Niallel és Emiékkel a partra mentünk.
Napozgatunk,dumálunk és romantika level 1000.
Ekkor meglátom Patrickot....
-Emilia!-húzom magamhoz.
-Hm?
-Tüntesd el azt a sráct!Volt pasim megcsalt...látni se akarom...
-Hogy?
-Vesd be a vonz erőd!Harry úgy is hoz neked üditőt...nem veszi észre!-bíztatom.
Nagyon szexisen próbál oda menni de majdnem elesik. Anyám Emi!Aztán oda megy.Emi szemszöge
-Szijaaa!!-köszök neki szőkét tetettve.
Végig mér majd kajánul elmosolyodik.
-Hello!
-Nos mit szólnál ha elmennél?
-Veled?Az ágyba?-húzogatja a szemöldökét majd csípőmtöl húz magához.
-Hát te meg ki a fasz vagy?-löki el tőlem Harry.
-Te ki vagy?-néz Harryre...
-Én a pasija vagyok!Te meg jobb ha eltűnsz, vagy szétverem a pofádat!-morogja neki Hazza.
-A csaj jött ide!-
-Mi?-néz rám Harry.
-Persze, mert megkért rá a nővérem Harry!-vágog neki fejeket hátha érti de nem.....
-És neked ide kellett jönnöd?Na mondd el ki ez a gyerek?Megcsalsz vagy mi?-
-Mia intézd el te mert elhagy a pasim miattad!-morgom a nővéremnek aki kitágult szemekkel néz és ide jön...huu ha megver.
-Patrick!- biccent Mia fapofával.
-Szia édes! Hát te?- vigyorog.
-Nekem te ne vigyorogj!- morogja.
-Naa mi a baj Cica?- simítja meg a karját.
-Hagyjál békén!- kiabál, de nem hagyja abba.
-Azt mondta,hogy hagyd békén, nem érted?- szól be Harry.
-Te ne üsd bele az orrod, göndi!- vigyorog, mire Harry ökölbe szorítja a kezét.
-Életem, megyünk ka... Hát ez meg ki?- néz végig Niall Patrickon.
- Niall, ő Patrick a volt barátom, Patrick, ő Niall a mostani barátom!- mutatja be őket egymásnak, mire Niall az egyik kezével átöleli a nővérem derekát.
-Egy:Te ne hívd göndinek a pasim mert ő csak az én göndim!!!!Kettő:Szállj le a nővéremről!-tolom arrébb Harryt és szorosan megfogom a kezét.
-Huu...Mia nem tudom de szerintem a húgod olyan tűzes, mint te!Ne aggódj téged is kezelésbe vehetlek!-kacsint rám.
-Te mocsok!!!-löki meg Harry és Niall egyszerre.
Miával meg csak nézünk...
A nővéremmel a srácokat felhúzzuk a földröl majd aggódalmasan rájuk nézünk.
-Menjünk el most!-motyogjuk és már megyünk is.
-Ne verekedjetek!-motyogja Mia.
-De,hogy beszélt veletek!!!-morog Niall.
-Tudom szerelmem de ne törődj vele!- nyugtatja a nővérem a szöszit.
-És te se édes!Csak téged Szeretlek!-Vigyorgok Hazzra.-Meg amúgy is azok után,hogy a földön csináltuk mi bizonyítja még be, hogy mennyire szeretlek?-kuncogok.
-Info nem kell!-motyogják Miáék, mire röhögni kezdünk.Mia szemszöge
Niallel visszamegyünk a szobánkba és beszélgetni kezdünk.
-Niall, figyelj, ne idegeskedj! Én csak téged szeretlek! Senki mást!- nézek rá aggódóan.
-Nem vagyok ideges baba, csak rosszul esett,hogy így beszélt veletek!- néz vissza rám szomorúan.
-Jaj manó, engem ő nem érdekel, pláne meg az, ahogy beszél velem. Az után,hogy megcsalt, csak örülhet,hogy rá is nézek!- mosolygok és megcsókolom. Eldönt az ágyon és maga alá gyűr. Így csókol egészen addig, amíg halk kopogást hallunk. Niall elszakad tőlem és elejt egy cifra káromkodást.
-Ki a fasznak van ilyen kurva jó időzítése?!- morog, és megy ajtót nyitni. A viselkedésén csak nevetni tudok.
-Cső!- nyit ajtót Emiéknek.
-Sziasztok! Unatkoztunk és gondoltuk átnézünk hozzátok!- mosolyog a húgom.
-Hát mi nem unatkoztunk!- morog Niall az orra alól.
-Bocsi Nialler de múltkor te is megzavartál!-néz rá Harry amolyan "vissza kaptad kis pöcs!" nézéssel.
-Na és mi csináltok?-ül Emi az ölembe...nem zavartatja magát.
-Hát gondolhatod mit csináltak.-terül el H az ágyon.
-Ja jó!Majd folytatják!-kuncog Emi.
-Harry most úgy megvernélek titeket!-néz rájuk Niall.
-Hát ha Emihez mersz érni kiheréllek!Ha meg engem kezdesz ütni abból az lesz,hogy felkaplak a hátamra és a kádba doblak!Mint a koncert előtt.-kuncog H.
-Fiúk ti betegek vagytok...-folytom el nevetésem.
-Azok!Mia elmegyünk vásárolni?-
-El!-egyezek bele és egy csók után egyedül hagyjuk a fiúkat.Kérlek komizz!❤️❤️
YOU ARE READING
New Life -N.H ff.
Fanfiction-Szóval féltékeny vagy rá?- mosolyog. -Igen!- sóhajtom és megforgatom a szemem. -Figyelj!- mondja aztán megfogja a kezem és a mellkasa bal oldára teszi. -Ez a szív itt, érted dobog! Csakis érted! Senki másért!- mosolyog és megpuszilja a kezem. 18+...