Het duel

0 0 0
                                    

Hij stond terug op . Zeg het Lilly riep hij . Oké riep Lilly . Ik hou niet van jou Alex het is uit . Alex veranderde weer in een slang . Hij ging Lilly bijten , hij beet Lilly nee het was giftig en het werkte snel . Ik stormde naar Lilly . Lilly wakker worden . Ik transformeerde in er een feniks ik deed m'n tranen op de wonden en ...ze was genezen maar was nog onwel . Exili ....expecto ... er schoten twee stralen tegen elkaar .twee rode .ik won, niemand won tegen de zegenvlier. Z'n stok vloog uit z'n hand en hij Kon hem echt niet vinden  het was donker buiten. Toen hij hem gevonden had riep hij: modderbloedje . En jij dan riep ik jij ? Albus schoot naar buiten met Jasper .imbobilus riepen ze .Alex verstijfde en werd naar huis gebracht. Maar eerst naar het ministerie . Daan we moeten iets aan je stok doen zei Baptiste . Vermomen zei Roos . Maar hoe zei ik . De wissel spreuk zei Roos bang . Hiervoor hebben we spijtig genoeg Lilly voor nodig . Anders ziet iedereen je stok en worden de aanhangers van de dood krankzinnig .ze zullen dan tot alles in staat zijn. We moeten ook de mantel en de steen vermommen .ik weet allen niet of Lilly en Ginny dit wel gaan willen . We hebben 14druppels bloed nodig van elk . En dat kan pijnlijk zijn . We moeten het voor de wisselspreuk . Anders zal iedereen elkaar uitmoorden voor de stok .en de steen en mantel . Het kon zijn dat we ook bloed van de eigenaar nodig hebben . Ze zijn goed bewaakt en we hebben misschien van elke 2 keer zo veel nodig . Het kan pijn doen het moet met magie . Oké zei ik maar het moet .we moeten de laatste aanhangers overwinnen . Morgen middernacht dan moet het gebeuren. Er zal wel kans zijn op sterfgevallen . En we mogen niet gezien worden door doden .ik doe het zei ik . We moeten alleen nog Ginny en Lilly overtuigen .
De volgende ochtend ging ik met Jasper een luchtje scheppen . Hij werd op de hoogte gebracht dat er nog een generaal van de doden zou zijn . De heer van het duister : Voldemort en Delphi die zouden nog rond zwerven . We moesten ze verslaan . Dan was al het gevaar gedaan. Harry had dit ook al gedaan . Maar dan 4 jaar later . We stonden voor een grote uitdaging . En op Zweinstein waren ze zich al aan het voor  op volgend schooljaar .we waren nog wel wat wachten tot morgenavond . Maar ja. Ik ging nog even naar buiten en Jasper volgde me . Wat is er eigenlijk zegt gebeurd waarom kwamen Jullie  terug ? Vroeg hij. Omdat de dooddoenders komen met Voldemort om z'n dood te wreken . Zei ik . Ze kunnen er elk moment zijn . Op dat moment riep er iemand brand.

De terugkeer ( maand augustus )  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu