След Месец.

1 0 0
                                    

Ам на кратко след рожденният ми ден се мина цял месец Лоугън вече е пристрастен ,планът изпълнен Тай отново замина за онзи град .  Та днес е най -еажния ден защото ще разбия сърцето на Лоугън и да за този един месец осъзнах че съм влюбена в Джак но няма да му го призная ще го чакам сам да забележи.
-Хей любов Джаки има ли анфети?
-Незнам и не питай мен а него.Ясно?
-Дообре .

След 5 часа
Реших да звънна на Джак.
-Ало Джак!
-Да?
-До половин час те искам в нас.
-Защо?
-Пказа се че плана не е изцяло завършен.
-Добре щом казваш. Един въпрос?
-Сподели какво те мъчи !
-Ще измъчваш ли това животно?
-Ще изпита всичката болка , която ми причиняваше когато бяхме по малки и за случея в кийто заради него влязох в болница.
-Това е моята отмъстителна Тереза.
-Точно така .
След 30 минути
-Лоуги любовче я ела зя малко.
-Добре скъпа.......Чакай малко какво прави Джак тук?!
-Каквото си иска плюс това аз съм го викнала в моята къща някакъв проблем ли имаш с това?
-Не а защо се държиш така студено с мен?
-Защото си най големия боклук в живота ми един лигльо дет ми се прави на мъж пхах.Е не мога да повярвам колко си гупав че да се вържеш на това че аз съм лудо влюбена в теб явно ставам за актриса е това , което исках да ти кажа е МАЙНАТА ТИ ДИАЗ!А сега си разкарай тромавия задник от мен че мама и татко си идват след две седмици ще измисля оправдание защо те няма.
-Но Тер моляте дай ми втори шанс къде збърках?!!!!
-Никъде това ми е плана от самото начало от както те чуках.Айде чупката копеле .
-Кой те направи такава кучка!?
-Първо благодаря за комплимента и второ погледни в огледалото и питай педала там.
-А и ето за из път -Джакси подаде цяло пликче към Ло.
Той си тръгна а аз и моето момче останахме сами.

-Какво ти се прави?
-Хайде тази нощ да направим парти в нас по случей изнасянето на онова чудовище.
-Съгласен.

Изведнъж телефонът ми иззвъня беше майка ми
-Ало ?
-Да мамо?
-Скъпа трябва да ти съобщя една лоша новина!
-Каква мамо не ме плаши?
-Ами ами аз и бяща ти се разведохме таа няма никога да се върнем в старата ни къща тя също остава за теб.
-До до добре.Целувки.
-И на теб миличка ако искаш някой ден ела при мен в  Frangfourt.
-Добре мамо чао.

It's like I did notTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang