Fethiden
Eylem beni öldürecek valla.
Ah salak fethi ne diye kıza git demiyorsun ki al işte eylem trip atıyor.İç ses:
(Harbi gerizekalisin fethi senin sevgilin duruken ne diye elin kızına masaj yaptırıyorsun ki)Sus lan!
FET:Eee-eylem?
Cevap vermiyor allahım sen beni koru lan beni öldürür falan.Hakkettim ama oğlum ben.
FET:Eylem bak sandığın gibi değil güzelim kız geldi yaptı.EY:Lan gerizekalı senin sevgilin var gitmişsin elin kızına masaj yaptırıyorsun o kim ki lan ha senin sevgilin benim ben daha sana masaj yapmamisim sen gitmiş ona yaptırıyorsun.
FET:Haklısın ama affet ya özür dilerim eylem.
EY:Bişey sorcam.
FET:Sor tabi güzelim sor senin sorduğun soru olsun yeterki sen sor be yavrum.
EY:Beni burdan masaj salonuna götür hani şu erkeklerin yaptığı masaj salonu varsa ha işte oraya.Lan soru dedi kazık sordu anasını satayım.
FET:Ne masajı lan o erkekler orana burana dokunacak bir yere gidemezsin.
EY:Giderim hem bak nasılmış o duyguyuda tadarsın.FET:Bir yere gidemezsin.
EY:Giderim.
FET:Tamam lan bende tekrar yaptırırım.Eylem kolumu cimcikleyince sırıttım kıskandı tabii yine ne yapsın.
EY:İyi be öküz.
FET:affetin mi güzelim?
EY:Bir şartla affederim seni fethi.
FET:Tamam kabul
EY:Bir gün boyunca istediğim herşeyi yapacaksın.Ah ah bana yine neler yaptıracak bu kız yahu?
FET: Peki yawrum sen nasıl istersen yeterki beni affette gerisi bana boşver eylemim
EY:İyi o zamn ilk olarak bir şeyler yiyelim çok açım.
Heyooii benn geldim.
Biliyorum geç geldim ama olsunduu.
Neyse yeni bölümü nasıl buldunuz?
Sevdiniz mi?Peki o halde oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Kocaman öptüm sizi😘