Chapter 18

389 23 1
                                    


~Másnap este

Emiékkel épp tévét nézünk és pont jön egy cuki műsor, ahol kisbabák születnek.
-Csináld azt amit én!- suttogja a fülembe a húgim, mire bólintok.
-HARRY ÉN IS SZERETNÉK!- visít fel, mire H félre nyeli a sört.
-Igen Niall én is szeretnék! Légysziiiiii!- vinnyogok én is, mire a szöszke is félrenyeli a sört.
-Mit szeretnétek?-kérdik nagyon ijedt fejjel.
-Egy babát!!!!!!!-visítunk fel egyszerre.
Erre a göndör elájul Niall követi......
Gyorsan hívjuk Paulékat.
-Mi a szar történt?
-Jaj apu mi csak mondtuk,hogy szeretnénk egy babát mire ők össze ájultak!-motyogja Emi.
-Isten....-ájul el Paul is.
Na jól vágunk ki.
Hívjuk a mentőket akik jönnek...és bemegyünk a Kórházba mert Paul még a fejét is bevágta....nem mintha felkeltek volna.
Mikor a fiúk felkelnek pár vizsgálat után ki is engedik őket Paullal együtt. Pont a szülészeti osztály előtt megyünk el és halljuk a babasírásokat, Emivel egymásra nézünk és kitör belőlünk a röhögés. A fiúk egymásra néznek ilyen "okéé" fejjel és megfogják a kezünket aztán beültetnek a kocsiba. Visszamegyünk a hotelbe és Niall különhív beszélgetni.
-Ugye nem gondolod komolyan, hogy babát szeretnél? Mármint ne értsd félre, én szeretnék veled családot alapítani, de nem most, mert még ko...-
-Niall, Emivel csak vicceltünk!- szakítom félbe röhögve.
-Hát ez egy rossz vicc volt!- nevet és magához húz egy csók erejéig.
-Mia!- kapja fel a fejét.
-Mondd! Baj van?- ijedek meg.
-Semmi csak annyi, hogy ugye nem bántad meg a tegnapit?- néz rám.
-De bolond vagy! Sok mindent megbántam már az életben, de azt, hogy neked adtam a szüzességem, azt soha, de soha nem fogom megbánni,sőt örülök is neki,hogy olyannak adtam,akit igazán,szívből szeretek! Ezt vésd az agyadba!- mosolygok és megcsókolom.
-Szeretlek Mia!- mondja és újra meg újra megcsókol aztán eldönt az ágyon.

Emilia szemszöge:

A nővéremék épp egymást falják az ágyon és érkezésemre szétválnak. Elpirult fejjel rám néznek.
-Baj van hugi?- néz rám Mia és beül Niall két lába közé aztán a mellkasának dönti a hátát, mire a szöszi átkarolja a derekát.
-Nincs semmi baj!- motyogom.
-Nem megyünk le a partra?- mosolygok.
-De átöltözünk és mehetünk. Te is jössz szivem?- néz a nővérem Niallra.
-Persze! Miért ne?- mosolyog és ad Mia szájára egy puszit. Ezek ketten nagyon össze vannak nőve, na nem baj kiderítem én, hogy mivan.
Leindulunk és csak lógatom az orrom.
-Mi a baj?
-Megint összekaptunk....igazából én álltam neki!Tudod gyerek téma...és mondta,hogy csak nem rég vagyunk együtt!Én meg arra gondolok,hogy nem biztos,hogy sokáig együtt leszünk!Félek....-hajtom le a fejemet.
-Jaj!Tuti nem úgy értette....túl reagáltad cica!Semmi baj kérj bocsánatot!-mosolyog rám Mia.
-Okés!-mosolygok.-Na de mi van veletek????-húzogom a szemöldököm,Niall hála az égnek hátul van nagyon.
-Lefeküdtünk!-súgja ide vigyorogva a nővérem.
-Naaaa!!!-ugrálok.
-Jaaah....na de ott jön a lovagod!-lök Harrynek.
-Nem úgy értettem,eskü!-motyogja kezemet fogva.
-Hülye voltam és túl reagáltam!!Elegem van többé nem akarok veled veszekedni!-puszilom meg a száját.
-Én se veled!-mosolyog.
Folytatjuk a sétánkat addig ameddig....
-Niall!!!Harry!!!Omg!!!Sziasztok!-jön ide....Katter Perry vagy ki ez.........Mia olyan ideges fejet vág,hogy az na.

Mia szemszöge

-Megyünk sétálni?- nyávog az a vén ribi.
-Hát igazság szerint be akartunk ülni koktélozni egyet!- motyogja Harry
-Hát akkor menjünk oda!- vinnyog az a Perry vagy kiaszar. Megfogom Niall kezét és szorosan rákulcsolom az ujjaimat.
A bárnál vannak ilyen kiülős részek, ott helyet foglalunk és Niall beültet az ölébe. Direkt szenvedélyesen megcsókolom, hogy lássa az a vén kurva,hogy Niall csak az enyém. Niall belemarkol a fenekembe. Eltolom magamtól, mikor látom,hogy jön a pincér.
-Mit adhatok?- kérdi.
-Mojito!-monjduk egyszerre Emivel.
-Akkor mi is azt!-néznek Niallék egymásra.
Az a csaj meg valami szűz nevű italt kér komolyan....
Folyton Próbálja felhívni magára a figyelmét.
-Harry na és múltkor azt pletykálták,hogy egyszer együtt voltál Jenner csajjal!-vigyorog....huuu ha a hugommal akarsz packázni te vén kurva!
-Légyszi hagyjuk ezt!Utáltam azt a csajt....nagyba azt hiszi barátok vagyunk de amúgy felőlem el is patkolhat....-forgatja Harry a szemét.
-Na és Emi....hány éves vagy?-folytatja kinyírom!Kinyírom!
-17!
-Ohh...fiatal vagy!többnek néztelek!
-Jah mindenki néha annak néz.....de ez csak a melleim miatt van de nem mű legalább!Nem akarok egy mű kurva lenni!-iszik bele az italába!Ez az bébi jól csinálod!!
-Mia te hány éves vagy?
-18...-köpöm oda neki.
Emi eközben Harryt puszilgatja.
-Hmm...rossz,hogy lefoglalták a szobánk!-kuncog Harry Niallnek.
-Kihúzható a kanapé!-kacsint az én hercegem mire röhögnöm kell.
-Kösz,hogy most szólsz!-löki meg Harry Niall karját.
Röhögni kezdünk a srácokon majd Emi valamit Harry fülébe súg és kézen fogva eltűnnek.Nem akarom tudni hol és mit csinálnak!
-Niall emlékszel az Ausztráliai showba amiben egyszer voltam?-vigyorog ez a Katter.
-Persze!
-Jövőre meghívattalak!-kacsint mire Niall nagyon örül neki.
Niall elkezd beszélni a holnapi hajókázásról mire a picsa mondja,hogy jön velünk....baszódjon szájba!!
Emiék vissza jönnek nagy vigyorogva.
Aztán úgy döntünk,hogy megyünk.
-Niall, nem érzem jól magam, én szerintem visszamegyek a hotelba!- motyogom.
-Megyek veled cica!- mosolyog Niall és megfogja a kezem.
-Nemár! Egyedül leszek!- vinnyog a kis picsa. Na elment a türelmem!!
-Így jártál vénasszony!- vicsorgok rá és elhúzom onnan a szöszimet.
A hotelba érve behívom a szobámba Niallt, mert beszélni szeretnék vele.
-Niall, beszélnünk kell!- sóhajtottam.
-Mondd baba! Baj van?-
-Hát lenne itt valami...-
-Na!-
-Utálom azt a vén ribit!-
-Féltékeny vagy?- mosolyog.
-Nem baszki, Nem!-
-Ő csak barát! Nekem te vagy a legfontosabb!-
-Niall baszod vak vagy? Oda van érted!-
-Honnan veszed?-
-Mutogatja neked magát, kacsintgat, flörtöl és te ezeket mindig mosolyogva fogadod! Kérlek ne jöjjön velünk holnap!- kezdek könnyezni.
-Nyugodj meg életem! Nem tudom neki azt mondani, hogy bocs figyelj már ne gyere mert utálnak a lányok!-
-Rendben! Védd csak a vén kurvádat!- csattanok fel és zokogva ott hagyom.
~Másnap

A hugomékkal aludtam.
Harryék beengedtek a kanapéra.
Gyorsan fürdőruhát kezdünk felvenni Emivel.Ő most egy feketébe feszít.
-Nagyon sexuál vagy!-ölelem meg.
-Köszi te is!-kacsint.
~
A Hotel elé megyünk ahol kocsi vár....Meglátom Niallt ahogy azzal a kurvával társalogva jön le.
Idegbeteg módjára pattanok a kocsiba meg sem várva,hogy szegény Emi beüljön így én kerülök Harry mellé.
-Bocs....-suttogom.
-Nembaj!-legyint majd átnyúl és Harry keze után kutat amit megtalál.
~
Egy gyönyörű szép hajóra szállunk fel.
Leülök és durcásan telefonozni kezdek.
-Anyám...-harapja be ajkait mellém leülve Harry.
-Mi bajod?-kérdem.
-Eskü Emit itt du..-és itt befogtam a száját.
-Ne is mondd ki!
-Kicsim ne legyél ilyen!-ül le mellénk Niall.-Szeretlek nagyon!-csókol meg.
-Én is!-mosolygok.Nem tudok rá haragudni.
Emilia Harry ölébe ül és Selfiet kezd csinálni.
Mosolyogva pózolunk a képhez ami megy az instájára.Le van persze privátolva így csak közeli rokonok láthatják.
Mekkora hepária is lenne ha tök nyilvánosan kerülne ki egy fotó amiben Harry ölében ül aki a nyakát puszilja miközben mi Niallel mögöttük mosolygunk ugyan csak couple módra.
Eközben Katter ide jön és Selfieket csinál......
Felmegyek instára és mit látok?Niallel mosolyognak a képen...de a vénasszony direkt csinálta úgy a fotót,hogy bajba keverje a hugomat azzal,hogy a háttérben Harryvel nyalakodnak.....
-Katy ezt töröld!Látszanak Harryék!-morgok rá.
-És?Köztudott a kapcsolatuk,nem?-vigyorog.-Vagy Harry esetleg nem meri vállalni?-mosolyog és direkt hangosan mondja mire Emi is ide néz.
-Emi nyugi szívem!-Áll fel mellé Harry mert ő nagyon hirtelen felpattant.
Emi csak csendben bemegy a kabinba.
-Te büd..-kezdem, de Niall befogja a szám.
-Kösz!Ide jössz nem elég,hogy provokatív vagy,de a barátnőmet is cseszteted!Szállj le rólunk!-morogja neki Harry teljesen jogosan és bemegy Emihez a kabinba.
Én meg rosszallóan nézek Niallre.
Emiék visszatérnek és a hajó orrához mennek én meg itt hallgatom,hogy ez a nő itt enyeleg a párommal.

New Life -N.H ff.Where stories live. Discover now