Chapter 21

326 20 0
                                    

-Nagyon jó!Ezek se tudnak mással törődni!-morog Paul.
Eközben Emire nézek aki belép a közösségijébe.
Rögtön egy csomó követési kérelmet kap de persze nem adja be a derekát ki tudja kik azok.
Én is felmegyek mondjuk nekem nincs privátolva.
Így aztán veszem észre,hogy sok a követőm....
Aztán,hogy beszólongatnak Twitteren és hasonlón.
-Haa!!!-nevet fel Emi.-Ezt a kedves twitterezőt........
-Mi az?-kérdik Niallék.
-Azt írja,hogy szállj le a földre kis csillag mert Harrynek pont egy 17 éves gyerekre van szüksége!-nevet tovább amit nem értek.-És ezt egy 13 éves írja!- röhög.
10 perc múlva egyre több ilyen írosgat még nekem is.
Olyanokat,hogy Niall nem a tiéd meg stb.....
-Elég...-mondja a két srác és írni kezd.Jön két új twitter értesítés Niall Horan,Harry Styles írja a telefonom.
Rá megyek.
Niall amit írt édes:Meg kérek mindenkit tartsa tiszteletben a szerelmem és nem szeretnék olyanokat látni,hogy bántjátok!
-Ez olyan édi...!- gondolom magamba és elmosolyodok.
Aztán Harryére kattintok.
Harry: Nagyon nem tartom viccesnek,hogy a kedvesem olyanokkal illetitek amikre nincsenek szavak!Kérlek álljatok le ez nem jó dolog...eddig olyanokat írtatok amiben a kedveségetek láttam most kissé az ellenkezőjét éreztetitek...

Pittyeg a telefonom. Hopp egy messenger értesítés. Mit sem sejtve megnyitom de amit benne találok, a szavam is elakad.
,,Hagyd békén Niall Horant,vagy később nagyon meg fogod bánni,hogy szóba álltál vele!"
Szó nélkül elvonulok a fürdőszobába és halkan sírni kezdek. Nem bírom én ezt... könyörgöm, 4 nap! Négy nap és én már kivagyok idegileg esküszöm....
-Mius, édesem! Engedj be!- hallom Niall hangját.
-Jól vagyok!- válaszolom halkan,szipogva.
-Nem úgy hallom! Mia légyszives engedj be!-
-Hagyjál!- motyogom.
-Miranda Elizabeth Parker! Ha nem nyitod ki az ajtót, esküszöm,hogy berúgom!- hallom ideges hangját. Szemforgatva odamegyek az ajtóhoz és kinyitom. Niall látva kisírt szemeimet, azonnal magához ölel.
-Életem! Mi a baj? Ki bántott?- hallom szomorú hangját. Megmutatom neki a telefonomat és idegesen olvassa végig.
-Na jó! Ez így nem mehet tovább!- kiabál és ököllel beleüt a falba.
-Mi történt?-jön felénk Harry egy banánt majszolgatva.
-Nézd!-mutatja Niall neki.
-Ne foglalkozz vele Mia!Változtasd meg a nevedet vagy csinálj új fiókot és úgy változtasd meg a neved,ezt csinálta Emi is,de ne foglalkozz ezekkel!-mondja teli szájjal.-Na gyere ide!-ölel meg kedvesen.
-Én próbálok nem törődni ezzel...de nehéz!
-Tudom de nem tudunk ez ellen mit tenni!-motyogja Hazz majd bemegy a nappaliba.
Mi is bemegyünk és ahogy mondta én is új fiókokat hoztam létre hülye nevekkel.
-Bekövettelek csillámpóni93!-kuncog a hugom.
-Én is téged Milia94!-nevetek fel.
-Jók ezek a nevek.-legyint.
-Azok.-
Haza érkeztünk Londonba.
Gemmát elhívtuk Emivel csajos napra.
Éppen a Vitoria Secret boltba indultunk be.
Nem sokat járok ilyenekbe de most Niallt meg akarom lepni.
Emi már azonnal a legdaddykinkesebb rózsaszínt szúrta ki....nekem meg megakadt a szemem egy szetten. Super Push up... márvány fehér színe van és van rajta egy kis csipke. Hmm ezt megveszem...mutatós darab!
-Én csak melltartót veszek!-mosolyog Gemma fekete és fehér sima melltartókkal.
Még nézelődünk de már a kiválasztott darabokat felpróbáltuk.
-Sziasztok!Bocsánat de lehetne egy közös fotó?-jön két lány Emi és mellém.
-Persze!-mosolyog a hugom és be is áll.-Gyere Mia!
Beállok és egy selfiet lőnek.
-Köszönjük!És ne foglalkozzatok a rossz akarotókkal!Mi imádunk titeket!!-mosolyognak majd elmennek.
Megvásároljuk a dolgokat majd átállunk egy másik boltba.

New Life -N.H ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin