🌟Allexandra-Alle🌟

63 6 1
                                    

Alexia: Pur si simplu am o slabiciune pentru albastru si culorile înrudite cu el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alexia: Pur si simplu am o slabiciune pentru albastru si culorile înrudite cu el. Ținuta e foarte frumoasă si as fi vrut atât de mult să îți dau nota maxima, dar nu ai un plic, ceva... si nu suport faptul că uitarea gentii se repetă frecvent, iar din această cauză îți scad un punct.

Kitty:Rochia e superba din punctul meu de vedere,parul mi-ar fi placut sa fie desfacut,ondulat si lasat pe o parte,pantofii sunt draguti,dar mi se pare ca este prea mult albastru.Machiajul il puteai face de alta culoare,la fel si unghiile...Parerea mea.Lantisorul nu imi place.Daca tema galei ar fi fost "Blue party" cu siguranta astazi ai fi luat nota maxima din partea mea.

Dede: Hm...este bine. Rochia e într-adevăr frumoasă, dar nu e ceva care să mă dea pe spate. Este foarte bine că ai ales ceva elegant atât în privința coafurii cât și a machiajului, adică doar ești invitată la petrecerea Bravo, ai stil! Pantofii sunt superbi și se potrivesc de minune cu ce ai ales să porți. Este totuși o problemă. Nu îmi plac accesoriile. Acea brățară este drăguță și pot spune că diamantele sau ceea ce se află pe acea fundă se asortează într-un fel cu ștrasurile, paietele sau pietrele de pe rochie (pentru că e cam neclară imaginea). Totuși poate fi purtată și la un restaurant sau într-o altă combinație ceva mai banală. Urăsc lănțișorul, buzele și manichiura sunt ok. Mi-ar fi plăcut să accesorizezi cu o brățară pe deget sau cu o brățară de umăr. Ce ai creat este ceva clasic amestecat cu stilul tău și creativitate.

-Sclipici-: Pantofii sunt divini ❤Îmi plac unghiile 😊Tinuta ta e perfectă 💙💙💙Îmi place ca modelul de la unghii se asorteaza cu modelul unghiilor 😍

Calificative:
Alexia: Nota 4

Kitty:Nota mea pentru tine este 4

Dede: Mă bucură ce văd, de la mine ai nota 4.

-Sclipici-: Nota 5😊

Bravo, ai stil!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum