Evden birincilikle ayrılan Luke ve Kylie'nin, Kayla isminde kızları oldu.
Abel ve Bella evlenmedi. İkisinin de hayatında daha çok sevdiği insanlar oldu.
Dylan ve Gigi evlenmelerinin üzerinden altı yıl sonra çocuk sahibi olabildiler. Onların kızlarının ismi ise Hera.
Harry Taylor ile evleneceği gün, Harry yapamayacağını öne sürerek Taylor'ı terk etti ve seneler sonra Kendall ile evlendi. Onların ise James ve Tyler isminde iki oğulları, Jessica isimlerinde bir kızları oldu. Harry, tam bir gol kralıydı.Bebek diye tutuşan Justin'in ve bebek istemiyorum diye ağlayan Hailey'nin ikiz bebekleri oldu. İki bebek olduğundan dolayı isimlerini kendilerinin ikinci isimlerini koymaya karar verdiler. Bebeklerin ismi Rhode ve Drew.
Drew;
Rhode;
Cara kısır olduğu için çocuk sahibi olamadı. Liam'la birlikte tüm parasını çocuk yetiştirme kurumu açmaya harcadı. Ve tüm sevgilerini.
Düğün günü terk edilen Taylor, delirdi. *sad*
Perrie hayatının aşkını aramaktansa evlatlık edinerek kendini çocuklara adadı.
Zayn ise Selena ile arasını açan masum çocuğu hiç kabullenemedi ve yurt dışına çıktı.
Shawn Barbara'yı affetti. Bebeğin babasız büyümesine kayıtsız kalamadı. Bunun için Barbara'yı hiç yalnız bırakmadı.
Charlie ve Michael evlendi. *vurmayın*
Kısmetse Olur'un gayrimeşru da olsa ilk meyvesi kız çocuğu oldu. Barbara ve Shawn'ın Rihanna isminde kızları var. :')
Selena Zayn'in onu aldatmasından ve bebekten dolayı Zayn'i asla unutamadı ama affetmedi de. Kendini kariyerine adadı.
Birlikteyken de olmuyordu, birbirlerinden ayrıyken de.
~
En çok beğendiğiniz son? *Caliam çiftinin yetiştirme kurumu kurmaları ve Perrie'nin de evlat edinmesi.*
En beğenmediğiniz son? *Selena ve Zayn'in sonu.*
En sevindiğiniz son? *Sanırım Shawn'ın başkasının çocuğunu kabullenmesi*
En üzüldüğünüz son? *Taylor'ın delirmesi.*
okuyucu isteği :') *keşke abella ayrılmasaydı*
Her hikaye mutlu sonla bitmez. Biterse gerçekçi olmaz. Bizimkilerin sonları da bu şekilde.
Teşekkür/veda notu paylaşacağım. Teşekkür notunda ismim geçsin diyorsanız yorum atar mısınız? Kuru bir teşekkür yerine sizlere tek tek teşekkür/veda etmek istiyorum.
Veda notunda görüşmek üzere.
Hepinizi seviyorum. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kısmetse olur🍷 group chat
Fiksi Penggemar"Şu anda aşka zaman ayıramam, fitne fesatla uğraşıyorum." kısmetse olur texting Türkiye'de ilktir, fikir çalınamaz veya kopyalanmaz. Tüm hakları gençlerin evlenme, barbienin uyarı verme arzusunda saklıdır. 23.4.17 ©wineornine0s