3.BÖLÜM

48 4 2
                                    

Okula geldiğimizde saat 8.15 ti 15 dakika gecikmiştik.Olanlardan sonra kafamı toparlamak için Asyaya ''ben ilk derse girmicem hem kafamı toparlicam hem bide olanlardan sonra azar işitmeye halim yok'' Asya ''tamam beraber gidelim o zaman'' ''benim için derse girmemezlik yapma''dedim çünkü benim yüzümden dersi kaçırmasını istememiştim.''yok ya zaten sevdiğim bir ders değil''dedi.Bende ''hadi gidelim o halde'' diyerek onayladığımı belirttim.Bir kafeye gelip oturduk ve içecek bir şeyler söyleyip illk dersin bitmesini bekledik.Aynı zamanda sohbet ettik.2.dersin başlamasına 5 dakika kala içeceklerin parasını verip kalktık.2.ders,3.ders...derken okul bitmişti ve Asya ile eve gitmek için metro istasyonuna doğruu ilerledik.Aynı zamanda yine aynı şeyler olmaması için dua ediyordum.Neyse ki sağ sağlim evlerimize geldik.Asya''bugün bize gelsene evde canım sıkılıyor zaten annem ve babam da geç gelicekler''dedi.Ben de ailemi arayıp izin aldım.Asya içecek ve atıştırmaklık bir şeyler getirdi ve bir film açıp izlemeye başladık.Saat 6 olmuştu.Asya'nın annesi aradı ve anneannesinin rahatsızlandığını ve hastahaneye kaldırıldığını söyledi.Asya çok üzülmüştü çünkü annesi çalıştığı için Asya genellikle anneannesiyle vakit geçiriyordu.Asya evde tek kalmak istemediğinden yanında kalmam için rica etti.Bende ailemi arayıp izin aldım ailem bu tür olaylarda anlayışlıydı ve izin verdiler zaten evlerimiz çokta uzak değildi.Asya yı teselli ettikten sonra birlikte biraz daha vakit geçirdik ve saat 9 a gelmişti.Osırada dışarıdan bi el silah sesi geldi.Koşarak cama çıktık.Tahmin ettiğimiz gibi yine kavga olmuştu.Bu asyaların mahallesinde çokı sık olan bir şeydi.Olacakları izlemek için gizlice perdenin arasından baktık.Polis sirenleri yaklaşırken kavga edenlerden 3 maskeli kişi koşmaya başladı aralarından birisi koşarken bana baktı.O gözleri tanıyordum o metro istasyonunda gördüğüm kişiydi ama neden bana tuhaf bakmıştı? ve neden ona her bakmamda içim tuhaf oluyordu ?.Bu duygu neydi ?

SON 

UMARIM BEĞENİRSİNİZ DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTMEYİ UNUTMAYIN :)

METRO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin