karoongi.

Shivaay: mujhe bhi koi shak nai hai tumse shaadi karne ka.

Tania: yeh tumhari biwi ke chakkar main kahi mera Akash mujhse door na ho jaye.

"Aisa nai hoga. Coz I trust you" came a voice.
They both turned to see Akash.

Tania ran and hugged him.

Akash: baby it's okay kuch nai hoga. Aur agar yeh shaadi ho bhi gayi na then it will be void kyunki Shivaay Anika ka divorce hua hi nai.

Tania: I know par main chahati thi ki  meri shaadi bhale hi kisi bhi haalat main no par sirf tumse ho. Iss baghad bille se toh bilkul na ho.

Shivaay: hey what you just called me ?

Tania: sunayi nai diya ?

Shivaay: nai... Voh actually voh mujhe sirf meri Anika bulati hai.

Tania(shouts): I know that.

Shivaay: chilla kyun rahe ho ? Even I am tensed.

Tania: and I am double tensed.

Akash: okay guys stop it. We still have time.

Tania: kadoo time. Abhi mandap main bula liya hai aur Anika hai ki mujhe dikhayi nai de rahi. Pata nai agar nai ayi toh mujhe kya Karna padega.

Shivaay: ohh miss super bak bak agar voh nai ayegi toh hum shaadi kyun karenge ?

Tania: haan point.

Someone knocks the door.

Shivaay: come in....

Priyanka comes in.

Priyanka: Tania neeche chalo.

Shivaay: Anika hai kya ?

Priyanka: bhaiya bhabhi hain toh sahi par dikhayi nai de rahi. Par pakka voh Oberoi Mansion main hi hain.

Shivaay: are you sure ?

NOT WITHOUT YOU Where stories live. Discover now