-Jólvan, ezt is felvesszük!- tapsol kettőt Paul.
-Emivel nekünk most mennünk kell...- mosolygok Paulra.
-Miért?-
-A drogéria csak nyolcig van nyitva és vennem kell korrektort!- hazudok. A gyógyszertárba megyünk esemény utáni tablettáért.
-Rendben, menjetek csak, de holnap ugyanitt folytatjuk!- néz ránk Paul.
A gyógyszertárban kikérjük ami kell és otthon beveszek belőle egyet.
-Akkor most minden rendben lesz?- nézek Emire.
-Szerintem igen, de menjünk el majd orvoshoz, mert 10% az esélye,hogy teherbe ess!- mondja.
-Oks...- sóhajtok.~Másnap
Délután megint a stúdióba megyünk, mert Emi most fogja leénekelni a legújabb zenéjét, amire kíváncsi vagyok.
Emi leénekelte a Fetisht.
-Emilia hugikám!Ezekből nekem az jön le"Ahh apuci dugj meg"stílus!Ki mondhatnad a dalodba,hogy Harry gyere visszaa!!!Szabad prédád vagyoook!!-kuncogok.
-Vicces vagy!Inkább kérd meg Niallt,hozza fel a pizzát!-
Csak én lehetek olyan lusta,hogy letelefonálok a nappaliba tartózkodó Barátomnak... na mindegy!
-Hali manó!- köszönök.
-Megint beadtad a lusta vagyok stílust, életem?- kacag.
-Uhum...- nevetek én is.
-Mit vigyek fel?-
-A pizzát légyszi, na meg magadat! Akarok veled beszélgetni egy kicsit...
-Oks! Két perc!- mondja és leteszi a telefont
Feljön én meg leülök vele a kanapéra.
-Niall, beszélhetünk?- nézek rá.
-Persze!
-Bevettem az esemény utánit, de félek, hogy terhes leszek, Niall...- hajtom le a fejem.
-Huuu....hát figyelj!Semmi baj szívem,megoldunk együtt mindent!Hiszen neveljük a hugod is!-nevet mire én is.
-Itt vagyok!-ül az ölünkbe az említett.
-Látjuk kisjányom!!!-veszi fel a paraszt akcentusát Nialler.
-Nagyon szeretlek, de nem állok még erre készen...-
-Jaj Mia...nem azt mondtam,hogy akkor ugrojunk bele!-kezd röhögni.
-Megszülöm helyetted úgy is unatkozok...-hajtja le a fejét a hugom.-Na mindegy hagylak titeket!-vonul el.
Niallre nézek aki csak szomorúan elhúzza a száját.
-Niall, figyelj!- fogom meg a kezét. -Mindennél jobban szeretlek, de nem állok még arra készen,hogy 18 évesen gyereket szüljek... nyilván szeretnék majd családot alapítani, és nyilván veled, de ezt még korainak tartom. Biztos vagyok benne,hogy jó lesz az esemény utáni, de tudnod kell,hogy nagyon-nagyon szeretlek!- csókolom meg.
-Én is....de nem azt mondtam,hogy vállaljunk gyereket!Néha nem is figyelsz csak mondod a magadét!-áll fel majd kimegy.
-Basszus, fogytam 10 kilot!- jön ide Emi.
-Mi történt?- kérdi.
Felállok én is és bevonulok a szobámba. Nem tudom,hogy miért változott meg ennyire Niall hangulata... pityeregni kezdek és elbújok a paplan-párna hegyemben.Emi
-Apaaaaa
-Hm?
-Mia nem nyit ajtót,Niall elhúzott én meg fogytam 10 kilot!
-Miát most hagyd pihenni!Niall felnőtt...te meg egyél pizzát!- hagyja rám apa.
Felmegyek az emeletre és megint bepróbálkozok a nővéremnél.
-Mia, légyszives engedj be!- kopogok.
-Hagyjál!- hallom sírós hangját.
-Kérlek...-
-Jól vagyok!- morog. Bemegyek a szobámba és kimegyek az erkélyre. Átmegyek a nővérem oldalára és bemegyek. A kedves Mia elfelejtette becsukni az erkély ajtót. Leülök mellé az ágyba.
-Mi a baj?-
-Semmi...- hajtja le a fejét.
-Naa!- fekszek rá.
-Niall megsértődött!- kezd könnyezni.
-Jaaaaah....figyelj...picit lehet igaza van...félig hallottam!És nyugi kibékültök!- mosolygok.
-Remélem...
-Na kelj fel, és segíts a Fetishbe kiválasztani a ruhát!
-Oks!- nevet.Mia szemszögr
Lemegyek a lépcsőn és Niallt látom a kanapén ülve. Érkezésemre felkapja a fejét.
-Figyelj...bocs amiért azt mondtam de szerintem igazam van!- mondja.
-Ja, persze...- megyek a konyhába.
-Meg se hallgatsz...mióta vagy ennyire elfoglalva magaddal?Amióta énekelgetsz...-morogja.
-Ez van...- motyogom.
-Basszus....nem így ismertelek meg!Önző vagy nagyon is Miranda!
-Megbántottál Horan! Szerinted hogy beszéljek veled? Kiöntöttem neked a szívem te meg kiforgattad a szavaimat!- hajtom le a fejem.
-Kiforgattam?Te forgattad ki az enyéimet!Te mondtad nem akarsz gyereket!Mondtam rendben egyenlőre én sem de megoldunk mindent!Aztán te újra elmondod,hogy nem állok készen...baszki rám se figyeltél!Néha kibaszottul elegem van belőled...-Emeli fel a hangját.
-Igen? Ha kibaszottul eleged van belőlem, akkor hagyjál békén! Miért jöttél ide, hm? Azért,hogy elmond, hogy neked "kibaszottul eleged van belőlem?"- rajzolok macskakörmöket a levegőbe kiabálva.
-Nem....de te rohadtul megváltoztál!Én nem ebbe a Miába szerettem bele!Azt hiszem te egy kibaszott nagy törtető lettél....egy elkényesztetett törtető akit apuci és anyuci eltart!Emi nem viselkedik így mint te!Mindenen nyávogsz!A macska is kevesebbszer nyávog...- kiabál ő is.
-Rendben, ha ezt gondolod, akkor ott az ajtó, és el lehet menni! Kívűl tágasabb! És ha komolyan gondoltad a szavaidat, akkor légyszives hagyjál békén! Nem szeretnék hallani rólad többet!- kezdek sírni.
-Rohadt nagy seggfej vagy, Niall James Horan!- kiabálok hisztérikusan. A könnyek csak úgy folynak le az arcomon.
-Mia....-ölel magához.-Bocsáss meg nem úgy akartam!Kérlek kicsim!
-Hagyjál békén! Most a kicsid vagyok? Eddig anyuci meg apuci elkényeztetett kicsi lánya voltam, aki mindig nyávog!- köpöm az arcába a szavakat.
-Mia.....-kezd ő is könnyezni.
-Mivan? Igen az a nevem!- morgom.
-Sajnálom...-
-Már késő, Niall! Kimondtad, és ezek a szavak átdöfték a szívem! Sajnálhatod, de az nem segit...- rázom a fejem.
-Kérlek!Tudod,hogy te vagy a mindenem....nem tudnék nélküled élni!Mia fasz voltam de kérlek...-ölel magához.
-Kérhetsz Niall, de nehéz lesz... kell egy kis idő, mire fel tudom dolgozni ezeket a szavakat és meg tudok bocsájtani...-
-Ígérem mindent megteszek!
-Nézd meg! Egy boldog éjszakából mi lett! Hát ez az látod! Milyen gyorsan fordul a kocka...- rázom a fejem.
-Szeretlek!!-szorít magához és sírni kezd.
-Én is szeretlek Niall, de nagyon megbántottál!
-Nagyon-nagyon sajnálom! Bárcsak ne mondtam volna!-
-Én is azt kívánom!- kezdek sírni.
Szorosan magához ölel és vadul ajkaimra tapad.Minden szerelmes érzés benne van amit csak lehet bele adni. Engedek neki és visszacsókolok.
-Szeretlek!Ne haragudj!- hajtja le a fejét, mikor elválunk egymástól.
-Én is szeretlek Niall...- törlöm le a könnyeimet.-De egy ideig nem igazán fogok tudni megbékélni...-
-Gondoltam!-
-Bunkó voltál! Én akármennyire is ideges lennék, akkor sem mondanék ilyet...-
-Tudom, igazad van...-
-Hát hogy a fenébe ne lenne igazam!- hajtom le a fejem.
-Gyerekek!!!Megvan!!!!Fetish!!!És megyek Párizsba!!- jön be Emilia a konyhába.
-Ott vesszük fel a klippet!-
-Gratulálok!- Mosolyodok el és ölelem magamhoz a húgomat.
-Én most megyek, alszom egy kicsit...- motyogom és felmegyek a szobámba.Niall
Muszáj elérnem, hogy megbocsásson! Ő a mindenem, és nem tudnék nélküle élni...
-Emi, segíts légyszi!- nézek az említettre.
-Oki! Miben?-
-El kell jönnöd velem a plázába!-
-Miért?- néz értetlenül.
-Az mindegy, csak gyere!- indulok meg a kocsimhoz.
***
Választottam Miának egy kisestélyit, meg egy gyönyörű cipőt. Remélem nincs elméretezve és jó lesz a lábára... most Emivel a Medlar étterem felé tartunk.
-Jó napot kívánok!- köszönök a diszpécsernek.
-Jó napot uram! Miben segíthetek?
-Szeretnék egy foglalást nyolcra. Két személyre!-
-Rendben! Milyen névre adhatom?-
-Niall. Niall Horan!- motyogom.
-Rendben!-
Ezt is lerendeztük.
A ruhát beraktam a szobájába és egy cetlit írtam,hogy legyen készen nyolcra.
Addig én is elkészültem.
Nyolckor az étterem teraszán voltam és vártam Miát.Mikor megláttam a szavam is elállt olyan csodálatosan nézett ki.
Felállok majd megcsókolom.
-Mesésen festesz!-mosolygok.
-Köszönöm!Te is jól nézel ki!-mosolyog.
Kihúzom neki a széket majd leültetem.
Vele szembe én is leülök.
-Tényleg sajnálom a mait!
-Látom!-nevet.
Rendeltünk egy csomó finomságot meg rendeltünk pezsgőt is.
Beszélgetni kezdtünk mindenféléről...rólunk meg arról is,hogy a veszekedéskünk értelmetlen volt.Semmi értelme.
-Nos remélem megbocsájtasz!
-Rád nem lehet nem haragudni...-mosolyodik el. Fizetek és haza indulunk.
-Itt alszol?- néz rám elpirulva Mia. Istenem... olyan gyönyörű.
-Ha nem baj...- mosolygok, mire csak megrázza a fejét. Felmegyünk a szobájába.
-Elmegyek fürdeni.- néz rám.
-Oks!
-Öhm... izé... nincs kedved velem jönni?- pirul el.
-Baba, fürödtünk már együtt! Ne szégyeld magad!- nevetek. -Egyébként igen, van kedvem veled menni!
-Rendben!- mosolyog és elővesz egy törcsit meg egy bugyit. Kiválaszt kettőt az itt hagyott pólóimból, meg egy boxert. Az egyik pólót meg az alsót ideadja nekem.
-Zuhany, vagy kád?- néz rám.
-Nekem mindegy!- mosolygok.
-Akkor zuhany!- nevet. Levetkőzünk és beállunk a zuhany alá. Szorosan magamhoz ölelem Mia törékeny testét, mire ő visszaölel és a mellkasomra hajtja a fejét.Megérkeztem az első résszel! Pls hagyj nyomot magad után, ha tetszik!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
New Life -N.H ff.
Fanfiction-Szóval féltékeny vagy rá?- mosolyog. -Igen!- sóhajtom és megforgatom a szemem. -Figyelj!- mondja aztán megfogja a kezem és a mellkasa bal oldára teszi. -Ez a szív itt, érted dobog! Csakis érted! Senki másért!- mosolyog és megpuszilja a kezem. 18+...