Het feest

5 0 0
                                    

Pov Roos

Lilly gaf een feest voor haar verjaardag ze had ook al iemand anders . Maar het was wel anders zinder de jongens het was een twee wekelijks slaapfeest Lilly had haar nieuwe vriend ook uitgenodigd : Alex

Pov Daan
We hadden besloten dat de doden misschien toch eerst onze vrienden zouden pakken om ons dan te laten komen we gingen terug . We gingen tijdreizen we hadden een feest gemist . We verschijnselde tijdens het tijdreizen naar Harry 's huis . We hadden veel beleefd maar hadden beseft dat onze vrienden bij ons het veiligste waren . We klopte aan en we gingen naar binnen ik begroeten iedereen maar Lilly keek weg . Ik pakte uit en ging me wat verfrissen .Lilly en ik waren nu gewoon beste vrienden . Ik ging naar haar en gaf haar een knuffel . Mijn tijdverdrijver begon te draaien en ik liet los ik liep naar Albus , ik vroeg waarom hij dat deed . Hij werkt op gevoelens zei hij . Hij draait als je iets leuk vind en begint te ratelen en te flippen als je boos bent . Ik ging naar de wc en als ik terug kwam liep ik voorbij Lilly 's kamer ik keek door het sleutelgat en zag ze kussen met Felix . Was ze samen let feniks ik stormde de trap af ,dat hoorde ze en stormde de kamer uit en zag me weg rennen . Mijn tijdverdrijver flipte en ik wou in een hond veranderen en naar buiten lopen maar ik veranderde in een feniks . Iedereen keek naar mij omdat ingeënt hond was maar een feniks . Ik vloog naar buiten . Albus kwam achter me aan . Ik lande iets verder Albus kwam naast me zitten . Wat is er zei hij . Niks hoor zei ik . Daan je dier is veranderd . Dat is niet oké . Zei hij . Ben je nog verliefd op Lilly vroeg hij. Nee . Zei ik . Albus ging terug naar binnen en ik volgde hem . Eenmaals binnen kwam Alex naar mij ( blond haar lang gezicht , broodmager en met gel in het haar . Hij vroeg : heb jij echt de zegenvlier en zit je echt in de orde . Ik toonde de tatoe en de Zegenvlier . Ik kon hem wel villen Mijn tijdverdrijver begon te trillen en Alex pakte m'n stok . Hij zei : ik wil die dan krijg ik roem . Hij pakte m'n stok en riep naar mij expiliarmus . Ik vloog niet weg maar hij wel . De stok gehoorzaamt hem niet .ik liep naar m'n slaapzak en m'n rugzak . De volgende ochtend kreeg ik te hoorden dat Albus verjaarde . Het was een dans feest .

De terugkeer ( maand augustus )  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu