Sabah olmuştu.Arasla ilgili çok garip rüyalar görmüştüm.Bugün serbest gitme günüydü.Haftada bir gün böyle bir gününümüz vardı.Herkes serbest gelmek istiyordu okul müdürü de böyle bir cözum bulmustu.
(Cansunun kıyafeti)
Sabah yine rutin şeyleri yapıp kahvaltı için mutfağa gittim.Yemeğimi yiyip Asyalara gittim
Ardindan metroyla okula geldik.Ilk ders başlamıştı.Derste arada arasla gözgöze geldik hemen kafami çevirdim.5.derse kadar normal geçti.Ama tam lavaboya gideceğim sırada okulun serserilerinden 2 kişi birden beni tutup duvara yasladı.Bir yandan da ağzımı tutuyorlardı.Aslında boksa gittiğim için kurtulabilirdim fakat 2 kişi oldukları için ve kollarımı arkadan birleştirdikleri için kıpırdamakta zorluk çekiyordum.Birden belimi tutup kendine yasladı.Eli belimden yukarıya doğru çıktı.Ağzimı kapattıkları için ağzımdan sadece iniltiler çıkıyordu.Hüngür hüngür ağlıyordum hrm korkudam hem olacaklardan.O sırada merdivenlerden hızlıca aras geldi ve beni tutan çocuğun suratina bir yumruk geçirdi.Çocuk acıyla elimi bıraktı ve bende diğer çocuğa yumruk attım ardından bir tekme geçirdim.Aras biraz şasırmışa benzer bana baktı.Bende bir yandan ağlayarak koşarak arasa sarıldım.Aras ilk başta şaşırmış olucakki tepki vermedi ama daha sonra bana sıkıca sarıldı ve "tamam geçti" dedi. Bende onu daha da sıkı sararak hıçkırıklarla"Te-te-teşekkür e-ederim" ve onun o muhteşem kokusunu içime çektim.Henüz onu tanımıyordum onun hakkında bildiğim tek şey o acımasız bir katildi.Ama nedense onun yanında kendimi huzurlu hissediyordum.Kollarımı geri çekerken gözlerimin içine baktı ve "sana bir şey yaptılar mı?" Bende kafamı sallayarak "hayır"dedim.Sonrada derse girdik.Ders boyu olanları düşündüm.Nasıl anlamıştı orda olduğumu?Okul bitmişti.Aras beni durdurup "Hey cansu bugün bir şeyler yapmaya gidelim mi? Mesela bir bara gidebiliriz.Bildiğim harika bir yer var.Ben bugün olanlardan sonra bir yere gitmek istemiyordum ama aras bana öyle masun öyle tatlı öyle yakışıklı bakıyordu ki...arasın sesiyle düşüncelerimden kurtuldum.Aras bana yaklaşarak gözlerimin içine bakarak "seni daha çok tanimama izin ver cansu"dedi.Ben de gülümsedim ve "peki tamam"dedim.O da memmuniyetini gizlemeden sırıttı ve "akşam 8 de seni alırım"dedi.Ve göz kırparak gitti.Allah'ım bu çocuk niye bu kadar muhteşem.Bir dakika ben şimdi arasla baş başa barda ikimiz sadece oha aras bana çıkma teklifi mi etmişti?Hayır cansu sadece arkadaşça seni tanımak istedi o kadar.Yüzümde kocaman gülümsemeyle asyayı aradım."asya neler oldu".Asya "sana da merhaba cansu"." Merhaba asya boşver simdi onu bunu aras beni bir yere davet etti".asya şaşkınlıkla ağzındaki suyu fırlattı ve "oha çabuk gel en ince ayrıntısına kadar anlatiyosun".Bende "yavaş asya yavaş tamam geliyorum"diyerek kahkaha attım.Asya ya her şeyi anlattım.Asya "kesin seni seviyo acaba ne zaman evlenme teklifi etcek kac çocuk düşünüyorsunuz kızınız olursa adını asya koy-".Asya lafını bitirmeden sözünü kestim"yuh asya yuh sende ne fesatlıklar varmış sadece arkadaşça bara gidiyoruz o kadar"dedim.Asya da güldü bende güldüm.Asya gülmeye devam ederek "hadi hadi yeme beni sen de hişlanıyosun".Bende utanarak güldüm.Saat 6 buçuktu hazırlanmak için eve gittim.Dolabımı karıştırdım.(Cansunun kıyafeti)Artık hazırdım saat 7:50 ydi tam zamanında hazırlanmıştım.Annem beni görünce "vayy kızım çok güzel olmuşşun"."teşekkur ede-"O sırada kapı çalmıştı.Kapıda aras belirdi.Aras beni görünce biraz şasırmıştı.Aras ta çok yakışıkli olmuştu.Siyah bir pantolon üzerine beyaz gömlek giymişti.Birlikte çok uyum saglıyorduk.Annem aras ı görünce"hoşgeldin yavrum"dedi.arasta "hoşbuldum"diyerek gulümsedi.Annem bana donerek"maaşallah oğlumuzda pek yakişıklı"diyerek imada bulundu.Ben de arasa gulerek"anne biz sadece arkadaşız"dedim."neyse biz çıkalım "dedim ve çıktık.Arabada aras bana "çok güzel olmuşşun cansu"dedi gulerek.Bende"teşekkürler sende çok yakişıklisın yani iyisin off anladın işte"diyerek utanarak guldüm.off yine rezil oldum.Arasta halinden memnun bir şekilde "teşekküler"dedi.bara gelmiştik.Aras beni düşünmüş olucakki.Burası kötü bir yer değildi.Etrafta yiyişenler yoktu en fazla öpüşüyorlardı.Zaten daha onceden bara 2-3 kez gelmiştim.Icki icmeyi seven birisi değildim.1 bardak içtim sadece sarhoş olup arasa rezil olmak istemedim.Bir dans şarkısı çaldı.Aras elini uzatarak"dans etmek ister misin?"diye sordu.nasıl hayir diyebilirim."sorman bile hata"diyerek ayağa kalktım.Arasta memnun olmuşçasına gülümsedi.Pist de vücutlarımiz yapısık bir şekilde dans etmeye başladik.Sanki sadece ikimiz vardık.Bir süre dans ettikten sonra yerlerimize geçtik.Aras lavaboya gitmişti.Tek kaldığımda omzumda bir el hissettim döndüğümde tanımadığım biriyle karşılaştım."merhaba"dedi ve vücudümu süzdü ama bu dostca merhaba degildi.Umursamadım ayağa kalktım arkamdan gelio beni belimden tutup kendine yasladı.Nefesini kulağımda hissettim"gel seninle biraz eğlenelim" dedi.Kurtulmaya çalıştım fakat oldukca kaslıydı.Aras gelmişti beni arıyordu.Uzaktan"CANSU!!" diye kükredi.Ben bile korkmuştum.Adam arasa dogru bakınca tekmeyi geçirdim tabi ayağımda topuklu vardı ve yüzüne yumruk attim.Adam yerde acıyla kıvranırken aras geldi adamın yakasından tutup havaya kaldırdı.Bir yumrukta o geçirdi.Adamın yanına gidip "yanlış kişiye bulaştın diyerek.Karnına dizimle vurdum.Herkes şaşkınlıkla bize bakıyordu.Daha doğrusu bana.Daha fazla olay çıkmasıni istemden Arasın koluna girerek uzaklaştırdım.Aras elini belime doladı ve oradan uzaklaştık.Sahile gelip oturduk.Aras telaşla elleriyle yüzümu tuttu ve "iyi misin?"diyd sordu.Bende kafamla onayladim.Bana sarilınca şasırdim."çok korktun sana bir şey olmasından çok korktum".Aras beni mi düşündü oha."ben iyiyim merak etme aras"dedim.Aras sessizce kokomu içine çekti ama ben anlamıştım.Yüzumde şeytani bir gülumseme oluştu "gerçekten yeteneklisin cansu adama gününü gösterdin"dedi gülerek."bende ee boşuna boksa gitmiyoruz"dedim gülerek.Aras"yaşanılanlar için özür dilerim seni hiç buraya getirmemeliydim "dedi ve başına one eğdi.Elimle başına kaldırdim ve ona doğru daha da yaklaştım."bunlar senin suçun değil aras kendini suçlamayı bırak"dedim.Ne olduysa o anda oldu.Birden arasın dudaklarına yapıştım ve oda karşılık verdi.Neden böyle bir şey yapmıştım kendime hakim olamadım.Gözümden bir yaş aktı.Aras geri çekildi.Ben de "ö-özür dilerim "diyerek ağlayarak uzaklaştım.Lanet olası topuklularla yürumek çok zordu.Aras peşimden geldi ve kolumu tutarak kendine çevirdi.Dudaklarıma tekrar yapıştı.Sanki birbirimizi sömürüyormuşcasına öpüştük.Aras bana bakarak"üzülme cansu benden dolayi üzülme benimle mutlu olmanı istiyorum"dedi.Ve kulagıma yaklaştı "hayatıma hoşgeldin minik prensesim".
Armadaşlar öncelikle merhaba.Cansu ya bir karakter vermeyi düşünüyorum sizce hangi karakteri vermeliyim.Aras a victor perezi düşünuyorum ama kesin belli degil.Düşncelerinizi yazarsaniz sevinirim.Hepinizden özür diliyorum uzun zamandır bolüm yayinlayamadım.
SIZLERI SEVIYORUM 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRO
RomanceNasıl bir katile aşık oldum? Ondan ne kadar kaçmaya çalışsamda olmadı yapamadım beni her seferinde kendisine çekti.